• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Geeft niet ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik voel me wel lullig hoor maar mijn inspiratie is gewoon echt tot het nulpunt en het is te druk. Zodra ik volgende week donderdag weer tijd heb kom ik weer hoor :')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Gancanagh schreef:
    [Geeft niet ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kreun zacht wanneer hij zijn vinger helemaal naar binnen laat glijden.
    "Arion," fluister ik stil.
    Ik kijk hem even aan en kreun weer wanneer ik zijn lippen en tanden in mijn hals voel.
    "Niet-"
    Ik kreun weer en sluit mijn ogen. Voorzichtig neem ik zijn gezicht in mijn handen en druk mijn lippen teder op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial legt zijn armen om mijn middel en trekt me tegen zich aan. Hij drukt een kusje op mijn voorhoofd.
    "Het spijt me, ik moet het niet op jou uitwerken. Jij kunt het niet helpen dat er niet genoeg uren in een dag zijn waarop ik met jou samen kan zijn." Zegt hij.
    Ik kijk hem aan en knik even. "Ik snap je wel, hoor." Zeg ik als ik mijn handen op zijn schouders leg. "Maar-" Ik voel mijn mobiel trillen. Ik laat Irial los en pak mijn mobiel uit mijn zak. "Mijn vader, straks heeft school gebeld en dan?" Ik kijk Irial bangig aan. School heeft gebeld want we zijn langer dan 2 uur weggebleven. Ik bijt op mijn lip en neem op.
    "Zo, en waar denk jij mee bezig te zijn?" Hoor ik de boze stem van mijn vader. "Pap luister-" "Niks luister, ik wil een antwoord, waar denk je mee bezig te zijn, Kyle!" Ik slik een keer en kijk naar Irial. "Kyle?! Je bent met Irial hé?" "Nee! Irial heeft hier niets mee te maken." Verdedig ik hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -And then there's silence. :p
    Ah men Maandag eerste dag van toets/cito-week D: Zenuwen!-

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wacht maar tot je examens als je nu al zenuwachtig bent '-.-


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    -Ik blijf denk ik zitten, dus dan duurt het nog een jaar extra... Hoop niet dat ik blijf zitten, maar denk het.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Arion. Niet-"
    Een kreun breekt af wat ze wilde gaan zeggen. Ik geniet ervan hoe haar handen mijn gezicht omsluiten. Haar lippen hebben de mijne lief en die van mij willen net zo hard hun liefde bewijzen. Ik laat het puntje van mijn tong even over haar lippen gaan.
    "Niet wat?" vraag ik toch een beetje bezorgd, bang dat ze zich bedacht heeft.
    Ik laat mijn vinger zachtjes in en uit haar glijden. Mijn duim beroert haar intiemste plekje.

    Irial

    "Ik snap je wel, hoor. Maar- Mijn vader, straks heeft school gebeld en dan?"
    Ik kijk wat angstig toe terwijl hij zijn telefoon opneemt. Als hij opneemt zie ik zijn gezicht veranderen.
    "Pap luister- Nee! Irial heeft hier niets mee te maken."
    Ik schud mijn hoofd zachtjes en hou hem steviger tegen me aan. Hij moet niet liegen tegen zijn vader omwille van mij. Dat maakt het erger. Ik steek voorzichtig mijn hand uit naar de telefoon. Ik moet het hem uitleggen, hij moet het begrijpen. Dat moet gewoon. Smekend kijk ik Kyle aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial trekt me strakker tegen zich aan. Hij strekt zijn hand naar mijn mobiel.
    Ik bijt op mijn lip. "Kyle ik heeken je niet terug, wat is er toch met je!" Hoor ik mijn vader, boos maar met een bezorgd toontje in zijn stem zeggen.
    Ik duw mijn mobiel in Irials hand, maak mezelf uit zijn greep los, dan loop ik piekerend naar een bankje en ga erop zitten, met mijn gezicht in mijn handen mopper ik vanalles.
    "Het is waar, ik ben veranderd, alsof dat zo erg is, het mag toch?" Zeg ik zacht. "Wees blij."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik open mijn mond een stukje wanneer ik zijn tong over mijn lippen voel strelen.
    "Niet wat?"
    "Niet. Stoppen," kreun ik zacht.
    Ik kantel mijn heupen een beetje om zijn vinger wat dieper te voelen.
    Wanneer zijn duim ook nog over mijn gevoelige plekje streelt, kreun ik iets luider en bijt op mijn lip. Op deze manier houd ik het niet lang vol. Mijn borstkas gaat op en neer wanneer mijn ademhaling wat verzwaart.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Een beetje bruut stopt Kyle zijn mobiel in mijn hand. Als hij zich uit mijn greep los maakt en naar een bankje loopt, volg ik hem op de voet. Ik ga naast hem zitten en zet zijn mobiel op luidspreker. Ik breng het ding tussen ons in. Zijn gemompel negeer ik even en ik leg troostend mijn vrije hand op zijn knie.
    "Meneer Morgan?" zeg ik met bevende stem. "U heeft gelijk, het is mijn schuld dat Kyle niet in de les was. Het is alleen-" Ik moet even ophouden en ademhalen als mijn stem breekt. "Ik hou zoveel van hem, meneer. Het maakt me doodsbang en zielsgelukkig tegelijk. Dit heb ik nog noo- nog nooit gevoeld." Mijn woorden haperen even als ik in huilen uitbarst. "En het doet pijn dat u hem niet in mijn buurt wil hebben. Het is stom van me dat ik hem liet spijbelen, dat weet ik. Maar soms is het zo moeilijk echt na te denken bij hem in de buurt terwijl er zoveel gevoelens door me heen gaan. Ik hou van hem, en neem het me alstublieft niet kwalijk, maar ik weet dat hij ook van mij houdt. Ik kan hem niet laten vallen, ik kan- ik kan-"
    Verder kom ik niet. Ik stop zijn mobiel terug in Kyle's handen en verstop mijn gezicht in zijn hals terwijl de tranen over mijn wangen stromen. Het is er uit, meer kan ik niet doen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Arion

    Ik ril ervan, hoe ze hier ligt. Gewillig onder mijn aanraking. Ik snap wel waarom mannen van dit gevoel houden, het geeft een beetje een machtsgevoel. En tegelijk vind ik het heerlijk te weten dat ik haar plezier bezorg. Ik leg mijn hand op haar wang en draai haar gezicht voorzichtig naar me toe. Mijn lippen strelen zachtjes de hare.
    Ik ben een tweede vinger bij haar in als ik merk dat het zonder problemen gaat. Af en toe duw ik ze iets dieper, af en toe beweeg ik ze iets sneller.
    Ik lik opnieuw over haar lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    -Awn... Maar ik ga slapen, morgen denk ik dat ik reageer. X-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik draai gewillig mijn gezicht naar hem toe en kus hem liefdevol terug. Goedkeurend kreun ik tegen zijn lippen aan.
    Ik kreun iets luider wanneer hij een tweede vinger naar binnen laat glijden, en de afwisseling van dieper en sneller doen alles even vervagen in mijn hoofd. Ik druk mijn lippen iets ruwer op de zijne om wat gekreun te smoren. Ik kijk hem even smekend aan wanneer ik mijn hoogtepunt voel naderen en kantel mijn bekken weer een beetje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.