• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:48 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    hayden

    'Heb je het nou wel warm genoeg' vraag ik lachend en ga met mijn hand onder zijn shirt en kriebel in zijn buik, wow wat is hij gespierd zeg.

    Edward
    Ik lach en knik "Heerlijk warm" zeg ik en ik voel dat ze met haar hand onder mijn shirt gaat en ze kriebelt mijn buik. Ik lach eventjes en druk een zacht kusje op haar nek.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    mmm het voelt lekker als hij me daar zoent, ik wrijf met mijn hand nog steeds over zijn gespierde buik en zoen hem op zijn mond.

    Edward
    Ze zoent me weer op mijn mond en ik zoen haar gewillig terug en leg een van mijn handen op haar boven been en de andere op haar onder rug.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik open mijn mond en zoek zijn tong in zijn mond. Met mijn hand onder zijn shirt wrijf ik nog steeds, met mijn andere hand ik ga door zijn haar heen.

    Edward
    Haar tong vind de mijne weer en ik beweeg mijn hand die op haar onder rug lag wat meer naar boven en leg hem nu tegen haar heup aan terwijl ik mijn andere hand nog steeds op haar been ligt.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik duw hem naar achter op bed en ga op hem liggen terwijl ik hem doorzoen, mijn hand blijft nog steeds onder zijn shirt.

    Waar zijn Hayden en Edward

    (boven op de slaapkamer)

    Edward
    Hayden duwt me naar achter op het bed en ik leg nu mijn beide handen op haar rug en onderbreek onze zoen niet.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 15:53 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik trek zijn shirt uit en ga met mijn hand over zijn bovenlijf heen terwijl ik hem door blijf zoenen

    Edward
    Ze trekt mijn shirt uit en ik lach eventjes voordat ik haar weer terug zoen, ik strijk met mijn hand over haar rug naar haar zei langzaam tot haar been.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    terwijl ik nog steeds met mijn handen over zijn bovenlijf ga, schop ik mijn pumps uit en zoen hem in zijn hals.

    Edward

    Hayden haalt haar lippen van de mijne af en verplaatst ze naar mijn hals, ik bijt even op mijn lip voordat ik mezelf en Hayden omrol zodat ik nu half op haar lag en druk mijn lippen op haar sleutelbeen en werk een langzaam spoor omhoog tot ik bij haar mondhoek ben en glimlach tegen haar huid aan voordat ik ze zachtjes weer tegen haar lippen zet.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'MMM' ik kreun zacht, en sla mijn benen om zijn middel heen terwijl ik zijn hoofd vastpak en hem verder zoen