• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:16 ]


    how dare you speak of grace

    Nathaniel

    Ik klim heel snel een boom in, en trek James mee.
    'Ging lekker' grinnik ik..


    El Diablo.

    Dora || District 6

    Ik blijf zitten achter de struik, tot ze allemaal uit het zicht zijn. Ik heb toch wel bewondering voor het meisje, dat ze ze achterna gaat terwijl haar enkel doorboord is.
    Ik had hoofdpijn van de dorst, en ook honger. Ik keek nog een keer naar dat dode meisje op de grond, en ging toen op weg.
    Niet lang daarna kwam ik bij een grot, en ik ging naar binnen. Daar lag nog een EHBO-doos. Vast van dat meisje. Ik deed het in mijn rugzak.


    If we burn, you burn with us. <3

    Guinevere

    Een gil ontsnapte uit mijn mond en snel sprong ik opzij. Dat beest, het was de beest weer! Even bleef ik verstijfd liggen maar wanneer het beest aanstalten maakte me weer aan te vallen schoot ik overeind en rende weg. Het beest rende me als een dolle achterna en ik bleef maar rennen. Uiteindelijk had ik een kleine voorsprong en besloot vliegensvlug in een boom te klimmen. Ik bleef door klimmen totdat ik hoog genoeg was zodat het beest me niet meer zou vinden. Hij rende me pal voorbij, grommend en grauwend. Toen werden mijn ogen opeens groot. Hij rende precies in de richting waar dat meisje van net waarschijnlijk moest zitten, want ze kon nooit ver zijn.


    how dare you speak of grace

    Austin
    Ik hoorde en gil en rende gelijk er wat dichter op af. ik zag een meisje door een beest aangevallen worden. Net op het moment dat het beest nog een keer wou aanvallen schoot ze overeind en rende haar achterna.Ze klom gauw een boom in en ik grijnsde. Heel snel rende ik op een boom daarnaast af en klom er in. Ik ging op een tak zitten vlakbij haar. Ik keek even grijnzend haar kant op. ik besloot nog niet aan te vallen. 'Niet zo slim hea,om zo hard te gaan gillen'zei ik grijnzend.

    Guinevere

    'Wat zou jij doen als je wordt aangevallen door een tien tonne hond. Of wat het ook mag wezen.' Ik ging tegen de stam van de boom aanzitten en bekeek de wond in mijn enkel. Het zag er pijnlijk uit maar ik voelde niet veel. Ik keek weer even naar de jongen in de andere boom. 'En wie ben jij dan?'


    how dare you speak of grace

    Austin
    'Nou ik zou hem vermoorden,maar dat is mijn keus hea'zeg ik lachend en kijk even naar haar. Ze had een wond op haar enkel die er best pijnlijk uitzag.'En wie ben jij dan?'vroeg ze. 'Austin,district 3 en jij?'

    Guinevere

    'Guinevere. District 12...' Ik legde even nadruk op mijn district, misschien zou het mensen afschrikken door Katniss, kleine kans, omdat ze natuurlijk niet wisten dat zij me vechtskills had geleerd. 'Misschien zou jij hem vermoorden, maar als je de kracht van dat beest voelt weet je al zeker dat je zult falen.' zei ik terwijl ik weer opstond en via takken naar hem toe slingerde en sprong.


    how dare you speak of grace

    Austin
    Ik keek haar even aan en knikte. district 12 dus.. Misschien zou jij hem vermoorden, maar als je de kracht van dat beest voelt weet je al zeker dat je zult falen.'zegt ze en ik kijk haar grijnzend aan. 'Je moet hem ook niet van dichtbij aanvallen'zeg ik en kijk daarna hoe ze naar mij toe springt.'Heb je eigenlijk wel wapens?'

    Guinevere

    'Heb je eigenlijk wel wapens?' vraagt hij. Binnen een seconde pak ik mijn boog en een pijl en richt op hem. Even zag ik schrik in mijn ogen maar toen grinnikte ik en liet mijn boog zakken. 'Zou ik ook doen macho, maar dat beest sprong opeens bovenop me.' Ik zuchtte even en leunde toen met mijn hand op mijn boog. 'Ik heb honger.' zeg ik. Ik kijken even om me heen op de grond en zie dan opeens iets rondhupsen. Yes, een konijn. In een oogwenk span ik mijn boog. Ik laat los en schiet, raak. Ik kijk Austin grijnzend aan. 'Ga jij hem halen?' vroeg ik triomfantelijk.


    how dare you speak of grace

    Austin
    Ik kijk haar grijnzend aan. 'Nee,ik heb er nog één in me rugzak zitten en het is jou vangst'zeg ik tegen haar terwijl ik naar het dode konijn kijk. 'Goed geschoten trouwens'zeg ik en haal mijn rugzak van mijn rug af. Ik pak de veldfles en neem wat grote slokken.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:02 ]

    Guinevere
    (omdat nog niet alle meisjes ingevuld zijn doe ik ff een nieuw persoon bij, ik ga niet invullen en ik ga ook niet vanuit haar schrijven, maar dat die er gewoon is naam; Parwinkle | Het is een soort van Rue figuur (;)

    Ik grijnsde en slingerde van tak naar tak naar beneden. Beneden plofte ik op mijn voeten neer in de blaadjes en liep de richting in waar volgens mij het konijn moest liggen, maar het was weg. Verbaasd keek ik om me heen toen ik opeens geritsel achter me hoorde. Snel draaide ik me om en ik zag nog net iemand achter een boom wegduiken. Volgens mij een klein meisje rond de 12. Langzaam liep ik richting de boom en keek om het hoekje. Doodsbang keek ze me aan en ik grijnsde. 'Mag ik mijn konijn misschien terug?' vroeg ik terwijl ik naar het konijn in haar handen wees.


    how dare you speak of grace

    Austin
    Ik keek even raar naar beneden omdat ik Guinevere hoorde praten. Ik zag een meisje van rond de 12 staan met het konijntje in haar hand. Behendig sprong ik uit de boom en liep op haar af. 'volgens mij heb jij die niet gevangen,dus geef maar gauw terug'zeg ik tegen haar en kijk een beetje boos.

    James

    'Ja inderdaad! Word je al gerespecteerd?' grijns ik. Tijdens de trainingssessie zei hij dat hij graag wou dat 12 jarige ook een keer winnen zodat ze gerespecteerd worden. Ik vond het wel grappig dus ik ging hem daar mee plagen. 'Ben jij al een keer gewond geraakt? Ik nog niet.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nathaniel

    'Alleen wat klappen' mompel ik, 'ik heb al mensen vermoord en neergestoken' grijns ik. Ik leun achteruit en kauw op een runderreepje..


    El Diablo.

    Guinevere

    Ik zag de angst in de ogen van het meisje, ik kon haar gewoon niks aandoen. 'Rustig. Ik ga je niet pijn doen.' zei ik terwijl ik haar wenkte achter de boom vandaan te komen. Met langzame kleine stapjes kwam ze er achter vandaan en gaf me het konijntje. 'Hoe heet je?' vroeg ik. 'P-parwinkle.' zei ze bang. Ik legde mijn hand op haar schouder. 'Ik ben Guinevere, en dit is Austin.' zei ik. Ik twijfelde even. 'Eet je mee?' vroeg ik uiteindelijk. Ze kinkte heel verlegen. 'Je zal wel honger hebben.' glimlachte ik.


    how dare you speak of grace