• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - ShallNotPass
    James Black - ShallNotPass

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - LostMagic

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:02 ]


    ' Nyctophilia '

    Elisabeth
    Ook ik kreeg een brede glimlach op mijn gezicht. Het aantal vlinders in mijn buik leek zich te verdubbelen, en ik drukte mijn lippen op de zijne. Ik drukte hem dichter tegen me aan, en zoende hem zoals ik hem nog nooit gezoend had.
    Ik besefte me dat het voor het eerst was dat ik écht liefde voelde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Een raar gevoel kwam mijn buik binnen. Velle had ik erover horen praten, maar ik had het nog nooit echt gevoeld. Toch wist ik dat het liefde was. Wat vanocht nog begon met wat geflurt en grapjes, was nu optpopt tot liefde. We hadden ondertussen al meer meegemaakt in een dag, dan de meeste getrouwde mensen konden zeggen over heel hun leven. Zelfs de zoen die we op dit moment voerde zat vol met passie en liefde en ik wist zekker dat mensen dat op 100 meter afstand al konden zien. En ik was er trots op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Onder het kussen door pakte ik zijn hand vast.
    Ik verbrak de kus, en keek hem aan. Ik wist zeker dat ik straalde, iets wat ik te lang niet meer heb gedaan. ''Zullen we naar binnen?'' vroeg ik hem, en keek hem aan. Elke keer verdronk ik in zijn helderblauwe ogen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik doe nog één post en dan ben ik weg, sorry x.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Ik knikte grijnzend en drukte mijn lippen nog even kort op die van haar waarna we terug naar binnen liepen. Mijn vingers had ik nogsteeds stevig in die van haar gewikkeld en het kon me niet schelen wat anderen er van zouden denken. Ik hield van haar en dat was genoeg. De schoolgangen waren nogsteeds bedolven onder de leerlingen en enkelen die mij vast ook histerisch naar buiten hadden zien rennen keken even raar om
    Maar na een velle blik draaide ze hun hoofd alweer snel weg en kon ik weer vrolijk vooruit kijken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Ik grinnikte zachtjes. Ik dacht niet dat het nieuws bij mijn vader zou belanden, maar wat dan nog? Hij kon hem vermoorden, ja, maar dat liet ik niet toe. We zouden kunnen vluchten, maar als ik een goed gesprek met Vader heb, kwam het wel goed.
    Ik bedacht me dat ik binnenkort maar eens aan hem moest vragen wat hij er van zou vinden als ik een vriend had. Ik was benieuwd.
    ''Common Room?'' vroeg ik hem, en glimlachte. Ik hield geen rekening met de mensen om ons heen, als gevolg dat ik sommigen aan de kant duwde met mijn shcouder of iets dergelijks.

    [Ik ga..
    Slaap lekker alvast! xxx]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Ik knikten en samen liepen we de trappen af naar de kelders. Het was aardig druk in de common room maar het was zoals gewoonlijk niet moeilijk te doen om een Plekje voor het vuur te regelen. Dat was nou een van de redenen dat ik het totaal niet erg vond dat mensen bang voor me waren. Draco zat in een ban de grote stoelen en keek niet op of om toen om toen erbij kwamen zitten. 'Goed werk hoor. Wees trots op jezelf.' hij had duidelijke het nieuws over Jay al gehoord.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Summer Liz Weasley.

    Samen met Jennifer zat ik op een bankje bij het Quidditchveld in het zonnetje. Ik was tegen haar aangelopen toen ik weer naar binnen was gegaan en ze had sorry gezegd en ze was eigenlijk een heel aardig meisje. Nu zat ik twijfelend naar de lucht te staren, zou ik weer gaan vliegen? Aan de ene kant wilde ik wel, maar aan de andere kant ook weer niet. Opeens hoorde ik Jennifer praten en ik keek op. "Ja, ze wil gewoon vliegen. Dus... Euh... Wat wil je doen?" Zei ze terwijl ze opstond. Ik keek op en zag een jongen staan. Vaag herkende ik hem van Gryffindor en volgens mij heette hij Nathan. Ik gaf er niet zoveel aandacht aan en keek weer weg. Ik besloot dat ik voor vandaag genoeg gevlogen had. "Jen." Geen antwoord. "Jennifer." En ik keek opzij. Weg. Ik keek om me heen en stond op. Langzaam liep ik weer terug naar het kasteel en dit keer keek ik goed of ik tegen niemand aanliep. Ik stond even stil in de gang en liep toen door naar de Great Hall. Daar zag ik Jennifer zitten met Nathan en ik liep erop af. "Hee, mag ik erbij komen zitten?" En voor ik antwoord kreeg was ik al gaan zitten.


    Cute as a button every single one of you. | Now stay with me cause im quite quick 5 6 7 8

    [Nidiot, had hij het tegen Lizz, Antz of beiden? x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nidiot schreef:
    Brandon 'Bam'
    Voorzichig wreef Shenae over mijn wang en met leek wel te gloeien. Ik kon niet thuisbrengen of het nou, door mijn overdreven geboen kwam of door haar aanraking, maar het voelde wel fijn. Glimlachend keek ik haar aan en schoof ik mijn bord naar voren. 'Zullen we wat leuks gaan doen?' vroeg ik haar toen.


    Shenae Witchsinner
    Glimlachend schoof Bam zijn bord naar voren en ik haalde mijn hand weg. 'Zullen ze wat leuks gaan doen?' vroeg hij me.Ik knikte en glimlachte. 'Zoals wat? Wat had je in gedachten?


    [Het volgende stukje is ook aan jou gericht, Nidiot! Maar dan vanuit Nathan!


    ' Nyctophilia '

    Nathan Crawford
    De vriendin van Jennifer, Summer Weasley, kam er bij zitten en lachend gaf ik Jenn een stoot tegen haar boven arm. 'Ik ga het gewoon vragen.' zei ik tegen haar. 'YO, BRANDON! Doe jij het tegenwoordig met Shenae?' De Slytherins lachtten hard en een grijns sierde mijn gezicht.


    ' Nyctophilia '

    Jennifer
    Summer komt bij ons zitten en ik wil net een broodje pakken als Nathan me een stoot tegen mijn arm heeft en zegt dat hij het gaat vragen. 'YO, BRANDON! Doe jij het tegenwoordig met Shenae?' roept hij voor de hele zaal en ik moet me inhouden om niet in lachen uit te barsten. Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Dàt was niet vragen.' zeg ik.
    Ik zie hoe Shenae begint te blozen en Brandon niet echt weet wat te zeggen en grinnik. 'Je hebt ze nu gestoord.' zeg ik en geef hem lachend een zacht duwtje tegen zijn arm. 'Wat heb je straks?' vraagt Summer me en ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen aan.'Je verwacht toch niet van me dat ik naar de les ga he?' zeg ik en ze rolt met haar ogen.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 8:28 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lizz want hij weet niet dat Antz het uiteindelijk gedaan heeft en wat er zich in de kamer heeft afgespeeld ;x ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [@LostMagic, wil je niet voor Brandon bepalen hoe hij reageerd. Dankje. ]

    Brandon 'Bam'
    Verwart keek ik op toen mijn naar geroepen werd en al snel keek ik in et gezicht van Nathan die vroeg of ik wat met Shenae had. 'ja, vind je ons geen leuk koppel?' vroeg ik terwijl ik uitdagend mijn arm om Shenae schouder sloeg.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 12:16 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [sorry wist niet echt wat ik moest schrijven]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'