• Het is duidelijk denk ik..


    Jha, ik zou hem ook in de spotlight ztten, maar m'n Belkrediet is op...

    Gewoon goed schrijven. Waarom wil je hem populair hebben? Waarom willen mensen gewoon niet voor zichzelf schrijven? (cat)

    Misschien is een cover ook nog een goed idee. Dat trekt vaak de aandacht en dan gaan mensen sneller verder kijken ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Timor schreef:
    Gewoon goed schrijven. Waarom wil je hem populair hebben? Waarom willen mensen gewoon niet voor zichzelf schrijven? (cat)



    Levensvraag nummer één...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    En streef vooral niet naar teveel abo's. Iedere trouwe lezer is er eentje en daar moet je blij mee zijn. Al begrijp ik wel dat het leuk is als je er meer dan twee hebt.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    En streef vooral niet naar teveel abo's. Iedere trouwe lezer is er eentje en daar moet je blij mee zijn. Al begrijp ik wel dat het leuk is als je er meer dan twee hebt.


    Wauwie, jij bent hulpvaardig zeg. :']


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik snap best dat veel abo's leuk is, maar plezier aan het schrijven beleven is toch het belangrijkste. Anders zul je ook niet lang plezier hebben aan die abo's.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Smalth schreef:
    (...)

    Wauwie, jij bent hulpvaardig zeg. :']


    (A)


    Happy Birthday my Potter!

    Yulivee schreef:
    Wel, hier is een korte handleiding:

    1. Stop One Direction erin.
    2. Laat de hoofpersonage zoveel mogelijk seks hebben met zoveel mogelijk leden van One Direction.
    3. Probeer vooral niet origineel te zijn, dit helpt namelijk niet.
    4. Iedere dag uploaden want nu heb je immers meer dan 100 lezers die vol ongeduld op je wachten!


    Rider schreef:
    Ow en ik heb nog een tip: Stop met het gebruiken van spreektaal. Je gebruikt heel vaak m'n en me enzo. Mijn en mij leest vaak een stuk prettiger.


    Dit hoeft trouwens niet altijd zo te zijn. Soms is het irritant als er alleen maar "mij, mij, mij" gezegd wordt.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 21:37 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Dit hoeft trouwens niet altijd zo te zijn. Soms is het irritant als er alleen maar "mij, mij, mij" gezegd wordt.


    Dan ligt het gewoon aan de verscheidenheid van woorden en zinsbouw. Eigenlijk hoor je namelijk helemaal geen me te gebruiken. (in ieder geval, dat zegt mijn uitgever)


    Happy Birthday my Potter!

    En hoe maak je een 'gewoon' verhaal met onbekende personen en zonder rare seksfantasieën dan populair? Niet, zeker? (cat)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 21:44 ]

    Mix Justin Bieber, one direction, Harry Potter, gay seks en the Hunger Games en dan kom je erwel.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    xAwesome schreef:
    En hoe maak je een 'gewoon' verhaal met onbekende personen en zonder rare seksfantasieën dan populair? Niet, zeker? (cat)


    Er staan ook gewone reacties tussen, dus lees die en je komt al een eind. Al hebben die anderen wel gelijk... Om onbekende redenen worden die stories vaker gelezen.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 21:47 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Er staan ook gewone reacties tussen, dus lees die en je komt al een eind. Al hebben die anderen wel gelijk... Om onbekende redenen worden die stories vaker gelezen.


    Jij zou een goede mod zijn! Heb je jezelf al 'ingeschreven'?

    OT: Als je er plezier aan beleefd en misschien een beetje reclame maakt op het forum, kom je er wel.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik heb maar 3 abo's ofzo, maar dat maakt me helemaal niets uit ^^

    Ik schrijf het, en als ik daar toevallig reactie's op krijg, vind ik het best :3

    maar ja, mijn story is ook zonder bekende personen. En ik promoot hem eigenlijknooit ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Beckett schreef:
    (...)

    Jij zou een goede mod zijn! Heb je jezelf al 'ingeschreven'?

    OT: Als je er plezier aan beleefd en misschien een beetje reclame maakt op het forum, kom je er wel.


    Whaha thanks, maar nee, ik heb mij niet ingeschreven en ga dat denk ook niet doen. Ben hier lekker onbelangrijk en hoef niks te regelen. Is ook wel eens lekker. :Y)


    Happy Birthday my Potter!