• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:48 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Edward
    Ik lach eventjes "Jij bent ook een van de liefste meisjes die ik ken" ik druk haar nog wat dichter tegen me aan en ik moest opeens denken aan mijn eigen ex, crazy pysico bitch dacht ik in mezelf "Ik zou jou nooit maar gebruiken" fluister ik en geef haar een kusje in haar nek.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'waar heb ik het aan verdiend dat je zo ontzettend lief voor me bent?' Vraag ik aan hem en kijk hem aan en geef hem een zoen op zijn mond. 'oeps, straks word je ook ziek'

    Edward
    Ik lach nadat ze me eventjes zoent "ach ja dat moet dan maar" zeg ik en zet mijn lippen weer tegen die van haar terwijl mijn tong onder haar onderlip strijkt.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik zoek zijn tong en draai rustig rondjes, plots trek ik mijn hoofd weg. 'heb je de deur op slot, want straks komt er weer ienand ons storen, en daar heb ik niet zo zin in' zeg ik lachend terwijl ik hem een kus geef.

    Edward
    Ik lach "nee dat heb ik niet gedaan" zeg ik weer en ga even staan om de deur op slot te doen "Nu wel" zeg ik lachend en ga weer naast Hayden zitten.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'waarom ben je nou zo leuk, ik kan helemaal niet van je afblijven' zeg ij lachend en nestel me onder de dekens uit en ga boven op hem zitten, en geef hem een zoen op zijn mond.

    Edward
    "I'm just a very lovable person" zeg ik lachend en kus haar terug.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik voel dat ik verliefd op hem word, ik sla mijn armen om hem heen en zoen hem opnieuw ik bijt zachtjes op zijn lip en kijk hem speels aan.

    Edward
    Ik kijk haar aan en bijt dan even op mijn lip voordat ik haar weer terug zoen en dan zachtjes met mijn lippen over haar wang langs haar keel glijd, ik zet mijn tanden tegen de huid bij haar keel aan en bijt er zachtjes op.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik trek zijn shirt over zijn hoofd uit en laat mijn handen over zijn gespierde lijf glijden. 'wat voor sport doe je' vraag ik zachtjes aan hem terwijl mijn handen nog steeds over zijn lichaam glijden. 'edward, eigenlijk moet ik even douchen ga je mee?

    Edward
    Hayden trekt mijn shirt weer van mijn hoofd en gaat met haar handen langs mijn borst 'wat voor sport doe je' vraagt ze zachtje, "Uhm Tennis, Hockey en polo" zeg ik snel 'edward, eigenlijk moet ik even douchen ga je mee?' zegt ze uiteindelijk ik denk er even over na en knik dan en druk nog een kus op haar lippen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik trek mijn jurkje uit waaronder ik mijn roze bikini onder heb en dribbel de douche in, ik zet de douche op de juiste themperatuur en ga er met mijn ogen dicht onder staan

    Edward
    IK wacht even als ze weg is, ik ga even snel op bed zitten en trek mijn normale lange khaki kleurige broek uit en trek snel een paar zwemshorts uit de kast. Dan loop ik zachtjes naar de badkamer en ga onder de douche staan. Ik sta nu achter Hayden en leg mijn armen om haar heen "Gotcha" fluister ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik giechel zachtjes, draai me om en sla mijn armen om zijn nek en zoen hem op zijn mond, terwijl er water on mijn mond komt. 'he, bah ik haat water'

    [Edward/b]
    Ik lach even om haar opmerking en geef haar dan weer een kkus op haar mond.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.