• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    Omfg jullie gaan te snel voor me D: *
    Oke, ik spoel wel ff door naar de ochtend c:
    Sophie.

    Langzaam opende ik mijn ogen en keek in Nathan's mooie ogen. 'Hoelang kijk je me al aan?' mompelde ik grinnikkend terwijl mijn ogen het papiertje op het kastje zagen.


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan

    'hmm nog maar een halfuurtje ofzo' lach ik en ik geef een kusje op haar neus


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.

    'Hoezo?' giechelde ik en pakte het papiertje van de kast. Fronsend keek ik erna. Een opdracht?


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan

    'Gewoon, ik werd wakker en keek naar je, je bent zo mooi' ik ging door haar haar 'wat is dat papiertje?'


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.

    Giechelend gaf ik hem het papiertje. Waar sloeg die opdracht op?


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan
    'Geen idee, is dit zoals expeditie robinson ofzo?'


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.

    Ik negeerde Nathan zijn opmerking en deed mijn kleren aan. 'Zijn wij samen een groepje?'


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan

    'Wat had je dan gedacht?' knipoogde ik naar Sophie


    Allting handlar om relativitet

    hayden

    Ik pak zijn hand vast en loop met hem naar beneden, onder aan de trap geef ik hem nog een zoen. 'zullen we straks naar het strand gaan' vraag ik vrolijk

    Edward
    "Ok" zeg ik lachend en geef haar dan nog een kus en loop dan samen met haar de woonkamer in.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    ik loop de woonkamer in.'O, er is nog helemaal niemand, en ik dacht dat wij al laat waren' zeg ik lachend tegen hem en loop naar de keuken toe. zet de waterkoker aan en pak broodjes uit de kast.

    Edward
    Ik loop achter haar aan en zet het koffiezetapparaat aan en geeuw nog een keer en rek me ook nog een keer uit, ik wacht tot het apparaat aan gaat en schuif er een kopje onder.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Wat een slaapkop ben jij zeg, het is al 11 uur en nog heb jij je slaap nog niet uit' zeg ik lachend en besmeer mijn broodje met jam en boter. ik doe de thee in mijn kopje en neem het mee naar buiten en ga lekker aan de tuintafel in het zonnetje zitten.

    Edward
    Ik kijk haar even aan "Ik heb gewoon veel slaap nodig" zeg ik in zelf verdediging en pak mijn kopje koffie ik doe er suiker en melk in en pak snel twee crackers en loop achter haar aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'mmm, lekker dat zonnetje zeg, smakelijk eten' zeg ik tegen hem en neem een hap van mijn broodje. 'Normaal doe ik thuis in de ochtend eerst nog yoga, maar daar heb ik hier helemaal geen tijd voor, thuis ben ik 8 uur al wakker' zeg ik tegen hem. 'trouwens ik ben wel benieuwd welke opdracht we krijgen, wij gaan wel samen he'