• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:48 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Edward
    Ik keek Nathan ook verbaasd aan "Geen idee"

    *ja goed plan c: en ik moet ook nog leren :c*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *ok succes nog, tot morgen ofzo (: *


    Allting handlar om relativitet

    *hehee, sorrry..*


    Pretty is just a pretty word.

    (wat ik zij in de brief met 8 uur daarmee bedoel ik 8 uur in de rpg...)


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    (ben terug vab het weekend:) nog belanfrijke dingen gebeurd? Kan ik zo inspringen?

    xkimx124 schreef:
    (ben terug vab het weekend:) nog belanfrijke dingen gebeurd? Kan ik zo inspringen?


    *Hmm nee niet heel erg Nathan en Sophie hebben gekust, Flower is van de trap gevallen en toen naar het ziekenhuis maar is nu weer hier en we gaan dus blijkbaar net beginnen met een of andere odracht ofzo..? c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Gelukkig voel ik me weer iets beter en stap uit bed en rek me uit, snel trek ik even een jurkhe aan en kam me haren, waar is iedereen toch eigenlijk zoek ik natuurlijk allleen edward

    Edward
    Ik keek nog een keer naar het scherm en zuchtte "Ik ga even kijken hoe het met Hayden is" zeg ik tegen de rest en loop met grote passen naar de slaapkamer van mij en Hayden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik lig inmiddels weer in bed als ik iemand zie aankomen 'edward!!!!, je mag mij nu niet zien zonder make-up ' jammer ik, ik klop naast me op het bed met een gebaar dat hij nasst me moet konen.

    Edward
    Ik lachte om Hayden "Voel je je al wat beter" vraag ik zachtjes en ga naast haar zitten op bed.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'ja, ik voel me al wel iets beter, wat kom je doen, kom je me beter maken? , heb je nog gezoend met anderen meisjes, niet dat mij dat wat uitmaakt, ik bedoel ik bepaal niet over jou' zeg ik tegen edward en kijk hem onzeker aaan.

    Edward
    "Heey rustig natuurlijk heb ik niet met iemand anders gezoend waarom zou je dat denken" zeg ik haar verward en leg mijn arm om haar heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Ik ken genoeg jongens die dat wel zouden doen, en waarschijnlijk zijn er genoeg meiden die heel graag net jou zouden willlen zoenen' ik kijk hem aan en kruip tegen hem aan.

    Edward
    "Maar ik wil helemaal niet met iemand anders zoenen dan jou" zeg ik fluisterend en sla nu allebei mijn armen om haar heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'edward, jij bent echt de liefste jongen die ik ken, thuis heb ik helemaal niet zulke lieve jongens om me heen, mijn exen gebruikte me alleeen voor de seks' ik leg mijn hoofd tegen zijn borst aan