• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:48 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Edward
    Ik zoen haar verder en ga met mijn hand over de stof van haar jurkje "Meisjes ook en hun jurkjes" fluister ik in haar oor en druk dan mijn lippen weer tegen haar hals waar ik mijn tanden zachtjes tegen haar huis zet en er even op zuig.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    ik lach even 'Wat nou, jurkjes zijn juist hartikke mooi en zitten harstikke lekker' zeg ik lachend en kreun zacht wanneer hij weer naar mijn hals gaat.

    Edward
    "Nee Jurkjes zijn juist heel onhandig" zeg ik lachend en beweeg met mijn hand over haar been.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flower


    Ja, Ik weet ik heb het vliegtuig gemist kan ik ook niks aan doen toch?? Eindelijk ben ik in het huis. De andere zullen er zeker al zijn. Wanneer ik mijn koffers naar boven heb getild maak ik een slaapkamer deur open. Wat ik zie had ik volgens mij nooit mogen zien. Ik gil en ren snel weg. (Ik zag eward en zO)

    hayden

    Ik kom snel overreind. 'OMG! wie was dat, een inbreker ofzo?' vraag ik angstig aan edward en trek mijn jurkje recht, en lach zachtjes 'als dat maar niemand is die hier in dit huis woont'

    Edward
    Ik kom in ruk omhoog als ik een gil hoor en de deur weer dicht slaat 'OMG! wie was dat, een inbreker ofzo? vraagt Hayden een beetje bangerig, 'als dat maar niemand is die hier in dit huis woont' zegt ze weer, ik kijk haar even aan en knik ik doe de deur open en kijk even in de hal en doe de deur weer dicht "Wie het ook was het is volgens mij niet meer hier" zeg ik en leg mijn hand in mijn nek.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    Een gil verliet de gang. Klaar met gedoucht te hebben liep ik naar een nieuw meisje toe die wegliep. 'He, wacht!' riep ik.


    Pretty is just a pretty word.

    hayden

    ik kom van het bed af en trek mijn jurkje een beetje naar beneden. 'Zullen we anders maar even beneden gaan kijken' vraag ik aan hem en spring op zijn rug

    Edward
    Ik moet lachen als Hayden weer op mijn rug springt "Mag ik misschien eerst mijn shirt weer aandoen" vraag ik lachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (LovelyLonely, je mag wel wat sneller reageren want ik moet nu ook wachtten..)


    Pretty is just a pretty word.

    hayden

    'Maar natuurlijk mag dat lieve schat' en ik laat me van zijn rug af glijden.

    (ik ga nou een weekendje weg naar belgie, zondag avond kan ik weer reageren, doei(doeg))

    Edward
    Ik lach en trek mijn shirt weer over mijn hoofd

    *:( ja ik kan af en toe dan nog wel reageren denk ik.. Maar veel plezier in ieder geval c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (VEEL PLEZIERR, Wat gebeurd er nu met haar personage? )


    Pretty is just a pretty word.

    ( doe maar gewoon dat ik ziek ben en op bed lig)