• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:16 ]


    how dare you speak of grace

    Dora || District 6

    "Wat leuk, daar hebben we onze 12-jarige sadist weer." Een meisje kwam tussen de struiken vandaan. Haar boog stond gespannen.
    Ik wist niet wat ik nu moest doen. Mijn mes gooien? Maar naar wie dan? Naar Nathaniel? Naar dat volgende onbekende meisje, met de kans dat ik die ook dood? Zoals ik nog 2 meisjes om het leven heb gebracht.
    Ik jammerde zachtjes. Dat meisje keek me met opgetrokken wenkbrauwen aan. Het was duidelijk dat ze dacht dat ik gek was.


    If we burn, you burn with us. <3

    Nathaniel

    Ik keek naar het andere meisje.
    Ik knik, en grijns sadistisch.
    'Hoe gaat het met je pols.' lach ik.
    Ik klim weer wat naar boven, en hou mijn mes in een positie dat ik kan gooien..


    El Diablo.

    Guinevere

    'Hoe gaat het met je pols?' 'Beter dan met jou kindertijd.' zei ik terwijl ik hem met mijn boog volgde terwijl hij omhoog klom. 'Bang van me geworden?' grijns ik. 'Je weet dat ik maar 1 vinger hoef te bewegen om je hoofd te doorboren, en dat jij eerst moet uithalen?' Ik was niet meer bang om te moorden, zeker niet dat klein onderkruipsel.


    how dare you speak of grace

    Dora || District 6

    Het meisje en Nathaniel hadden een discussie, terwijl ik heel rustig, onzichtbaar, achter een struik ging zitten. Ze hadden het allebei niet door, zo druk waren ze bezig met elkaar uitdagen. Ik ging niet aanvallen, daar was ik uit. Ik wou alleen weten hoe het af zou lopen.


    If we burn, you burn with us. <3

    Nathaniel

    Ik grom, en snel als ik ben sta ik voor haar.
    'Helaas, ben je dit vergeten' grinnik ik, en duw eerst de pijl weg van mij.
    Daarna trap ik de boog uit haar handen.
    Ik grijns sadistisch..


    El Diablo.

    (ik had James natuurlijk ook nog XD oke dan laat ik die nog wel levenXD tijd voor actie!)

    James

    Ik liep even weg van Syniral en zag een groepje van drie mensen staan. Twee meisjes en Nathaniel, die net als mij ook twaalf was. 'Leg die boog neer!' zei ik luid. 'Je schiet toch geen kinderen neer?' Ik keek Nathaniel aan, tijdens de trainingen hadden we samen een paar keer geluncht. 'Hoi, hoe gaat het?' riep ik naar hem.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nathaniel

    'Goed hoor' lach ik droogjes.
    Ik kijk daarna de andere weer aan, 'toch?' lach ik


    El Diablo.

    Guinevere

    Ik grijns wanneer hij de boog uit mijn handen heeft getrapt. 'En jij weet dit niet.' grijns ik. Binnen een oogwenk trap ik hem in zijn kruis, geef een vuiststomp in zijn gezicht en een snelle soort hak met mijn hand ik zijn nek, iedereens zwakke plek. Hij valt neer, maar is nog niet bewusteloos. Snel pak ik mijn boog weer en richt op hem. Dan merk ik opeens op dat het meisje van net weg is.


    how dare you speak of grace

    Nathaniel

    Ik jammer kort van de pijn, maar verman mezelf snel.
    Grommend ga ik recht zitten en kijk haar aan.
    'Bitch' sis ik.
    Ik steek een van de messen in haar enkel en sta heel snel op.
    'Ren' zeg ik tegen James, en trek hem mee..


    El Diablo.

    Moonly schreef:

    Ik liep even weg van Syniral en zag een groepje van drie mensen staan. Twee meisjes en Nathaniel, die net als mij ook twaalf was.


    [ Ik zit achter een struik dude. Je kunt me niet zien zitten haha.]


    If we burn, you burn with us. <3

    Primrose12 schreef:
    (...)

    [ Ik zit achter een struik dude. Je kunt me niet zien zitten haha.]



    Ow haha sorry XD


    James

    Ik zie hoe het meisje hem in zijn kruis trapt en daarna in zijn nek hakt. Hij vloekt en steekt een mes in haar enkel. 'Ren!' zeg hij tegen mij en trekt me mee. Ik ren met hem mee en ik vraag me af waarom het altijd zo bruut moet.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nathaniel

    Eenmaal uit beeld stop ik met rennen, en kijk James aan.
    'Je weet dat je hard moet zijn om te winnen hé?' mompel ik.


    El Diablo.

    Guinevere

    Brandende pijn schiet door mijn enkel. 'Ren.' zegt hij tegen de jongen die net was komen aanlopen. 'Waarom altijd gewrichten?' mompel ik door de pijn heen. Ik probeer op te staan wat toch erg moeilijk is door mijn enkel, maar ik besluit niet op de pijn te reageren. Net als irritante mensen, wanneer je het negeert houd het wel op. Ik begin achter ze aan te gaan. Eerst lopen, daarna toch maar rennen, anders haalde ik ze nooit in. Dat joch moest dood.


    how dare you speak of grace

    James

    'Ja, maar laten we doorlopen, want ik denk dat ze ons volgt' ik begin weer te rennen. 'We kunnen natuurlijk ook in een boom boven haar gaan zitten.' ik grijns.


    (moet gaan)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Guinevere

    Ik loop verder en verder, maar zie ze nergens. Ik weet zeker dat ze deze kant op zijn gegaan, mijn richtingsgevoel is haast feilloos. Toen stond ik plotseling stil; ze konden natuurlijk ook in een boom zitten. Ik begon langzamer te lopen, en omhoog te kijken. Opeens had ik een raar gevoel. Het leek wel alsof ik bekeken werd.


    how dare you speak of grace