• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:48 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Edward
    Ik keek maar gewoon een beetje naar de grond "Dus zullen we maar naar beneden gaan" vroeg ik luchtig.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    'Waar is Hayden dan?' vroeg ik aan Edward en liep de trap al af.


    Pretty is just a pretty word.

    Edward
    Ik loop samen met Sophie de trap af "Ze voelde zich niet zo lekker" zeg ik en kijk Sophie even aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    LovelyLonely schreef:
    Flower


    'Er zijn geen stelletjes in dit huis' Dat gezicht van haar. Het geeft me zin om haar te slaan. Dan komt die jongen eraan 'Wat is er aan de hand 'Ze is nieuw' 'Hoi' Glimlach ik naar de jongen. en steek me hand uit. 'Flower'



    (Zoal ik al zeg deze RPG is niet mij leven ik ga daar dus ook niet 24/7 aan zitten werken. Soms ben ik wel online maar ben ik weg.)


    Weet je? Dan doe je tog niet lekker mee..


    Pretty is just a pretty word.

    Sophie.

    'En volgens Flower zag ze jullie zoenen ofzo?' grinnikte ik. 'Nu al liefde in dit huis?'


    Pretty is just a pretty word.

    Edward
    Dus zij was het wel dacht ik in mezelf wat een afgang,, ik lachte om Sophie haar opmerking en ging er verder maar niet op in.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    -Sorry, ik moet nu presentatie maken! xxxx-


    Pretty is just a pretty word.

    * Succes c: xx*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    'Nee maar serieus, hebben jullie iets?' grinnikte ik.


    Pretty is just a pretty word.

    Edward
    Ik lachte weer "Dat is voor mij een weet en voor jou een vraag" zeg ik en por haar in haar zij.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    Lachend spartel ik over de trap heen. Perongeluk stootte ik Flower aan die de trap af valt.


    Pretty is just a pretty word.

    Edward
    Ik kijk hoe flower van de trap valt en ren er snel naartoe "Flower" probeer ik zachtjes,, maar geen reactie "Sophie wat nu" vraag ik snel aan Sophie


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    Paniekerig keek ik naar Flower die onbewegelijk op de grond lag.
    Meteen pakte ik mijn mobiel en tikte het alarm nummer in.
    'Kom snel. Er is iemand van de trap gevallen en ze beweegt niet meer' ratelde ik. Ik gaf het adres door en keek Edward angstig aan. Als dit maar goed zou komen.


    Pretty is just a pretty word.

    Edward
    Ik zie hoe Sophie een ambulance belt, ik kijk om me heen Oh shit ik weet niet wat ik moet doen, "Fuck Sophie wat moeten we nu doen gewoon op de ambulance wachten ofzo" vraag ik en kijk van Sophie naar Flower.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    Rustig probeerde ik te ademen. 'Gewoon kalm blijven en afwachten' mompelde ik. Er kwam een man binnen die meteen Flower op een brandcard legde. 'Wij moeten mee' mompelde ik standvastig. Hij knikte. Ik trok Edward mee de ambulance in en met volle snelheid belandde we bij het ziekenhuis.


    Pretty is just a pretty word.