• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:16 ]


    how dare you speak of grace

    James

    'Dat ga je toch niet bij mij doen hè?' vroeg ik twijfelachtig. 'Ik ben ook 12!' ik maakte mijn tas open en haalde de twee flesjes eruit en begon te drinken. Ik had geen eten dus ik had erg honger. Ik trok aan de schors van de boom waar we inzaten en ging er op kauwen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Guinevere

    'Kom.' zei ik terwijl ik terug liep naar de boom. Ik pakte een paar stevige lange takken en maakte een constructie waardoor we iets konden roosteren. We maakten samen een vuurtje en roosterden het konijntje. Ik snoof even de walmende geur op. Hmm, dit zou iedereen van ver aantrekken. Ik stond op en liep naar de bosjes voor wat kruiden. Niets te vinden.


    how dare you speak of grace

    Austin
    ik zuchte even. 'hier komt toch iedereeen opaf' zeg ik en kijk even om me heen. 'We moeten hier iets hebben zodat ze niet zomaar kunnen aanvallen'zeg ik nog steeds om me heen kijkend. Ik zieen bosje met kruiden die we kunnen gebruiken voor het konijn. 'hier'mompel ik waarna ik wat kruiden geef. Ik kijk veder naar een manier om ons makkelijk te beschermem.

    Nathaniel

    Ik haal mijn schouders op, 'vast niet.' mompel ik.
    Ik leun tegen de stam en kijk rond..


    El Diablo.

    James

    Ik stond op en sprong uit de boom. 'Ik ruik eten! Ze zijn het aan het roosteren!' ik ren weg en zie dat twee meisjes en een jongen hun eten aan het voorbereiden zijn. Snel spring ik achter een boom en begluur hun. Het rook erg lekker. Ik kruip voorzichtig wat dichterbij en ik klim in een boom. Ik ga vlak boven het vuur hangen en voel de hitte van het vuur. Wat had ik een honger zeg! Ik moet, zal, ga dat eten eten!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Guinevere

    Opeens stond ik stokstijf stil. Iemand was ons aan het begluren ik wist het zeker. Ik spitste mijn oren en keek langzaam om me heen. Niemand. Toen keek ik omhoog en zag een jongen zitten. In een oogwenk pakte ik mijn boog en een pijl en spande hem. Ik richtte op de jongen. 'Wat kom jij hier doen?'


    how dare you speak of grace

    Austin
    Ik had de jongen al gezien en had dus in beide handen een mes zitten. Guinevere had in een oogwenk een boog en een pijl op hem gericht en ik grinnikte zacht. Hij was hier bij de verkeerde. Ik wachten tot hij wat zou doen terwijl ik het mes stevig vasthield

    James

    Ik sprong uit de boom en landde vlak naast hun. Ik stak mijn hand uit. 'Ik ben James Eissal, District 4. En ik vroeg me af of jullie misschien schoon water wouden ruilen voor wat te eten.' Ik negeerde hun wapens en keek hun hoopvol aan. Mijn blik gleed naar het konijntje. Ik glimlachte hoopvol.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik keek hem even onderzoekend aan. Ik had toch nog een konijn in mijn tas zitten en de veldfles was bijna leeg. Ik blikte even op het konijntje en knikte dan.

    James

    Ik begin te glunderen als Austin knikt. Ik haal 1 van de flesjes uit mijn tas. Ik schroef de dop eraf en giet een paar druppels op mijn hand. 'Ik zal bewijzen dat het niet vergiftigd is.'. En ik lik de druppels van mijn hand. 'Tegelijk oversteken!' zeg ik en ik wacht tot ze het konijntje halen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik pak wat van het konijntje en hou het voor hem. Ik kijk even naar het flesje,hij had bewezen dat er niks mee was dus ik vertrouwde het flesje wel. Ik wachte tot hij het flesje ging geven terwijl ik het konijntje voor hem hielt.

    Guinevere

    'Austin, wat doe je?!' siste ik. De jongen likte de druppels van zijn hand. 'Dit is waarschijnlijk het enige konijntje wat hier rondloopt.' siste ik terwijl ik een paar stappen dichter naar James doe. 'Ik ga MIJN geschoten konijn niet aan jou afstaan. Maar we kunnen wel delen. Grijnzend pak ik de fles uit zijn handen en neem brutaal een slok. Triomfantelijk kijk ik hem aan. 'Delen?'


    how dare you speak of grace

    James

    Ik kijk haar boos aan als ze uit mijn fles drinkt. 'Geef terug!' sis ik 'Ik eis een stuk van dat konijn.' bij dat wees in naar het konijn in Austins handen. Ik gris de fles uit haar handen en wacht op hun reactie.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 18:53 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik kijk naar Guinevere en grinnik. 'Vergeten wat ik in de boom zei? ik heb er nog één'zeg ik en kijk grijzend naar hoe ze een slok neemt. Ik snij een stukje van het konijn af en geef het aan James. 'Zo' mompel ik en kijk hem grijzend aan.

    Guinevere

    Ik bijt verslagen op mijn lip. 'Eet je nog mee of wat?' vraag ik aan James terwijl ik Austin probeer te negeren.


    how dare you speak of grace