• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:48 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    ( Doen we=D. )


    Pretty is just a pretty word.

    *Ok c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    SEXYSTYLESx schreef:
    (LovelyLonely, je mag wel wat sneller reageren want ik moet nu ook wachtten..)
    (sorry, hoor) Ik he ook wel andere dingen te doen)

    Flower

    Als ik gillend wegren zie ik een meisje uit de douche komen. 'Hey wacht even' Ik stop met rennen en kijk het meisje walgend aan. 'Hay' zeg ik volgensmij was dat wel een tikkeltje arrogant. Ik vertel haar het hele verhaal over dat meisje op die jongen.

    Edward
    Hayden voelde zich niet zo lekker en besloot om de rest van de avond maar op bed te blijven, ik haal een hand door mijn haar en zet de kraag van mijn blouse goed en trek mijn wijnrode sweater er weer over heen voordat ik de deur achter me dicht trek.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.


    'Er zijn geen stelletjes in dit huis?' mompelde ik niet begrijpend Haar hoofd irriteerde me. Ze keek me aan met een tikkeltje te arrogante face.

    (Sorry hoor?)


    Pretty is just a pretty word.

    Edward
    Ik zie opeens Sophie en een ander meisje praten, "Wat is er aan de hand" vraag ik en kijk Sophie aan. Toch vroeg ik me af wie dat daarnet was dacht ik in mezelf jammer dat ik het niet goed had gezien.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.


    'Dit meisje is net aangekomen?' zeg ik en kijk het meisje aan.

    - het is gewoon irri dat je zo langzaam bent, want wij moeten wachtten-


    Pretty is just a pretty word.

    -brb eten-


    Pretty is just a pretty word.

    Edward
    'Dit meisje is net aangekomen?' zegt Sophie, ik draai me om naar het het meisje, en ik knik... zou zij het zijn dacht ik weer in mezelf.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Is goed ik ga zo trouwens ook douchen*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *succes ermee=D*


    Pretty is just a pretty word.

    Flower


    'Er zijn geen stelletjes in dit huis' Dat gezicht van haar. Het geeft me zin om haar te slaan. Dan komt die jongen eraan 'Wat is er aan de hand 'Ze is nieuw' 'Hoi' Glimlach ik naar de jongen. en steek me hand uit. 'Flower'



    (Zoal ik al zeg deze RPG is niet mij leven ik ga daar dus ook niet 24/7 aan zitten werken. Soms ben ik wel online maar ben ik weg.)

    Edward
    Het meisje stelt zich voor als Flower "Edward" zeg ik en neem haar hand aan en glimlach eventjes.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    Geïrriteerd kijk ik naar Flower. Iets aan haar beviel me niet. Helemaal niet.


    Pretty is just a pretty word.