• Aangezien er blijkbaar nog geen nieuw topic was geopend, bij deze:

    xfoxvosx schreef:
    Vertel hier wat je kwijt wil over fairy tail!

    Ik vind zelf dat het een leuke anime en super leuk dat er lekker voor episodes zijn,maar helaas heb ik ze allemaal gekeken tot nu toe.


    Topic 1

    Als er toch een ander topic was geopend die ik niet kon zien/vinden kan een mod deze sluiten.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 14:07 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ichiya schreef:
    (...)

    Is de nieuwe chapter al uit dan (of heb ik per ongeluk een week overgeslagen)?


    Jup, maar vanochtend nog niet, dus hij is er nog niet zo lang.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Jup, maar vanochtend nog niet, dus hij is er nog niet zo lang.


    Oeeeeeeeeeh, ik ga maar eens lezen. :'D
    Ik dacht trouwens dat elke zaterdag een nieuwe chapter kwam, maar het is dus vrijdag. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Oeeeeeeeeeh, ik ga maar eens lezen. :'D
    Ik dacht trouwens dat elke zaterdag een nieuwe chapter kwam, maar het is dus vrijdag. ^.^


    Jaaaa vrijdag is altijd Fairy Tail dag. :Y) En zaterdag eerst ook, toen de anime nog liep... T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oké, mijn mening over de chapter:

    What. The. Fucking. Hell.
    Deze arc vond ik echt slecht en vaag. Ik bedoel; hoezo zijn die draken supermakkelijk te verslaan? Ook vond ik de vechtscenes matig en het leek alsof Mashima deze arc zo snel mogelijk af wilde hebben. En dat NaLu moment was wel oké, denk ik...
    Trouwens; ik ben nog steeds nieuwsgierig wat Gray nou tegen Juvia wilde zeggen. D:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Heee, een fairy tail topic! :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ichiya schreef:
    Oké, mijn mening over de chapter:

    What. The. Fucking. Hell.
    Deze arc vond ik echt slecht en vaag. Ik bedoel; hoezo zijn die draken supermakkelijk te verslaan? Ook vond ik de vechtscenes matig en het leek alsof Mashima deze arc zo snel mogelijk af wilde hebben. En dat NaLu moment was wel oké, denk ik...
    Trouwens; ik ben nog steeds nieuwsgierig wat Gray nou tegen Juvia wilde zeggen. D:


    Daar ben ik het echt mee eens. Ik hoop echt dat de volgende arc super-super-goed gaat worden, anders weet ik niet of Fairy Tail nog wel de moeite waard zal zijn...
    Ik wil ook weten wat Gray ging zeggen! Stiekem hoopte ik echt op een hoop drama en dat Gray op het laatste moment pas gered zou worden en blablabla, maar het was echt in één keer - POEF, tijd terug (hoeveel minuten waren het nou?) en toen ging alles meteen goed. Het ging echt veel te makkelijk.
    Ik had ook echt gedacht dat er nog iets dramatisch met Lucy zou gebeuren, vanwege die gate en dat ze daar eerst een Celestial Spirit mage voor nodig hadden, maar daarmee is ook weinig gebeurt. toch? En ik had ook nog wel iets over de toekomst willen zien, wat er zeg maar 'zou gebeuren', maar dat is ook echt niet voorgekomen. Alleen dat met die brieven van Levy, maar als ik het me goed herinner, zat dat alleen in de anime.
    Ja, de Grand Magic Games arc viel echt tegen. Ik had nog hoop, toen die draken verschenen, maar nee. Ik vind het echt jammer.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Daikazoku schreef:
    Heee, een fairy tail topic! :'D


    ASDFGHJKL HOEZO KOM JE DAAR NU PAS ACHTER?!?!?!?!?
    Schaam je!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Daikazoku schreef:
    Heee, een fairy tail topic! :'D


    Woo-hoow, late reactie. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh damn, ik moet trouwens nog steeds de vijfe OVA kijken. :Y) Al weet ik niet wat ik ervan moet verwachten, nu ik jullie reacties erover gezien heb :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    HAHAHA, ik zag ze echt niet :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Parachutes schreef:
    Oh damn, ik moet trouwens nog steeds de vijfe OVA kijken. :Y) Al weet ik niet wat ik ervan moet verwachten, nu ik jullie reacties erover gezien heb :'D


    Die OVA is awesome. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Die OVA is awesome. :Y)


    De opening speelt nu... Ik ben benieuwd. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Daar ben ik het echt mee eens. Ik hoop echt dat de volgende arc super-super-goed gaat worden, anders weet ik niet of Fairy Tail nog wel de moeite waard zal zijn...
    Ik wil ook weten wat Gray ging zeggen! Stiekem hoopte ik echt op een hoop drama en dat Gray op het laatste moment pas gered zou worden en blablabla, maar het was echt in één keer - POEF, tijd terug (hoeveel minuten waren het nou?) en toen ging alles meteen goed. Het ging echt veel te makkelijk.
    Ik had ook echt gedacht dat er nog iets dramatisch met Lucy zou gebeuren, vanwege die gate en dat ze daar eerst een Celestial Spirit mage voor nodig hadden, maar daarmee is ook weinig gebeurt. toch? En ik had ook nog wel iets over de toekomst willen zien, wat er zeg maar 'zou gebeuren', maar dat is ook echt niet voorgekomen. Alleen dat met die brieven van Levy, maar als ik het me goed herinner, zat dat alleen in de anime.
    Ja, de Grand Magic Games arc viel echt tegen. Ik had nog hoop, toen die draken verschenen, maar nee. Ik vind het echt jammer.


    Inderdaad, het had veel uitgebreider en beter gekund. Ik had ook verwacht dat Lucy een grotere rol zou gaan spelen, maar uiteindelijk vond ik dat dat wel helemaal weggelaten had kunnen worden in de manga, omdat het verder geen toegevoegde waarde heeft gehad. En Natsu had future Rogue echt supersnel verslagen. Ik dacht echt o___________________________________O oké.....
    Ik hoop dat Zeref weer terugkomt, I really liked him (Tenrou Island arc was mn favoriete arc).

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 17:59 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Inderdaad, het had veel uitgebreider en beter gekund. Ik had ook verwacht dat Lucy een grotere rol zou gaan spelen, maar uiteindelijk vond ik dat dat wel helemaal weggelaten had kunnen worden in de manga, omdat het verder geen toegevoegde waarde heeft gehad. En Natsu had future Rogue echt supersnel verslagen. Ik dacht echt o___________________________________O oké.....
    Ik hoop dat Zeref weer terugkomt, I really liked him (Tenrou Island arc was mn favoriete arc).


    Ja, dat hoop ik ook. Maar... dat zal wel toch? Ik bedoel, een 'echte' confrontatie met Zeref is er nog niet geweest.
    Tenrou Island vond ik ook fantastisch, samen met Tower of Heaven zijn dat m'n favoriete arcs.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    AHAHAHAHAHA. Oké. Die OVA was echt geniaal. :Y)
    I mean, JuviaxLucy, DAFUQ. Gajeel en Levy waren wel echt schattig zoals altijd. En Jellal en Erza ook. :Y)
    Wel jammer dat er geen NaLu in voor kwam...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)