• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:16 ]


    how dare you speak of grace

    [Voor de laatste keer, Alexys heeft bescherming van haar nek tot enkels..]


    El Diablo.

    James

    Ik wankel achteruit en plof neer. Meteen probeer ik weer op te staan, maar mijn benen willen niet meer. Ik zie een pijl 'Guinevere!' roep ik, Dat geeft me de kracht om weer op te staan. We waren nu in de meerderheid!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Guinevere [Ja ik weet, pijl zit nu dus vast in bescherming, maar dat weet Guinevere niet (wbw)]

    'Guinevere!' roept James. Ik loop wat verder naar voren. 'Ga weg, je hebt geen kans, zelfs als je iemand dood zul je verliezen.' zegt ik terwijl ik met mijn gespannen boog haar wenk een andere kant op te gaan. 'Ik kan zo een pijl door je hoofd schieten he darling.'


    how dare you speak of grace

    Austin
    Ik kijk even naar James die net neergeploft was, Hij verloor te veel bloed. Ik pakte gauw mijn rugzak en pakte het rolletje verband. Ik hing mijn rug weer over mijn rugzak en bleef nog steeds opletten. Ik sneed een stuk verband af en stak mijn hand naar James. Ik keek niet en hielt me blik alleen strak op de twee voor me in de boom.

    Alexys

    Ik lach hard, 'wat leuk.' grinnik ik.
    Ik trek gemakkelijk de pijl uit mijn bescherming, en breek het in 4.


    El Diablo.

    James

    Austin rijkte mij een stuk verband aan. Snel bondt ik de wond dicht. Ik pak mijn speer en voel me duizelig. Nu ging ze er echt aan!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik kijk haar strak aan en gooi mijn mes die dit keer langs haar kaak schaaft. Er komt een aardige snee en er loopt aardig wat bloed uit. Ik wist dat ze bescherming had. Alleen haar voeten en hoofd waren de punten die je kon raken,moeilijk dus

    Guinevere

    Ik keek even verbaasd toen ik merkte dat ze bescherming had. Waar had ze die nou vandaan? Vast mee gechapt. 'Alsnog zijn wij nog altijd met meer.' zeg ik.


    how dare you speak of grace

    Alexys

    Ik haal mijn schouders op, en kijk ze aan.
    'Meer maar niet sterk.' zeg ik schouderophalend.
    Ik zie dat NAthaniel de mouwen van zijn bescherming naar beneden trekt, en ik grijns..


    El Diablo.

    Guinevere

    'Och, soms tel ik voor twee. Aangezien ik een van de weinigen ben die meerdere wapens heeft. Een boog, een mes en mijn vuist.' Ik richt even op Nathaniel en richt daarna weer terug op Alexys. 'Ga gewoon, ga ga.'


    how dare you speak of grace

    Alexys

    Ik lach, 'dus.' grijns ik. 'Wij hebben messen, werpmessen, zwaarden, vuisten, gif, bescherming, een brein en kans om te winnen. 'Als ik even rechts mik zit ik zo in het hart van die twee gasten' grijns ik.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 17:47 ]


    El Diablo.

    Guinevere

    'Oh dus je denkt dat ik geen brein heb?' Ik doe een klein stapje opzij en schiet tegen het mes van Nathaniel aan waardoor het uit zijn handen, uit de boom valt. Ik loop er langzaam naartoe en pak het op. 'Je kunt meer messen hebben, maar think twice, met een werpmesje schakel je geen dolle hond van 3 meter hoog uit.' Ik loop weer terug naar de plek waar ik eerst stond.


    how dare you speak of grace

    Alexys

    'Jij bent vast geen beroeps hé?' grinnik ik. 'Elke beroeps weet wat de zwakke plek is van dat beest.' grijns ik, en ga met mijn vinger langs het lemmet van het mes..


    El Diablo.

    Guinevere

    'District 12. Katniss is een goede vriendin.' zei ik. Waarschijnlijk zou het haar een beetje afschrikken, aangezien Katniss vorig jaar gewonnen had. 'Ze heeft me hier alles over geleerd. Ga maar niet denken dat je meer weet over de Hunger Games dan ik. Misschien ben je een bloeddorstige moorder, maar met zo'n opzet win je nooit.' grijns ik.


    how dare you speak of grace

    Alexys

    Ik barst in lachen uit. 'Katniss?! Het was een geluk dat zij won, zonder die idioten tresh en loverboy was ze nooit verder gekomen dan de eerste nacht.' grijns ik. 'Cato en Clove hadden moeten winnen.' sis ik..


    El Diablo.