• Aangezien er blijkbaar nog geen nieuw topic was geopend, bij deze:

    xfoxvosx schreef:
    Vertel hier wat je kwijt wil over fairy tail!

    Ik vind zelf dat het een leuke anime en super leuk dat er lekker voor episodes zijn,maar helaas heb ik ze allemaal gekeken tot nu toe.


    Topic 1

    Als er toch een ander topic was geopend die ik niet kon zien/vinden kan een mod deze sluiten.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 14:07 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    NOOOO WHAT JUST HAPPENED TO GRAY?! D: When I said there should be more deaths in Fairy Tail, I didn't mean they had to kill Gray. D:
    Just. Not. Gray. Pleaaaaase. T.T

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 9:24 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nevermind it im confused as fuck.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 13:38 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Parachutes schreef:
    NOOOO WHAT JUST HAPPENED TO GRAY?! D: When I said there should be more deaths in Fairy Tail, I didn't mean they had to kill Gray. D:
    Just. Not. Gray. Pleaaaaase. T.T

    IKR MIND FUCKERY AT ITS FINEST. I was like: nooo wtf is dis shit?


    No growth of the heart is ever a waste

    Hij gaat toch niet dood/ hij wordt wss weer levend, omdat hij wat wilde vertellen aan Juvia. Als hij dood gaat, is het een beetje zinloos om die scene in de manga te zetten, toch? ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    Hij gaat toch niet dood/ hij wordt wss weer levend, omdat hij wat wilde vertellen aan Juvia. Als hij dood gaat, is het een beetje zinloos om die scene in de manga te zetten, toch? ^.^


    Ja maar misschien zegt hij dat wat hij wilde zeggen wel heel dramatisch voordat hij sterft D:
    Maar ik hoop echt dat je gelijk hebt, want ik wil echt niet dat Gray dood gaat. T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja maar misschien zegt hij dat wat hij wilde zeggen wel heel dramatisch voordat hij sterft D:
    Maar ik hoop echt dat je gelijk hebt, want ik wil echt niet dat Gray dood gaat. T.T


    Nah, I don't think so.
    want als Gray dood zou gaan, zou al dat Gruvia door de hele manga/anime voor niets zijn geweest. Als Mashima het echt dramatisch wil maken, moet Gray zeggen dat hij verliefd is of Juvia en hem daarna pas dood laten gaan.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Nah, I don't think so.
    want als Gray dood zou gaan, zou al dat Gruvia door de hele manga/anime voor niets zijn geweest. Als Mashima het echt dramatisch wil maken, moet Gray zeggen dat hij verliefd is of Juvia en hem daarna pas dood laten gaan.


    Dat is wel wat mijn dramatische fantasie aan ziet komen na dit chapter. (': Maar nu het allemaal een beetje is bezonken, kan ik ook wel zeggen dat ik denk dat Gray waarschijnlijk niet dood gaat. I mean, Gray is wel één van de hoofdpersonen, samen met Erza, Lucy, Natsu en Wendy? (al zijn Lucy en Natsu de echte hoofdpersonen).
    Ik ga wel echt blij zijn als Gruvia nog een stap verder neemt in de manga :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dat is wel wat mijn dramatische fantasie aan ziet komen na dit chapter. (': Maar nu het allemaal een beetje is bezonken, kan ik ook wel zeggen dat ik denk dat Gray waarschijnlijk niet dood gaat. I mean, Gray is wel één van de hoofdpersonen, samen met Erza, Lucy, Natsu en Wendy? (al zijn Lucy en Natsu de echte hoofdpersonen).
    Ik ga wel echt blij zijn als Gruvia nog een stap verder neemt in de manga :'D


    indd je kan niet zomaar een hoofdpersoon dood laten gaan (maar ja, Ace in One Piece ging ook dood, net toen ik dacht dat het wel goed kwam..) Maar even serieus; ik ben super nieuwsgierig wat Gray wilde zeggen tegen Juvia. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    indd je kan niet zomaar een hoofdpersoon dood laten gaan (maar ja, Ace in One Piece ging ook dood, net toen ik dacht dat het wel goed kwam..) Maar even serieus; ik ben super nieuwsgierig wat Gray wilde zeggen tegen Juvia. ^.^


    Jaaaaa ik brand ook echt van nieuwsgierigheid. ;D
    Also, ik kijk One Piece niet, maar een vriend van mij wel en volgens hem gaan er in die anime wel echt veel meer personages dood dan in Fairy Tail, ja. En blijkbaar ook echt belangrijke personen.
    Ik ben in ieder geval benieuwd, maar ik denk wel - na de boel even een beetje opnieuw op een rijtje gezet te hebben :'D - dat Mashima Gray niet dood laat gaan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Like hell dat Gray dood gaat. Hiro kan het al niet over zijn hart verkrijgen om een vijand dood te laten gaan, laat staan een van de protagonists. En ik denk dat het dan gewoon weer een herhaling wordt van Death Note met L als hij wél dood blijft; dat de helft stopt met kijken/lezen. Like Mashima's gonna let that happen.

    Dragneel schreef:
    Like hell dat Gray dood gaat. Hiro kan het al niet over zijn hart verkrijgen om een vijand dood te laten gaan, laat staan een van de protagonists. En ik denk dat het dan gewoon weer een herhaling wordt van Death Note met L als hij wél dood blijft; dat de helft stopt met kijken/lezen. Like Mashima's gonna let that happen.


    Sws gaat Gray niet dood. Ultear kan hem redden. Dus ik denk ook dat dat gaat gebeuren.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amissus schreef:
    (...)

    Sws gaat Gray niet dood. Ultear kan hem redden. Dus ik denk ook dat dat gaat gebeuren.

    Ze krijgt vast opeens een power-up zodat ze wel levende dingen terug kan draaien, wat ze eigenlijk niet kan.

    Fairy Tail OVA 5 is uit, met subs.
    Klik.

    Fairy Tail veranderd langzaam maar zeker in ecchi...

    Dragneel schreef:
    Fairy Tail OVA 5 is uit, met subs.
    Klik.

    Fairy Tail veranderd langzaam maar zeker in ecchi...


    Echt doodzonde vind ik... ):


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Echt doodzonde vind ik... ):

    Ja :\
    Oh Hiro, Y U SUCH A PERVERT