• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Laat me alsjeblieft niet in de steek. Jij, Charlie en tante Emma zijn de enigen die ik nog heb, en ik weet niet of ik nog een verlies aan kan."
    Ik streel zachtjes met mijn duim over de rug van haar hand als ze de mijne vast neemt. Dan druk ik mijn lippen zachtjes op de hare.
    "Ik ga nergens heen, Mary," beloof ik haar zacht. "Voor geen geld ter wereld."
    Ik plaats nog enkele kleine kusjes op haar lippen. Ik zou zweren dat mijn hart even brak toen ik haar zag huilen. Ik voelde me zo machteloos. Waarom beseft ze niet hoe geweldig ze is?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik ga nergens heen, Mary. Voor geen geld ter wereld."
    Lichtjes wanhopend kus ik hem terug.
    "Dat zeggen ze allemaal."
    Teder plaats ik mijn lippen op de zijne.
    "Sorry," fluister ik.
    Ik leg mijn vrije arm om hem heen, om te voorkomen dat hij weggaat of me loslaat. Ik nestel me tegen hem aan.
    "Ik ga je echt zo vreselijk hard missen," zucht ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "We zullen wel moeten zeker?" Vraagt Irial met duidelijke tegenzin.
    Ik lach even. "Ja, als we de concièrge niet willen helpen wel." Zeg ik.
    Natuurlijk heb ik ook geen zin om hier weg te gaan.
    Ik zucht even. Zo komt er natuurlijk ook niets van.
    Ik stop met mijn handen over Irials rug te gaan en duw hem tegen de achterbank en pak zijn gezicht, maar nog voor ik hem kus trek ik uitdagend mijn wenkbrauw op en ga van zijn schoot af en open de autodeur. "Kom je?" Grijns ik naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    "Nou, dat was...boeiend. Heb je hier tuinstoelen? Dan kunnen we in de zon zitten."
    Ik knik zachtjes.
    "Ze staan in de achtertuin als het goed is onder een blauw zeiltje," antwoord ik rustig terwijl ik opsta. Met mijn krukken loop ik langzaam richting de achterdeur en ik maak hem iets wat onhandig open. De zonnestralen zien er inderdaad erg fijn uit, heerlijk zelfs. Met een klein lachje kijk ik naar Charlotte terwijl ik naar een stapel stoelen onder een zeil wijs.
    "Daaronder zitten ze," lach ik. "Al wordt het nog een zware klus voor twee gehandicapten."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Cosette --> Gancanagh]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Arion

    "Dat zeggen ze allemaal. Sorry. Ik ga je echt zo vreselijk hard missen," zegt ze terwijl ze zich tegen me aan vleit. Ik druk een kusje op haar voorhoofd en laat dan het mijne tegen dat van haar rusten. Met mijn vrije hand streel ik zachtjes over haar wang.
    "Ik meen het," zeg ik rustig. Ik kijk haar diep in de ogen om mijn woorden kracht bij te zetten. "En probeer er nu nog even niet aan te denken, ik heb je nog de hele dag," voeg ik er zachtjes aan toe.
    Ik kruip dichter tegen haar aan en druk mijn lippen op de hare.

    Irial

    Ik trek mijn wenkbrauw op als Kyle me plots tegen de achterbank duwt. Zijn handen glijden om mijn gezicht en ik kijk hem hoopvol aan. Ik mompel enkele vloekwoorden onder mijn adem als hij van mijn schoot afgaat.
    "Kom je?" vraagt hij terwijl hij het portier opent.
    Nog steeds ketterend stap ik uit.
    Ik heb helemaal geen zin om naar die rot lessen te gaan. Ik sla de deur een beetje geïrriteerd dicht en vergrendel mijn wagen. Ik onderdruk de neiging om tegen de banden te gaan schoppen. Daar los ik namelijk niks mee op.
    Met mijn handen in mijn zakken loop ik richting het gebouw.
    "Nou kom op dan."

    Charlotte

    Als Michael de deur geopend heeft, volg ik zijn vinger naar het zeil dat hij me zonet beschreven had.
    "Daaronder zitten ze. Al wordt het nog een zware klus voor twee gehandicapten."
    Ik lach zachtjes en denk even na hoe we ze daar nou van onder krijgen. Ondertussen stap ik naar buiten. Ik sluit mijn ogen en kijk naar omhoog zodat ik de zon op mijn gezicht kan voelen. Er verschijnt een brede glimlach op mijn gezicht.
    "Als we ze nou samen onder dat zeil vandaan halen, dan kan ik ze met mijn goede arm naar een lekker plekje slepen," stel ik voor.
    Ik zie hem de stoelen namelijk niet over het gras dragen. En ik kan die dingen niet alleen op tillen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik meen het. En probeer er nu nog even niet aan te denken, ik heb je nog de hele dag."
    Ik leg mijn armen om zijn hals en kus hem liefdevol terug.
    "Een hele dag," fluister ik.
    "En daar gaan we van genieten."
    Ik grinnik zachtjes en kijk hem verliefd aan.
    "Volgens mij is dit het meest romantische moment uit mijn hele leven," zeg ik zacht.
    Ik druk een klein kusje op zijn lippen en kijk hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial lijkt me een beetje geïrriteerd, want hij gooit meer met de deur dan dat hij hem zacht sluit.
    "Nou kom op dan." Zegt hij als hij met zijn handen in zijn zak richting het gebouw loopt.
    "Sorry schat, het was de enige manier." Zeg ik met een klein lachje. Ik kijk naar hem en ga dan voor hem lopen, draai me om en druk een kusje op zijn lippen. Met een klein glimlachje kijk ik hem aan. "Zo goed?" Vraag ik dan. Ik haak mijn arm door de zijne.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Een hele dag. En daar gaan we van genieten. Volgens mij is dit het meest romantische moment uit mijn hele leven," zegt ze zacht.
    Ik lach even en druk kleine kusjes op haar lippen.
    "Mag ik hopen," antwoord ik kalmpjes.
    Ik leg een hand op haar buik en laat mijn vingertoppen ietwat naar beneden lopen.
    "Heb je ook voorstellen over hoe ik je kan doen genieten?" vraag ik zachtjes.
    Ik hoef nu niet meteen een tweede keer. Maar er zijn ook andere dingen die we kunnen doen. Ik vind het in elk geval heerlijk haar te zien kronkelen.

    Irial

    Ik kijk op als ik Kyle's voeten zie. Hij drukt een kusje op mijn lippen met een kleine glimlach. Ik heb geen zin om te lachen.
    "Zo goed?" vraagt hij.
    Ik hou hem niet tegen als hij zijn arm door de mijne haakt, maar meer doe ik ook niet.
    "Ja hoor," zeg ik droogjes. "Super."
    Ik heb een rothumeur en ben er nog een keer kwaad om op mezelf ook. Lekker, zo'n vicieuze cirkel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Heb je ook voorstellen over hoe ik je kan doen genieten?"
    Ik bijt even op op mijn lip.
    "Een voorstel lijkt me niet echt nodig. Volgens mij heb jij al een ideetje."
    Ik grinnik zachtjes en druk mijn lippen liefdevol op de zijne.
    Al kussend druk ik mijn lichaam wat tegen het zijne aan. Mij maakt het niet uit wat we nu doen, hier liggen met Arion is voor mij voldoende genieten, maar zulk voorstel sla ik zeker niet af.
    "Maar dan moet je het ook wel doen, want nu maak je me alleen maar verlangend en nieuwsgierig," fluister ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Een voorstel lijkt me niet echt nodig. Volgens mij heb jij al een ideetje. Maar dan moet je het ook wel doen, want nu maak je me alleen maar verlangend en nieuwsgierig," fluistert ze.
    Ik druk mijn lippen zachtjes op de hare terwijl ik mijn hand tussen haar benen laat glijden. Plagerig laat ik mijn vingertoppen langs haar lies cirkelen.
    "Wat is er nou leuk aan als je er niet naar verlangt," fluister ik ondeugend.
    Ik laat even een vinger bij haar binnen glijden en verplaats dan mijn hand weer iets naar boven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Wat is er nou leuk aan als je er niet naar verlangt?"
    Ik giechel zachtjes en kreun wanneer hij zijn vinger naar binnen laat glijden. Automatisch spreid ik mijn benen een beetje.
    "Geen idee, je maakt het me moeilijk niet te verlangen."
    Ik druk een kusje op zijn lippen en sluit mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Ja hoor. Super." Zegt Irial droogjes.
    Ik stop met lopen en hou Irial ook tegen.
    "Wat is er nu?" Vraag ik en kijk hem aan.
    "Jij vond toch ook dat we naar de les terug moesten." Zeg ik dan. Oké ik snap het even niet, of ligt het aan mij? Nee toch.
    Ik blijf Irial aankijken.
    Ik laat hem los en zet een hand op mijn heup.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Geen idee, je maakt het me moeilijk niet te verlangen."
    Ik grinnik even tegen haar lippen aan als ik merk dat ze haar benen wat wijder open houdt. Ik druk een langzame, tedere kus op haar mond en laat dit keer mijn vinger volledig binnen glijden.
    Mijn lippen banen zich langzaam een weg naar haar kaaklijn en hals. Af en toe pauzeer ik even. Ik laat mijn tanden over de zachte huid van haar hals.

    Irial

    "Wat is er nu? Jij vond toch ook dat we naar de les terug moesten," zegt Kyle terwijl hij me tegen houdt. Ik zucht even en wil net antwoorden als hij zijn hand in zijn heup zet. Ik moet zachtjes lachen omdat het zo'n vrouwelijk gebaar is. Ik leg mijn armen om zijn middel en trek hem tegen me aan. Ik druk een kusje op zijn voorhoofd.
    "Het spijt me, ik moet het niet op jou uitwerken," zeg ik zachtjes. "Jij kunt het niet helpen dat er niet genoeg uren in een dag zijn waarop ik met jou kan samen zijn."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Sorry hoor, ik ga wel weer reageren maar mijn inspiratie is echt weg en ik heb het druk met voetbal.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."