• Een vriendengroepje gaan met zijn allen op reis. Niet zomaar een reis, een wereldreis! In Europa gaan ze rond met een busje, maar ze gaan soms ook met het vliegtuig. En natuurlijk ook andere werelddelen, Amerika.. Azië.. Maar er gebeurt natuurlijk veel meer dan alleen reizen. Want niet alle landen zijn even leuk. Er kunnen dingen zijn zoals loverboys, maffia en natuurlijk veel meer. Maar meestal kunnen ze zich er wel uit redden, toch?


    Vriendengroepje:

    Meisjes: (Max. 7)
    - Alexys Chayenna Santana Romano || CarrotCurls
    - Hanna Olivia Lavender Destiny Hope || MyMisery
    - Leslie 'Les' May Summer || Jaimyhoi
    - Flower Adrina Drea || LovelyLonely
    - Carmen Mayrose White || HurtedHeart
    - jasmine flora eberson || xkimx124
    - Katalina Izabella Lakatos || SerpentsKiss


    Jongens: (Max. 7)
    - Brandon 'Bam' Kilian Von Monroe || Nidiot
    - Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison || Blanche
    - harold Oliver Liv Drew Hope || MyMisery
    - Matthew Oliver Pryst || Chaim
    - Evan Ferry Duncason || xFreedom
    - Jayy Dylan von Monroe || Nidiot

    Jongeren in andere landen:

    Meisjes:
    - Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos || Blanche
    - Pippa 'Pip' Callista Dubroux || Bisous
    - Natasha Fabiënne Parker || xFreedom
    - Laquisha Drosa Love || LovelyLonely
    - June Skyler Turner || xheart

    Jongens:
    - Jayden Chris Averes || Carrotcurls
    - Aiden Jayson Bright || HurtedHeart
    - Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor || Bisous
    - Jarmo Ginan Fjodor || Chaim

    Reis:
    1. Van Nederland met de boot naar Engeland (zodat de auto meekan)
    2. Van Engeland met het vliegtuig naar Ierland en met het vliegtuig weer terug.
    3. Van Engeland met de boot naar Frankrijk.
    4. Van Frankrijk met de auto naar het zuiden van Frankrijk en vanaf daar met de boot verder naar Portugal.
    5. Van Portugal met de auto via Spanje en Frankrijk naar Italië.
    6. Door rijden naar het zuiden van Italië en daar met de boot oversteken naar Griekenland.
    7. Van Griekenland doorrijden met de auto door de Balkanlanden (waaronder Hongarije)
    8. Vanaf Hongarije via Oostenrijk en Duitsland naar Denemarken.
    9. Via Denemarken met de boot naar Zweden en verder rijden naar Noorwegen.
    10. Vanaf Noorwegen met het vliegtuig naar Ijsland.
    11. Vanaf Ijsland met het vliegtuig naar de VS, met een tussenstop in Canada.
    12. Vanaf de VS met een huurauto naar Mexico en vanaf door een vliegtuig naar Hawaii.
    13. Vanaf Hawaii via Nieuw-Zeeland naar Australië

    Regels:
    -Liefst geen one liners!
    -Max. 2 personages! (! van het vriendengroepje en een uit een ander land)
    -16+ mag
    -OOC met haakjes!
    -Niemand is perfect!

    Meedoen kan altijd!
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 16:42 ]


    El Diablo.

    Alexys

    'Hee grappig' mompel ik, ik probeer serieus te klinken maar lach toch. Ik plof neer op de bankleuning, en sla mijn benen over elkaar. 'Nou ja, dan blijf ik maar zitten tot ik zelf wat léúks weet' zucht ik.


    El Diablo.

    Evan Ferry Duncason.

    "Jij zult me altijd overtreffen met je arrogantie, Evan" Zegt ze met een grijns. Ik weet niet of ik dat positief of negatief moet opvatten, maar ik laat het er maar bij.
    Rustig stap ik uit mijn auto, als hij tot stilstand is gekomen en ik de sleutels eruit heb gehaald. "Hallo!" Roept Leslie voor het huis. "O, misschien heb jij wel huissleutels bij je?" Lacht ze onschuldig, maar voordat ik antwoord kan geven, heeft Fenna al open gedaan. "Evan? Leslie? Wat doen jullie hier? Ik d-" Verder komt ze niet, want ik onderbreek haar. "We komen mijn auto omruilen" Zeg ik, terwijl ik langs haar heen loop de woonkamer in. "Mam, ik mag mijn auto wel met jou bus omruilen toch? Ja? Bedankt" Zeg ik zonder te wachten op antwoord. "Evan, doe er wel voorzichtig mee!" Zegt ze, waarna ze mijn autosleutels aanneemt en de hare aan mij overhandigd. "En we kunnen weer gaan. Zorg dat het huis heel blijft zolang ik weg ben" Zeg ik met een kleine grijns en geef nog even een tikje tegen Fenna haar schouder, waarna ik weer naar buiten loop.

    [Even een foutje gemaakt >.< Om het kort samen te vatten, de bus is van zn moeder]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jayy
    Ik haalde mijn schouders op. 'Dan niet.' Momeplde ik en ik stond op, om vervolgens naar de keuken te lopen. Ik haalde een fles colla en een zak ships tevoorschijn en liep weer terug, en ging in precies dezelfde, luie, houding op de bank liggen. Ik zette de fles op de grond, zdat ik er makkelijk bij zou kunnen en trok de zak ships open. Onbeschaamt begon ik de ships naar binnen te werken, terwijl ik vrolijk een liedje begon te zingen. 'Sweet like Colla!' zong ik vrolijk, terwijl ik nu de fles van de grond pakte, deze opendraaide, en aan mijn lippen zetten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alexys

    Ik grinnik kort, en kijk voor me uit. Ow wacht, ik moest nog wat doen. Ik pak mijn Blackberry en ga naar ping. Daar typ ik een broadcast bericht, zodat ik het niet 100x hoef te versturen. Nog even, HERE I COME WORLD!!


    El Diablo.

    Leslie 'Les'
    Zo snel als we daar waren, zo snel waren we ook weer weg. Evan had de sleutels van het busje gekregen met de waarschuwing om er voorzichtig mee te zijn. En ik stapte in.
    'Ik vind dat je echt heerlijk kan slapen in dit busje altijd.' zeg ik. Maar ja, ik kon ook overal slapen. 'We gaan wel veel feesten hè Evan!' zeg ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga vanavond niet reageren, want ik moet leren en daarna ff een stukje voetbal kijken (Niet dat het me veel uitmaakt), maar goed. En dan naar bed, heb slaaptekort.. :/]

    Evan Ferry Duncason.

    "Ik vind dat je echt heerlijk kan slapen in dit busje altijd" Zegt Leslie, wanneer we hebben plaats genomen op zachte en grote stoelen die voorin de bus staan. "Dat was met carnaval toch? Of die keer toen we heel vroeg naar dat concert gingen?" Zeg ik, terwijl ik de bus start en ermee van de oprit afrij. "We gaan wel veel feesten, hé Evan!" Zegt ze lachend, waarna ik een grinnik niet kan forceren. "Dan moet ik die dag wel even mijn pilletje vergeten, anders ben ik s'avonds zo loom als wat" Zeg ik grinnikend, terwijl ik de straat uitrij.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Leslie 'Les' May Summer
    'Oja, die keer met carnaval. Ik was helemaal kapot daarna.' ik moet er om lachen als ik eraan terug denk. 'En je weet dat ik het niet erg vind als je je pilletje vergeet. Hoe meer hyperheid, hoe meer vreugde.' en ik lach naar hem. Met Evan was alles gewoon easy, het was het een of het ander. 'En ik verstop je pillen anders wel,' zeg ik met een grijns. 'Dan vergeet je ze namelijk per ongeluk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Evan Ferry Duncason.

    "En je weet dat ik het niet erg vind als je je pilletje vergeet. Hoe meer hyperheid, hoe meer vreugde" Zegt ze en lacht naar me. "En ik verstop je pillen anders wel, dan vergeet je ze namelijk per ongeluk"
    Ik lach even. Als ze zoiets zegt meent ze dat ook echt. Het busje van mijn moeder hebben we wel vaker gebruikt tijdens feesten ofzo, aangezien het makkelijk is, omdat het half is omgebouwd tot een of andere camper.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Leslie 'Les'
    Hij wist dat ik het meende toen ik het zei. En hij lacht even.
    'We hebben geweldige tijden beleeft in dit busje,' zeg ik. 'En dat gaan we nu zeker weer doen!! Ik raak telkens weer enthousiast als ikebana denk dat we over 3 kwartier al gaan. Als iedereen er is tenminste. We waren al weer bijna bij Jayy en Bam's huis. 'Wat we ook doen Evan, een voor alle, en alle voor een.' zeg ik met een grijns. Dat zeiden Evan en ik wel vaker. 'Tenzij de politie ons achterna zit. Dan is het alle voor een en god voor alle.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dit gaat toch niet nu al dood lopen -_-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hoop van niet O.O ]


    El Diablo.

    Amorphous schreef:
    [Dit gaat toch niet nu al dood lopen -_-]


    [lol, Evan en Leslie zijn er, dus ze kunnen gaan toch?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    (...)

    [lol, Evan en Leslie zijn er, dus ze kunnen gaan toch?]


    [Maartje's personage moet ook nog aankomen a. Tenzij die dan vertraging heeft en rechtstreeks naar de boot gaat ofso]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Evan Ferry Duncason.

    "We hebben geweldige tijden beleeft in dit busje," Zegt ze, waarna ik even bevestigend knik. Daar heeft ze zéker gelijk in. "En dat gaan we nu zeker weer doen!". "Een voor allen en allen voor een" Zeg ik lachend, waarna ik het busje voor Jayy's en Bam's huis parkeer. Even kan ik het niet laten om hard te toeteren, zodat Jayy van zijn luie reed af komt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'