• Een vriendengroepje gaan met zijn allen op reis. Niet zomaar een reis, een wereldreis! In Europa gaan ze rond met een busje, maar ze gaan soms ook met het vliegtuig. En natuurlijk ook andere werelddelen, Amerika.. Azië.. Maar er gebeurt natuurlijk veel meer dan alleen reizen. Want niet alle landen zijn even leuk. Er kunnen dingen zijn zoals loverboys, maffia en natuurlijk veel meer. Maar meestal kunnen ze zich er wel uit redden, toch?


    Vriendengroepje:

    Meisjes: (Max. 7)
    - Alexys Chayenna Santana Romano || CarrotCurls
    - Hanna Olivia Lavender Destiny Hope || MyMisery
    - Leslie 'Les' May Summer || Jaimyhoi
    - Flower Adrina Drea || LovelyLonely
    - Carmen Mayrose White || HurtedHeart
    - jasmine flora eberson || xkimx124
    - Katalina Izabella Lakatos || SerpentsKiss


    Jongens: (Max. 7)
    - Brandon 'Bam' Kilian Von Monroe || Nidiot
    - Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison || Blanche
    - harold Oliver Liv Drew Hope || MyMisery
    - Matthew Oliver Pryst || Chaim
    - Evan Ferry Duncason || xFreedom
    - Jayy Dylan von Monroe || Nidiot

    Jongeren in andere landen:

    Meisjes:
    - Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos || Blanche
    - Pippa 'Pip' Callista Dubroux || Bisous
    - Natasha Fabiënne Parker || xFreedom
    - Laquisha Drosa Love || LovelyLonely
    - June Skyler Turner || xheart

    Jongens:
    - Jayden Chris Averes || Carrotcurls
    - Aiden Jayson Bright || HurtedHeart
    - Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor || Bisous
    - Jarmo Ginan Fjodor || Chaim

    Reis:
    1. Van Nederland met de boot naar Engeland (zodat de auto meekan)
    2. Van Engeland met het vliegtuig naar Ierland en met het vliegtuig weer terug.
    3. Van Engeland met de boot naar Frankrijk.
    4. Van Frankrijk met de auto naar het zuiden van Frankrijk en vanaf daar met de boot verder naar Portugal.
    5. Van Portugal met de auto via Spanje en Frankrijk naar Italië.
    6. Door rijden naar het zuiden van Italië en daar met de boot oversteken naar Griekenland.
    7. Van Griekenland doorrijden met de auto door de Balkanlanden (waaronder Hongarije)
    8. Vanaf Hongarije via Oostenrijk en Duitsland naar Denemarken.
    9. Via Denemarken met de boot naar Zweden en verder rijden naar Noorwegen.
    10. Vanaf Noorwegen met het vliegtuig naar Ijsland.
    11. Vanaf Ijsland met het vliegtuig naar de VS, met een tussenstop in Canada.
    12. Vanaf de VS met een huurauto naar Mexico en vanaf door een vliegtuig naar Hawaii.
    13. Vanaf Hawaii via Nieuw-Zeeland naar Australië

    Regels:
    -Liefst geen one liners!
    -Max. 2 personages! (! van het vriendengroepje en een uit een ander land)
    -16+ mag
    -OOC met haakjes!
    -Niemand is perfect!

    Meedoen kan altijd!
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 16:42 ]


    El Diablo.

    Leslie 'Les'
    'Weet waar je aan begint,' zeg ik grijnzend. Ik wist wel dat hij het volgende zou kunnen maar goed, 'freerun tegen de muur van Jayy's huis, doe maar een backflip, en daarna zeg je: AI EM AMEYZING.' het sloeg nergens op. Maar ja, ik moest toch íets bedenken. 'Geweldige opdracht he?' zeg ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik reageer morgen, ik moet écht even leren en nog een pp in elkaar zetten.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    LuvMustache --> xheart


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [en het is hier alweer dood]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Evan Ferry Duncason.

    "Weet waar je aan begint," Zegt ze grijnzend. "Freerun tegen de muur van Jayy's huis, doe maar een backflip, en daarna zeg je: AI EM AMEYZING." Vervolgt ze. Even haal ik nonchalant mijn schouder op. "Wow, dat is.. Moeilijk.." Zeg ik, waarna ik even lach. Ik loop weer naar buiten [?] en neem dan een aanloopje, waarna ik een voet tegen de muur aanzet. Daarmee zet ik af en maak in een razendsnel tempo een achterwaartse salto. "I'm amazing!" Roep ik er lachend achteraan.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 17:51 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Anders gaan ze zo opweg? misschien komt er dan wat meer leven in]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik vind alles best, ik doe wel mee waar we heen gaan (:]
    Leslie 'Les'
    Evan deed alles gewoon in een keer. Het was makkelijk voor hem, maar dat wist ik ook. Ik vond het gewoon altijd zo cool als hij ging freerunnen.
    'Yes you are, amazing.' zeg ik met een grijns tegen hem. 'Oke oke oke, mijn beurt. Ik kieeeees... doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Kunnen Matthew en Jarmo ergens op reageren? ]

    Chaim schreef:
    [Kunnen Matthew en Jarmo ergens op reageren? ]


    [Tsja, het is hier nogal dood -_- Nu al]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    hanna:

    Vrolijk kwam ik binnen lopen. Ik trok mijn, misschien wel iets té zware koffers achter me aan. Ik kon niet zonder deze spullen, noem me maar een rijkeluis kindje. "Kelukkîk!" Sprak ik vrolijk en zette mijn koffer neer. Na een jaar had ik nog steeds moeite met die 'g' en 'i' en een heleboel worden."Hoe îs îedereen?" Vroeg ik vrolijk en trok Harold ook mee naar binnen. "Wij vînden het fijn dat wij mee moken." Was alles wat hij zei voor hij ging zitten. ""Harold îs een beetje boos, wij zijn gezakt voor ons Nederlands exama." Zei ik een beetje moperend.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ik laat de gebroeders Von Monroe ook maar even naar buiten komen]

    Bam 'en Jayy'
    Ik begroeten Hanna en Harold en stond toen op uit mijn stoel, gaf Jayy een tik op zijn hoofd en pakte mijn koffers die nogsteeds onderaan de trap lagen. 'kom, kom ik wil gaan' ik vond dat we lang genoeg gewacht hadden. 'Vergeet je niet iets?' Jayy was ook opgestaan en had zijn zak ships op tafel gegooid. Vragend keek ik hem aan. Niet wetend wat ik vergeten zou moeten zijn. 'je iPod.' zuchte Jayy die al naar de tafel liep om hem van de oplader af te halen en deze allebei aan mij gaf. 'danku.' grinnikte ik. Als ik dat ding vergeten was zouden we sowieso terugrijden. En met dit keer alles bij me liep ik naar buiten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ Amorphous --> Bisous ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Evan Ferry Duncason.

    "Wie wilt er in dit geweldige busje naar de boot worden gereden? In plaats van in die krottenwagen?" Vraag ik met een grijns op mijn gezicht en wijs even naar het andere busje. Ja, capsones heb ik wel, maar ik kan ook wel aardig zijn. Tenminste, dat hoop ik voor de rest, anders krijgen ze geen leuk tijd. "Leslie, ik heb mijn pillen extra goed verstopt" Zeg ik met een grijns, en kijk haar aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Leslie 'Les'
    'Ik bied me vrijwillig aan om in het geweldige busje naar de boot te gaan. Ik beN wel zo lief om mijn plaats in het verrotte busje af te staan.' zeg ik met een grijns tegen Evan. 'En ik lees wel de kaart dan. In plaats van bij Jayy. Dan heefthij pech.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Come on you guys :3 wie gaat er in welk busje? ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.