• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:16 ]


    how dare you speak of grace

    Alexys

    'Dus, wie zegt dat ik hier geen bescherming onder heb' lach ik.
    Alleen mijn hoofd was niet beschermd, maar ik kon toch alles ontwijken.. Zeker speren..
    'Je klinkt alsof je bang bent.' grinnik ik..


    El Diablo.

    Austin
    'Nee,niet bang hea? zou ik maar wel worden'zeg ik terwijl ik de messen wat steviger vasthoud. Ik kijk met een oog even naar mijn riem en zie dat ik nog best veel messen heb. Ik kijk weer strak naar de tributen en grijns.Ik was dus totaal niet bang.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 15:56 ]

    James

    'Ik ben niet bang!' gilde ik terwijl ik trilde van angst. Ik richte op zijn neus. Was ik maar thuis. Ik greep de speer steviger vast.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alexys

    'Gast wat wil je bereiken? Je loopt alleen maar stoer te doen, in plaats van aanvallen' grinnik ik.
    Ik leun lachend achterover en grijns..


    El Diablo.

    James

    Ik zucht diep en gooi dan de speer. Hij raakt Alexys' oor. Snel haal ik de speer weer op en ga naast Austin staan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik kijk met een schuin oog naar James die zei dat die niet bang was. Maar ondertussen stond die te beven van angst. Hij hoefde niet bang te zijn,want ik zou hem ook beschermen,hij was nu toch mijn bondgenoot. Ik keek weer strak naar haar. Ineens schiet de speer voorbij en raakt Alexy's oor. Hij haalt de speer weer op en gaat naast me staan. Ik keek even naar hem en glimlachte zwak. Nu werd het dus zeker een gevecht. Ik pakte de messen steviger vast en wende mijn blik niet meer af.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:06 ]

    Alexys

    Het raakte me oor, niet heel veel pijn dus.. 'is dat alles wat je kan, tis duidelijk dat je geen beroeps bent.' grinnik ik. Ik pak 2 messen, en gooi die recht in de borstkassen van de twee. Niet dat ze dood gingen, maar het zou toch veel pijn doen. 'Dat is wat een beroeps doet.' grijns ik.


    El Diablo.

    James

    Ik gil als het mes mijn borstkas raakt. Sterk blijven, anders mag je niet naar huis! Denk ik. Ik trek het mes eruit. Er zit een behoorlijk diep gat in. Het lijkt net alsof ik heel district 4 naar adem hoor snakken. Ik richt de speer weer op zijn neus maar gooi niet.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Het mes raakt mijn borstkas en ik ruk hem er boos uit. Ze zou vast denken dat het veel pijn deed maar eigenlijk voelde ik het niet. Ik zuchten even en gooide de twee messen. Ik raakte met één haar arm en de andere schaafde langs haar gezicht zodat ze een aardige wond had. Ik grijnsde gemeen en pakte nog een mes en gebruikte haar mes die ze in mijn borstkas had gegooid.

    [Het is een haar :P ]

    Alexys

    'Wat wil je proberen jochie? Je weet dat ik zo kan ontwijken met mijn hoofd' grijns ik. Ik maak een paar soepele bewegingen en grijns. Grijnzend pakte ik het mes uit mijn arm, 'bescherming remember' grijns ik. Ik veeg het bbloed van mijn gezicht en grijns breed..

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:17 ]


    El Diablo.

    (ow sorry:p)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James

    Ik begin te lachen als ze wat soepele bewegingen maakt. Het leek net op dansen. 'Je lijkt wel een ballerina!' schreeuw ik boos. Mijn kleding was rood gekleurd van het bloed. Het had mijn maag op een haar na gemist. Maar een van de aftakkingen van de aorta was wel geraakt.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alexys

    'Goed hé?' grijns ik, en sta op. 'Het werkt wel.' grijns ik, en trek Nathaniel omhoog. 'Helaas voor jullie hebben jullie geen bescherming zoals ons.' lach ik.


    El Diablo.

    Guinevere

    Ik hoor het gegil en geschreeuw van James een stukje verderop. Gelijk liet ik alle bessen uit mijn hand vallen. Het was toch niet die Nathaniel? Ik pakte voorzichtig een pijl en spande mijn boog. Met langzame, geruisloze passen liep ik richting het geschreeuw. Ergens op een boomtak zat een meisje en ik zag James en Austin bloedden. Ik richtte op het been van het meisje en schoot. Ik grijnsde en kwam toen uit de bosjes gelopen. 'En wie ben jij dan, mevrouw pijl in mijn been omdat ik niet kan opletten?'

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 17:30 ]


    how dare you speak of grace

    Austin
    Ik zucht en wacht af of ze nog wat gaat doen. Ik kijk met een schuin oog naar James die aardig bloed. Zijn shirt is helemaal rood gekleurd geworden. Volgens mij had ik nog wat verband in mijn tas zitten dus dat zou ik zo wel erop doen.Ik zag dat een pijl in het been van het meisje borden en grinnikte. In mijn ooghoek zag ik Guinevere staan en grijnsde.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:42 ]