• Een vriendengroepje gaan met zijn allen op reis. Niet zomaar een reis, een wereldreis! In Europa gaan ze rond met een busje, maar ze gaan soms ook met het vliegtuig. En natuurlijk ook andere werelddelen, Amerika.. Azië.. Maar er gebeurt natuurlijk veel meer dan alleen reizen. Want niet alle landen zijn even leuk. Er kunnen dingen zijn zoals loverboys, maffia en natuurlijk veel meer. Maar meestal kunnen ze zich er wel uit redden, toch?


    Vriendengroepje:

    Meisjes: (Max. 7)
    - Alexys Chayenna Santana Romano || CarrotCurls
    - Hanna Olivia Lavender Destiny Hope || MyMisery
    - Leslie 'Les' May Summer || Jaimyhoi
    - Flower Adrina Drea || LovelyLonely
    - Carmen Mayrose White || HurtedHeart
    - jasmine flora eberson || xkimx124
    - Katalina Izabella Lakatos || SerpentsKiss


    Jongens: (Max. 7)
    - Brandon 'Bam' Kilian Von Monroe || Nidiot
    - Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison || Blanche
    - harold Oliver Liv Drew Hope || MyMisery
    - Matthew Oliver Pryst || Chaim
    - Evan Ferry Duncason || xFreedom
    - Jayy Dylan von Monroe || Nidiot

    Jongeren in andere landen:

    Meisjes:
    - Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos || Blanche
    - Pippa 'Pip' Callista Dubroux || Bisous
    - Natasha Fabiënne Parker || xFreedom
    - Laquisha Drosa Love || LovelyLonely
    - June Skyler Turner || xheart

    Jongens:
    - Jayden Chris Averes || Carrotcurls
    - Aiden Jayson Bright || HurtedHeart
    - Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor || Bisous
    - Jarmo Ginan Fjodor || Chaim

    Reis:
    1. Van Nederland met de boot naar Engeland (zodat de auto meekan)
    2. Van Engeland met het vliegtuig naar Ierland en met het vliegtuig weer terug.
    3. Van Engeland met de boot naar Frankrijk.
    4. Van Frankrijk met de auto naar het zuiden van Frankrijk en vanaf daar met de boot verder naar Portugal.
    5. Van Portugal met de auto via Spanje en Frankrijk naar Italië.
    6. Door rijden naar het zuiden van Italië en daar met de boot oversteken naar Griekenland.
    7. Van Griekenland doorrijden met de auto door de Balkanlanden (waaronder Hongarije)
    8. Vanaf Hongarije via Oostenrijk en Duitsland naar Denemarken.
    9. Via Denemarken met de boot naar Zweden en verder rijden naar Noorwegen.
    10. Vanaf Noorwegen met het vliegtuig naar Ijsland.
    11. Vanaf Ijsland met het vliegtuig naar de VS, met een tussenstop in Canada.
    12. Vanaf de VS met een huurauto naar Mexico en vanaf door een vliegtuig naar Hawaii.
    13. Vanaf Hawaii via Nieuw-Zeeland naar Australië

    Regels:
    -Liefst geen one liners!
    -Max. 2 personages! (! van het vriendengroepje en een uit een ander land)
    -16+ mag
    -OOC met haakjes!
    -Niemand is perfect!

    Meedoen kan altijd!
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 16:42 ]


    El Diablo.

    [ik mag ook hopen van niet dat het nu al dood loopt, vind het namelijk wel een leuk idee :3]

    Leslie 'Les'
    Evan toetert, we zijn aangekomen bij Jayy. Eigenlijk blijf ik liever in dit busje zitten, die zit veel lekkerder. Maar ja, ik zou kaartlezen bij Jayy.
    'Weet jij of Jayy als eerste rijdt in het andere busje? Of rijdt hij in dit busje?' als ik dat wist, dan wist ik ook of ik op moest staan. Ik liet mezelf nog verder onderuit zakken. Dan pak ik mijn iPhone en whatsapp naar Alexys:
    'Aaaalex, je limousine staat voor je klaar om met de boot naar Engeland te gaan (: (:'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexys

    Ik vis mijn Blackberry uit mijn tasje. Yaaaaaaaaay!! verstuur ik terug. 'Jongens, opstaan we gaan!' roep ik door het huis, en ren dan naar buiten. Grijnzend loop ik naar de bus, en doe de deur open. 'hee hee' grijns ik, en plof neer.


    El Diablo.

    [Shit. Ik moet hier ook nog inspringen. Waar is iedereen nu?]

    [Evan en Leslie zitten in een busje. En dan gaat nu degene die in Jayy's en Bam's huis zijn, naar buiten :3 dus je kunt gewoon aankomen. Let maar op mijn tekst, dan kan je makkelijk inspringen (:]

    Leslie 'Les'
    'Hee hee,' zegt Alexys grijnzend als ze bij ons het busje in stapt.
    'We zijn zo snel terug gekomen als de wet ons toe liet,' zeg ik met een grijns terug. 'Maar is iedereen er eigenlijk al? Want toen Evan en ik weg gingen heb ik nog niet iedereen gezien. Max ook niet, en Matthew ook niet. Zijn die er al ondertussen?' want we konden natuurlijk niet weg voordat iedereen er was.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hey jongens ik ben er weer. Mijn vader is uit het ziekenhuis en ik wil graag weer inspringen. Waar kunnen Matthew en Jarmo in vallen?]

    Alexys

    Ik haal mijn schouders op, 'niet gezien, ik whatsapp ze wel even' zeg ik en pak weer mijn blackberry. Hee, waar zijn jullie?? x Alexys Verstuur ik naar beiden. ´En nu wachten´ zucht ik, en leun tegen het raampje.


    El Diablo.

    Chaim schreef:
    [Hey jongens ik ben er weer. Mijn vader is uit het ziekenhuis en ik wil graag weer inspringen. Waar kunnen Matthew en Jarmo in vallen?]


    [Ik schrijf zo wel iets met Sev, dan kan je met Jarmo daarop reageren]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    sorry ben heel druk met school

    [@Amorphous Dankje je bent een schatje ;3]

    [Ik ga nu douchen, aangezien mn broertje me net voor was gegaan --"]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    [Ik ga nu douchen, aangezien mn broertje me net voor was gegaan --"]


    El Diablo.

    [Ben ik weer.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [heeeellloo :3]

    Leslie 'Les'
    Alexys had Matthew en Max gewhatsappt waar ze bleven. En we moesten op ze wachten. Dan maar een spel.
    'He Evan, doen durf of de waarheid?' ik was goed in dit spelletje. Het was easy om antwoord te geven op vragen, en de opdrachten waren nooit lastig. Voor mij tenminste niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Evan Ferry Duncason.

    `Hé Evan, doen durf of de waarheid?" Vraagt Leslie plots, waarop ik even grinnik. "Doen natuurlijk, ik ben geen mietje" Grijns ik, terwijl ik even op en neer spring. Waarom komen ze nou niet? Ik wil gaan. Zelfs mét mijn pilletjes ben ik druk. Ik ben soms echt een raar kind, al zeg ik het zelf.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik spring hier later wel in, heb nu geen tijd.]