• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:48 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    hayden

    'Edward, ik vind je echt leuk' zeg ik hem en kijk hem in de ogen en geef hem een zoen op zijn mond. Dan stoot ik mijn kleine teen tegen een scherp randje en begint hij te bloeden. 'Auw, ik kan niet tegen bloed'

    Edward
    Ik kijk haar geschokken aan "Oee gaat het" vraag ik bezorgt.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 16:15 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Nee, het gaat echt niet, mijn teen doet zo pijn auwww' ik kijk naar mijn bebloedde teen en kijk daarna naar edward. 'en wat nu'

    Edward
    "Ga anders eerste even zitten" ga ik zeggen en leid haar even naar een stoel die in de kamer stond, "Wacht ik pak anders even een nat, koud washandje en dan kunnen we daarna kijken hoe erg het is" zeg ik en loop naar de badkamer en maak even een washandje nat, ik knijp hem even uit en loop weer terug naar Hayden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Ik denk dat het allemaal wel mee valt, maar het doet wel heel erg pijn' jammer ik. wat is edward toch lief voor me denk ik

    Edward
    "Maar toch" zeg ik lachend en hou het koude washandje even tegen haar teen, als ik hem er weer af haal is het meeste van het bloed weg "Gelukkig maar een klein sneetje" zeg ik even en kijk haar glimlachend aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik pak zijn hoofd vast en geef hem een zoen. 'Ik wil er nog een mooie pleister op' zeg ik lachend terwijl ik een beetje onhandig opsta

    Edward
    "Hmm" zeg ik en lach even "Ik kijk wel eventjes in het medicijnen kastje in de badkamer" ik loop voor de zolveelste keer weer naar de badkamer vandaag en pak een pleister trip uit het kastje, ik knip snel een pleister af en loop weer terug naar Hayden waar ik snel de pleister op haar teen plak "Tevreden" vraag ik lachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Ja, ik ben helemaal tevreden dokter edward' zeg ik lachend en spring op hem om hem de zoveelste kus vandaag te geven, ik sla mijn armen om zijn nek en geef hem een lange zoen

    Edward
    "Weetje voor mensen die elkaar vandaag hebben ontmoet hebben we best veel gezoend" zeg ik lachend nadat ik mijn lippen van de hare heb gehaald nadat ze me een lange kus gaf.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Ja, ik weet het' zeg ik lachend. 'Maar ik kan er ook niks aan doen dat mijn lippen telkens weer naar jou lippen worden toe gezogen, maar we moeten zo wel echt even iets nuttigs gaan doen, want hoelaat begint die ene opdracht?'

    Edward
    Ik lach even en laat me op bed ploffen "Het begint om 8 uur en het is nu iets over 7" zeg ik dan en leg mijn handen op mijn nog steeds blote buik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik aarzel even of ik weer boven op hem zal duiken, maar als ik dat doe kan ik echt de aankomende weken niet meer van hem afblijven, dus moet ik het mezelf maar afleren, en loop naar mijn eigen kant van het bed toe en kleed me even om http://www.hm.com/nl/dressingroom/LADIES#lid=03WGQL-5AH

    Edward
    Ik sta weer even op en kijk de kamer even rond voor mijn shirt "Daar ben je" zeg ik als ik mijn streepjes blouse met wijnrode sweater in een hoekje van de kamer zie liggen. Ik pak hem op en klop hem even af voordat ik hem over mijn hoofd heen trek.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    - ik ben te lui om terug te lezen, maar hebbe we al gegeten en shit? D; kunnen we deze dag niet skippen zodat we dieopdracht gaan doen de volgende dag? - xxx


    Pretty is just a pretty word.