• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    Edward
    Ik steek mijn handen in de lucht en kijk haar onschuldig aan "We gaan doen wat jij wilt doen" zeg ik lachend en leg mijn arm om haar schouder heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Ik mag al altijd kiezen, meneer jij mag ook wel eens kiezen. Zeg ik lachend en zoen hem op zijn mond. 'we zien eel wat we gaan doen' zeg ik hem uitdagend.

    Edward
    "Ok dan maar waar wil je gaan doen wat we nog wel zien dat we gaan doen" vraag ik lachend en ik denk er over na dat klonk best wel onlogisch en logisch tegelijkertijd en zet mijn handen in mijn zij.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Boven? Maar ik ga me nog eerst wel even omkleden, want ik ga niet rollebollen met jou in mijn bikini, daar mats ik jou alleen maar mee' zeg ik lachend en loop de trap op naar boven.

    Edward
    Ik lach "Schiet wel op want ik wil me ook nog even omkleden" roep ik en loop met grote passen achter haar aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Als ik boven ben pak ik mijn push-up bh en string, mijn doorzichtige blousje, spijkerjasje en mijn rstrakke rokje en loop naar de badkamer. Daar trek ik snel mijn bikini uit en trek mijn kleren aan, borstel even mijn haar doe make-up op en een beetje lipgloss, en loop de kamer weer in. 'zo klaar'

    Edward
    "Dat was snel" zeg ik lachend en pak zelf een donkerblauwe spijkerbroek en grijs t-shirt uit de kast en kleed me snel om ik haal mijn hand door mijn haar en trek een donker rood vest er bij aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik loop naar hem toe en ga op mijn tenen staan. 'Dus wat is het eerste wat er in je opkomt wat je nu wilt doen. Vraag ik hem plagend.

    Edward
    Ik kijk haar aan en schud dan mijn hoofd "Nee wat wil jij doen" zeg ik en buk even zodat ze niet op haar tenen moet doen. "Jij wilt denk ik niet weten wat ik nu wil doen" zeg ik lachend "Dus ik wil weten wat jij wilt gaan doen"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Oh nee, is het zo erg dan, maar pech voor jou want ik wil het wel graag weten, dus gooi het eruit. Zeg ik lachend en trek aan zijn vest.

    Edward
    Ik schud mijn hoofd weer en trek haar mee op bed voor de zoveelste keer "Nee ik wil weten wat jij wilt doen" en kijk haar aan terwijl mijn handen bij de onderkant van haar rokje blijven.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik pak zijn hoofd tussen mijn handen en zoen hem op zijn mond en ga met mijn tong bij hem naar binnen terwijl ik mijn handen over zijn shirt laat gaan.

    Edward
    Ik zoende haar terug en ging met mijn hand onder haar rokje en liet hem rusten op haar dijbeen en zoende gewoon verder.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik trek zijn vest en shirt snel uit en laat mijn handen over zijn boven lichaam glijden, ik lik met mijn tong over zijn bovenlichaam heen naar beneden en dan weer naar boven en zoen hem weer verder.

    Edward
    Ik laat mijn hand langzaam naar haar kont glijden en laat hem daar liggen terwijl mijn shirt alweer uit is, ik lach even "ik had hem net zo goed uit kunnen laten" zeg ik tegen Hayden en zoen haar weer verder.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.