• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:48 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Edward
    "Achja ik heb nou eenmaal niet zo veel tijd nodig als meisjes" zeg ik lachend en Hayden gaat weer op me zitten "Dit weer" vraag ik lachend en pak mijn horloge die achter Hayden lag en doe hem snel om voordat ik me weer op Hayden concentreer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Nou, als je me niet meer wilt, dan niet hoor, dan ga ik wel weg' ik stap van hem af, trek mijn jurkje recht naar beneden en trek mijn pumps weer aan.

    Edward
    "Nou dat zei ik toch helemaal niet" ik zucht en ga achter haar staan en sla mijn armen om haar heen en geef haar kusjes in haar nek.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik grinnik. 'Jij kan gewoon niet zonder me, je bent gewoon helemaal verslaafd aan mij' zeg ik lachend terwijl ik me omdraai naar hem toe en mijn armen om zijn nek sla.

    Edward
    "Achja wat kan ik zeggen" zeg ik lachend en sla mijn armen om haar middel heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Dit is gewoon jou grootste droom, om hier met een cheerleader te staan he' zeg ik lachend ga op mijn tenen staan en geef hem een kusje op zijn mond.

    Edward
    Ik lach "Hmm" zeg ik en geef haar een kusje terug en strijk met mijn hand eventjes over haar wang.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    ik maak me los uit zijn armen. 'Ik ga naar beneden even in de tuin liggen, oke?' zeg ik terwijl ik hem een laatste kus op zijn mond geef.

    Edward
    Ik knik "Ja is goed" ik laat haar los en loop naar mijn laatste vijfde tas, en rits hem open waar ik mijn keyboard zie liggen ik rol mijn mouwen op en zet hem klaar. Ik pak mijn koptelefoon en sluit hem aan zodat niemand zich eraan zou storen en zet mijn vingers tegen de toetsen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik loop lachend naar beneden, maar daar is zoals gewoonlijk helemaal niemand en buiten begint het een beetje koud te worden dus loop ik maar weer naar boven, open de deur en ik zie edward op zijn keyboard spelen, ik loop zachtjes naar hem toe en sla mijn handen voor zijn ogen. 'Boe,er was beneden weer niemand en buiten was het te koud, dus ging ik maar weer naar jou toe' zeg ik terwijl ik mijn handen over zijn borstkast laat gaan.

    Edward
    Ik hoor de rustige klassieke muziek en glimlach terwijl er niemand is, als ik klaar ben een stuk begin ik zelf een beetje met mijn vingers over de toetsen te gaan en sluit mijn ogen om te kijken of het wat is. Ik krabbel snel wat noten op een blaadje tot dat er opeens handen voor mijn ogen zijn 'Boe,er was beneden weer niemand en buiten was het te koud, dus ging ik maar weer naar jou toe' zegt Hayden en ik lach eventjes voordat ik mijn Keyboard voorzichtig op de grond zet en mijn koptelefoon afzet.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik ga bij hem op schoot zitten en sla mijn arm om hem heen. 'Ik hou je van je werk af he' zeg ik terwijl ik hem een kus op zijn mond geef, ik kan er maar niet mee ophouden.

    Edward
    Ik haal mijn schouders op "Dat kan ik ook wel als ik terug in London ben" zeg ik lachend en leg mijn armen weer om haar middel.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Ik heb zin om te knuffelen' zeg ik tegen hem en leg mijn hoofd op zijn schouder terwijl ik hem stevig vasthoud

    Edward

    'Ik heb zin om te knuffelen' zegt ze ik lach even en trek haar wat dichter tegen me aan en strijk af en toe met mijn hand langzaam over haar rug.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.