• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:48 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    hayden

    Ik zie hoe edward zich aan het omkleden is. 'Edward, heb jij eigenlijk al veel vriendinnetjes gehad?, ik denk het wel he ik kan me haast niet voorstellen dat het niet zo is' zeg ik tegen hem terwijl ik mijn haren kam.

    ( trouwens maken wij straks zelf een nieuwe topic aan, zodat we gewoon verder kunnen gaan want grote kans dat danielle straks niet online is als hij vol is?)

    Edward
    Ik dacht even na over wat ze zei eigelijk had ik het niet echt bijgehouden, dus ik haal maar een beetje mijn schouders op en mommpel wat "En jij dan hoeveel vriendjes heb jij gehad" vraag ik snel.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Hmm ja anders kunnen we niet door c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Teveel om op te noemen' grap ik. 'Ik heb er wel aardig wat gehad, maar ze waren niet allemaal heel erg serieus ofzo, ik ben ook nog maar 17 he, jij bent al 19 dus jij kan er veel meer gehad hebben' plaag ik hem en ga met mijn hand door zijn haren heen.

    MoccaSins schreef:
    *Hmm ja anders kunnen we niet door c:*


    jaaa inderdaad, dus we doen dat straks gewoon:)

    * word ik genegeerd xD?)


    Pretty is just a pretty word.

    Edward
    "True" zeg ik lachend en sla mijn armen weer om haar middel.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    SEXYSTYLESx schreef:
    * word ik genegeerd xD?)



    *Oehh sorry :c helemaal vergeten maar ja ik weet niet ik heb niet zo'n zin om nu nog helemaal een opdracht te doen en we weten niet eens wat we moeten doen..*

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 17:19 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    xkimx124 schreef:
    (...)

    jaaa inderdaad, dus we doen dat straks gewoon:)


    *Ja c:*

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 17:19 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    (...)


    *Oehh sorry :c helemaal vergeten maar ja ik weet niet ik heb niet zo'n zin om nu nog helemaal een opdracht te doen en we weten niet eens wat we moeten doen..*


    nee inderdaad dus we kunnen moeilijk die opdracht gaan doen

    *TRUEE*


    Pretty is just a pretty word.

    hayden

    Ik geef hem snel een kus op zijn mond. 'Ga je mee naar beneden anders zitten we telkens zo veel boven en dat is ook niet leuk voor de rest van het huis' zeg ik lachend en geef hem nog 1 kus. 'Oke, en nu hou ik er echt mee op met je te kussen, goed?'

    Edward
    "Nee ik wil niet naar beneden" zeg ik "Iedereen zit daar toch met elkaar ze missen ons echt niet" zeg ik en druk ook nog een kus op haar lippen. 'Oke, en nu hou ik er echt mee op met je te kussen, goed?' zegt ze en ik schud mijn hoofd "Nee eigelijk vind ik dat niet goed" zeg ik lachend en druk mijn lippen weer tegen haar lippen aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Echt, edward ik zou heel graag hier met jou boven willen blijven, maar ik ga toch heel even beneden kijken wat iedereen aan het doen is, en dan kom ik daarna gelijk weer naar boven en dan heb je mij de hele avond voor je eigen alleen goed?' zeg ik lachend en geef hem een kus.