• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Bisous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Bisous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Prisoner – Amare Cecilia Jackson – …
    Prisoner – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Bisous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Wil je Eden ook zo doen?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    [Wil je Eden ook zo doen?]


    [Eh, ik zal me best doen iets van de post te maken maar ben op dit moment echt inspiratieloos voor haar]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    (...)

    [Eh, ik zal me best doen iets van de post te maken maar ben op dit moment echt inspiratieloos voor haar]


    [Ahaa, owkeej (:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eden Florence Morales
    'Het geeft niet,' mompelt hij.'Kan je nog meer dingen maken met haar, behalve een vlecht?'
    'Oh eh jawel,' antwoord ik schouderophalend. 'Maar ik heb nu niet echt zin om dat er in te maken,' voeg ik er aan toe.
    Ik sta op en steek mijn hand naar hem uit. 'Wil je nog een rondleiding?'

    Riley Nicolas Bennett
    'Is je vader de directeur? Nice, so you run the place a little? Dat zou ik niet erg vinden, hoor, maar dat ben ik…'
    'Als jij mijn vader zou hebben zou je wat anders denken,' mompel ik onhoorbaar.
    'Ik noem Adam hier ‘Tiger’ dus ik moet ook een bijnaam voor jou hebben, and a ‘no’ I don’t accept,' grinnikt ze dan.
    Tiger. Hoe toepasselijk.
    'Verzin maar wat,' zucht ik. Na vandaag zie ik haar toch nooit meer. Hopelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Scarlett Raven Xena.
    Ik keek naar hem op toen hij wat begon te mompelen, echter was dit onverstaanbaar en hoorde ik alleen maar de worden ‘mijn vader’ en ‘denken’. Ik kon er niet echt wat van maken, wat ik best wel jammer vond, aangezien ik nogal nieuwsgierig was van mezelf.
    “Verzin maar wat,” zuchtte hij op wat ik zei van bijnamen. Bedenkelijk keek ik naar hem en vernauwde mijn ogen terwijl ik hem weer analyseerde, hem in me op probeerde te nemen, wat echter veel meer leek dat ik hem bekeek.
    “Het zou ironisch zijn als ik je ‘teddy bear’ noemde, right?” Lachte ik daarna, terwijl ik hem probeerde uit te leggen, “omdat je best wel veel lijkt te grommen en zo…” Mijn stem werd echter veel zachter toen ik zijn gezicht zag en verdedigend sloeg ik mijn handen op. “Goed goed, nevermind that. Een andere…”
    Weer keek ik bedenkelijk en legde mijn hoofd schuin. “Big guy dan?” Plagerig stak ik mijn tong uit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vincent Reese

    'Oh eh jawel,' antwoordde ze schouderophalend. Er verscheen een glimlach bij mij 'Maar ik heb nu niet echt zin om dat er in te maken,' voegde ze er daarna aan doe en de glimlach verdween. Ze stond op en stak haar hand naar mij uit, die ik vrijwel gelijk aannam. 'Wil je nog een rondleiding?' vroeg ze, waarna ik lichtjes knikte. Ik pakte mijn fakkels op en ging toen ook staan. Ik keek naar Eden en glimlachte. 'Laat maar zien.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Melding over Blanche aka Maartje.
    Ik ben niet meer afwezig! (:
    Wat is de laatste post tegen mijn personage?

    Morticia schreef:
    Scarlett Raven Xena.
    Hij keek me aan, terwijl hij zwakjes zijn schouders ophaalde. “Niet echt. Niemand geeft me ooit een bijnaam.” Mompelde hij, waarna ik wat meer naar hem toedraaide en Opera weer op mijn schoot nam. Ondertussen zag ze er nogal vermoeid uit en ik viste behendig een vliegje uit de lucht. “Hier, Opera…” fluisterde ik en gaf het aan haar, ze deed snel een webje om hem heen en at deze op. Ik keek weer grijnzend naar Adam op.
    “Ik ben altijd de ‘freak’.” Zei hij tegen mij en bij het woordje ‘freak’ maakte hij een gebaar met zijn vingers, waardoor ik zacht moest grinniken. “Enkel omdat ik anders ben.” Hij wierp een blik op het podium, maar ik bleef naar hem kijken. Ik probeerde hem in me op te nemen, te observeren of analyseren.
    Zijn strakke kaaklijn volg ik met mijn aparte gekleurde ogen, waarna ik een snelle blik over zijn bleke lippen laat, maar dan mijn weg vervolg naar zijn blauwgrijs gekleurde ogen en pikzwarte haar. Het heeft een mooi contrast, echter ook best mysterieus.
    “Dat is niet iets slechts, dat betekend dat je uniek bent…” Fluister ik met een serene, maar mysterieuze stem tegen hem, waarna ik vervolg, “Mij noemen ze ook een ‘freak’, omdat ik anders ben.” Als dat je wat helpt, dacht ik erbij, terwijl ik hem nog steeds aankijk.
    Een meisje trekt mijn aandacht met haar serene manier van bewegen, het leek onwerkelijk en even liet ik mijn blik over haar heen gaan, maar trok mijn ogen toen van haar af en keek weer naar Adam.


    Maar daarna kwam Riley erbij zitten en ging ze hem pesten, dus dit was de echte laatste post tegen Adam. Al keek ze soms nog wel naar hem en zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eden Florence Morales
    Finn knikt en wanneer hij zijn fakkels heeft gepakt komt hij overeind.
    'Laat maar zien,' glimlacht hij.
    Ik glimlach terug en loop naar de opening van de tent. Mijn gezicht betrekt gelijk als ik zie dat het nog steeds regent. 'Is het heel erg als je moet wachten totdat het droog is?'

    Riley Nicolas Bennett
    'Het zou ironisch zijn als ik je "teddy bear" noemde, right?' lacht ze. 'Omdat je best wel veel lijkt te grommen en zo…'
    Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen en een dodelijk blik aan.
    'Goed goed, nevermind that. Een andere…' Ze kijkt bedenkelijk, 'Big guy dan?' vraagt ze en ze steekt plagerig haar tong uit.
    'Big guy?' zeg ik. 'Dan heb ik nog liever "Teddy Bear"'. Mijn gezicht betrekt. Beide bijnamen zijn gewoon verschrikkelijk. Gatver.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    Ze glimlachte terug en we liepen samen door de tent. We kwamen terecht bij de opening en ik zag dat het buiten nog regende. 'Is het heel erg als je moet wachten totdat het droog is?' vroeg ze aan mij en ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Ik denk het niet, maar als het droog is moet ik naar huis,' zei ik en ik keek eventjes naar Eden. 'Ligt er hier anders een paraplu? Dan kunnen we die gebruiken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Omg het spijt me mijn topics. Ik kon niet na school reageren. Ehm..wat is er allemaal gebeurd ;o?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Morticia schreef:
    (...)

    Maar daarna kwam Riley erbij zitten en ging ze hem pesten, dus dit was de echte laatste post tegen Adam. Al keek ze soms nog wel naar hem en zo.


    {Oke! (:}

    [Gabumon >> Kaien]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    > Mijn topics.


    Kan iemand me vertellen wat er is gebeurd xd. Amaru stond bij Eden Matthew en Finn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.