• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Bisous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Bisous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Prisoner – Amare Cecilia Jackson – …
    Prisoner – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Bisous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vincent Reese

    'Gewoon, dat ik geen verkeerde opmerkingen daar over maak,' antwoordde ze simpel. Ik snap nog niet precies welke verkeerde ze opmerkingen dan zou gaan maken, maar oké. 'Of dat ik daar tenminste op ga letten. Maar wat is het antwoord dan?' vroeg ze daarna en ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Daar moet je dan zelf achter komen,' zei ik met een klein glimlachje. Ik draaide haar weer voorzichtjes goed en ging weer overnieuw beginnen met de vlecht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Al gedaan! ^^ En geel/groenige ogen. Denk aan die van een kat of zo.)

    Scarlett Raven Xena.
    “Helaas voor jou zal jij er nooit achter komen wie nou beter is,” zegt hij kalm en ik kijk hem uitdagend aan. “En kan je misschien van me afgaan?”
    Ik likte even speels over mijn lippen en volgde de contouren van zijn gezicht, waardoor mijn blik uiteindelijk bij zijn mond eindigt.
    “Wil je dat ik, een meisje, van je afga? Moet je me misschien wat vertellen, Mister Sunshine?” Grinnikte ik spelend en ik ging op zijn buik zitten, met één been aan iedere zijde. Mijn handen lagen nog steeds op zijn borstkas.
    “Ik dacht, ik maak wel kans bij zo’n lekkertje als jou,” Expres bekeek ik hem overdreven om hem even te pesten en ik kon het niet laten een lichtelijke sarcastische ondertoon te hebben. Al was hij zeker niet slecht om te zien, al zou ik dat niet toegeven, ego-boost..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eden Florence Morales
    'Daar moet je dan zelf achter komen,'zegt hij met een klein glimlachje. Hij draait me om en begint weer aan de vlecht.
    'Dat vat ik maar op als een ja,' mompel ik. En dan zeggen ze dat meisjes ingewikkeld kunnen doen.

    Riley Nicolas Bennett
    Het meisje likt over haar lippen..
    'Wil je dat ik, een meisje, van je afga? Moet je me misschien wat vertellen, Mister Sunshine?' grinnikt ze plagerig.
    Ze gaat op mijn buik zitten met aan bij de kanten één been terwijl haar handen nog steeds op mijn borstkas liggen.
    'Ik dacht, ik maak wel kans bij zo’n lekkertje als jou,' zegt ze met een sarcastische ondertoon en ze bekijkt me overdreven.
    Ik zucht geïrriteerd en duw haar dan met een zachte grom van me af. 'Rot toch een eind op,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    'Dat vat ik maar op als een ja,' mompelde ze. Ik grinnikte zachtjes. 'Ik zou nog maar niks opvatten,' zei ik met een klein lachje. 'Ik weet het zelf haast amper,' gaf ik eerlijk toe. 'Ja, jongens en meisjes zijn beide leuk.' Ik was eventjes stil en bekeek haar haren even. Ik begon er nu meer mee te spelen dan er mee te vlechten. 'Maar of ik ook op beide val? Ik weet het niet precies. Ik ben meer met vuur bezig dan met dat.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Scarlett Raven Xena.
    Hij zuchtte alleen geïrriteerd en duwde mij met een zachte grom van zich af. “Rot toch een eind op,” mompelde hij, maar ik kon enkel op mijn rug gaan liggen lachen. Mijn lach klonk droog en sarcastisch, het soort gelach dat je hoort, alsof er een sadist bezig is.
    Toen stopte ik abrupt en keek hem doordringend aan. “Hoe heet je, of wil je dat ik je ‘Mister Sunshine’ blijf noemen?” Mijn blik ging weer naar Adam en even bleef ik hem aankijken, maar toen stond ik weer op en liep naar mijn plek naast Adam, waar ik weer ging zitten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eden
    'Ik zou nog maar niks opvatten. Ik weet het zelf haast amper. Ja, jongens en meisjes zijn beide leuk.'Hij zwijgt even. 'Maar of ik ook op beide val? Ik weet het niet precies. Ik ben meer met vuur bezig dan met dat.'
    Ik glimlach lichtjes. 'Je bent een aparte jongen Finn,' zeg ik. 'Maar wel op de goede manier,' voeg ik er snel aan toe. Ik draai me een beetje om zodat ik hem aan kan kijken. 'Heb je ooit iets met een jongen geprobeerd?' vraag ik voorzichtig.

    Riley
    Het meisje begint te lachen. Op een nogal sadistische manier.
    Raar kind.
    Ze stopt ineens een kijkt me doordringend aan. 'Hoe heet je, of wil je dat ik je ‘Mister Sunshine’ blijf noemen?' vraagt ze waarna ze weer naast Adam gaat zitten.
    'Riley,' brom ik.
    'Jij?'
    Het zal me niks verbazen als haar naam iets van Helga of Geertruida is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    'Je bent een aparte jongen Finn,' zei ze. Ik keek haar eventjes aan. 'Maar wel op de goede manier,' voegde ze er nog gauw aan toe. Ze ik merkte dat ze een beetje omdraaide en ik liet haar haren los, zodat ik er niet per ongeluk aan zou trekken. 'Heb je ooit iets met een jongen geprobeerd?' vroeg ze. Het klonk voorzichtjes. Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Kinda,' zei ik twijfelend en krabde lichtjes aan me hoofd voordat ik weer een beetje aan Edens haar ging friemelen. 'Kunnen we het ergens anders over hebben?' vroeg ik lichtelijk onzeker.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Cameron Dustin Jackson ?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    PeregrinTook schreef:
    [Cameron Dustin Jackson ?]

    (Als 't te lang duurt, mag je ook gewoon naar iemand anders toe.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Scarlett Raven Xena.
    “Riley,” bromde hij, alsof hij een beer was. Toen ik deze gedachte had, kon ik het niet laten zacht te grinniken.
    “Jij?” Ik keek hem vanonder mijn wimpers aan en voelde opeens sterk de neiging hem te slaan, waar dat vandaan kwam wist ik echter niet, want het kon net zo goed iemand anders zijn. Deze buien had ik namelijk wel vaker, dat ik zin had om iemand te slaan, fysiek pijn te doen.
    “Scarlett, but you can call me ‘Angel’, hot stuff,” Expres wiebelde ik grijnzend met mijn wenkbrauwen. Ik had zin om hem te pesten, just because he is being a pain in the ass.
    Vanbinnen was ik allang dood aan ’t gaan van het lachen. Het zou vast niet lang duren voordat ik ook daadwerkelijk in lachen uit zou barsten.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 20:01 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eden Florence Morales
    'Kinda,' zegt hij twijfelend en nadat hij even aan zijn hoofd heeft gekrabd friemelt hij aan mijn haar.
    'Meisjes dan?' vraag ik, weer op een voorzichtige toon.
    'Kunnen we het ergens anders over hebben?' vraagt hij dan.
    'Ohja, tuurlijk sorry. Ik ben veel te nieuwsgierig'.

    Riley Nicolas Bennett
    'Scarlett, but you can call me ‘Angel’, hot stuff,' zegt ze en ze wiebelt even met haar wenkbrauwen.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    'Ik houd het gewoon bij Scarlett,' mompel ik. Irritant kind.
    Verveeld kijk ik even naar het podium, waar nog steeds niks interessants gebeurd.
    'Ik verveel me,' brom ik zacht.

    [sorry voor korte stukjes, ben kinda inspiratieloos voor dit rpg]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 20:07 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    'Ohja, tuurlijk sorry. Ik ben veel te nieuwsgierig,' zei ze. Daarvoor had ze nog gevraagd over meisjes. Ik beet eventjes op mijn lip. 'Het geeft niet,' mompelde ik een beetje. Ik liet Edens haar voor wat het was en keek een beetje naar voren. 'Kan je nog meer dingen maken met haar, behalve een vlecht?' vroeg ik dan maar. Dat was het eerste wat mij te binnen schiet, al was ik er niet echt nieuwsgierig naar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Scarlett Raven Xena.
    Hij trekt zijn wenkbrauwen op.
    “Ik houd het gewoon bij Scarlett,” mompelde hij, waarbij ik mijn schouders ophaalde. “Whatever you want,” Glimlachte ik en trok mijn volle lippen daarna in een onheilspellende grijns.
    Verveeld keek hij hierna even naar het podium. “Ik verveel me,” bromde hij weer, dit keer wat zachter.
    “Hoe kan dat nou als je met mij en Adam hier bent?” En ik sloeg Adam zachtjes tegen zijn schouder aan, “Jullie kennen elkaar vast wel, aangezien jullie allebei al opgetreden hebben,” Ik zuchtte en keek Riley toen priemend aan. “Vertel me nou eens wat er zo leuk is aan het optreden in een circus, aan iedereen laten zien dat je een freak bent.”

    (Meer inspiratie? ^^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Riley Nicolas Bennett
    'Hoe kan dat nou als je met mij en Adam hier bent. Jullie kennen elkaar vast wel, aangezien jullie allebei al opgetreden hebben'. Ze zucht en kijkt me met een priemende blik in haar ogen aan. 'Vertel me nou eens wat er zo leuk is aan het optreden in een circus, aan iedereen laten zien dat je een freak bent'.
    'Mijn vader is de directeur, dus erg veel keus heb ik niet,' zucht ik. Als het aan mij lag dan ging ik hier zo ver mogelijk uit de beurt. Klote circus met z'n klote acts. Gadver, ik moet er eigenlijk niks van hebben. 'Maar ik zal er maar mee moeten leven'.
    En dan is het ook nog eens de bedoeling dat ik als hij dood gaat het circus over neem. Misschien kan ik iemand anders overhalen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Scarlett Raven Xena.
    “Mijn vader is de directeur, dus erg veel keus heb ik niet, maar ik zal er maar mee moeten leven.” Grijnzend trek ik mijn wenkbrauw omhoog en kijk hem aan.
    “Is je vader de directeur? Nice, so you run the place a little?” Grinnikte ik. “Dat zou ik niet erg vinden, hoor, maar dat ben ik…” Even keek ik weer naar Adam en glimlachte zachtjes, waarna ik weer naar Riley keek.
    “Ik noem Adam hier ‘Tiger’ dus ik moet ook een bijnaam voor jou hebben, and a ‘no’ I don’t accept,” Grinnik ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.