• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:48 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Edward
    "Ok dan" zeg ik lachend en ga op bed zitten "Neem alsjeblieft wat drinken voor me mee" vraag ik en kijk haar onschuldig aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Natuurlijk wil dat, wat moet ik voor je meenemen' vraag ik hem en loop de overloop op en ga met de trap naar beneden ik zie sophie in de woonkamer zitten. 'Hey, sophie ik voel me al weer helemaal beter, heb je nog lekker vandaag in de zon gelegen?' vraag ik sophie belangstellend.

    Edward
    "Een kop koffie" schreeuw ik haar nog na.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    'Ja goed. Ik heb dat nieuwe meisje een soort van belachelijk gemaakt' grinnikte ik.


    Pretty is just a pretty word.

    hayden

    'Echt waar, een nieuw meisje? dat heeft edward mij nog helemaal niet verteld, er is zo te horen veel gebeurd in de uurtjes dat ik ziek op bed lag, en hoe gaat het met jou en nathan, volgens mij vinden jullie elkaar wel leuk' zeg ik lachend tegen sophie terwijl ik het koffiezet apparaat aanzet.

    Sophie.

    'Ja, ze lag in het ziekenhuis door mij' lachte ik hard. Als ik erover nadacht was het best grappig. Karma.
    'Ja, Nathan en ik kunnen het beter dan goed vinden' bloosde ik.


    Pretty is just a pretty word.

    hayden

    'Aaaw wat leuk, ik hoop dat jullie het dan lang leuk met elkaar gaan hebben, niet dat dat nieuwe meisje je terug gaat pakken' zeg ik lachend en haal het kopje onder het koffiezetapparaat uit. 'Sophie weet jij of edward melk en suiker in de koffie moet'

    Sophie.

    'Doe gewoon hartstikke veel suiker erin. Kun je lachen'grijns ik.


    Pretty is just a pretty word.

    hayden

    'aaw, nee dat vind ik wel een beetje zielig voor hem, dan vraagt hij me nooit meer om koffie te zetten, maar ik ga hem even zijn koffie brengen en blijf dan nog even boven oke?, en als ik je niet meer zie vanavond alvast weltrusten' ik zet zijn kopje koffie op een dienblad en loop er mee naar boven, ik doe de kamer deur open en daarna gelijk weer dicht. 'Kijk eens meneer je koffie met melk en suiker erin' ik geef hem zijn kopje aan en ga bij hem op bed zitten.

    Edward
    "Oeh dankje" zeg ik aan terwijl ik het kopje aan pak en haar een dankbare blik geef. Ik neem snel een slokje van de koffie en glimlach ik klem hem vast tussen mijn benen en doe snel even mijn horloge weer af. Ik neem het kopje weer in handen en neem nog een paar slokken wat was ik toch gek op koffie.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Wat vind je nou zo lekker aan koffie' vraag ik hem terwijl ik een slok neem van de thee die ik voor mezelf mee heb genomen. 'Wist je trouwens dat nathan en sophie wat hebben samen?'

    Edward
    Ik haal mijn schouders op "Ik vind het gewoon lekker" zeg ik en neem nog een slok en kijk een beetje verdrietig als hij leeg is. 'Wist je trouwens dat nathan en sophie wat hebben samen?' ik kijk even naar Hayden en knik "Ja ze waren aan het zoenen o de bank toen ik even mijn ogen dicht deed" zeg ik lacherig.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik zet mijn thee kopje op het nachtkastje. 'Nou gezellig toch' zeg ik lachend en ga tegen hem aan liggen. 'Sophie, zei tegen mij dat ik eigenlijk bij jou heel veel schepjes suiker in de koffie had moeten doen, maar dat vond ik zielig voor jou, lief van mij he' zeg ik lachend terwijl ik hem stevig vastpak.

    Edward
    "Ja dat is inderdaad heel lief van je" zeg ik en geef haar een kusje op haar neus, ik zet snel mijn kopje op het nachtkastje en kijk Hayden aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Wat wil je nu gaan doen dan, want ik mocht van jou eigenlijk niet naar beneden toe, dus ik verwacht dat je heel veel van plan bent met mij' zeg ik lachend en leg mijn hoofd op zijn borst neer.