• Aangezien er blijkbaar nog geen nieuw topic was geopend, bij deze:

    xfoxvosx schreef:
    Vertel hier wat je kwijt wil over fairy tail!

    Ik vind zelf dat het een leuke anime en super leuk dat er lekker voor episodes zijn,maar helaas heb ik ze allemaal gekeken tot nu toe.


    Topic 1

    Als er toch een ander topic was geopend die ik niet kon zien/vinden kan een mod deze sluiten.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 14:07 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik vind het zo zonde hè. Er zaten echt goede arcs in. Zoals de Tower of Heaven, Edolas en Tenrou Island.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik vind het zo zonde hè. Er zaten echt goede arcs in. Zoals de Tower of Heaven, Edolas en Tenrou Island.

    Ohwell.. We zien wel waar dit op uitdraait. :Y)

    Parachutes schreef:
    Ik vind het zo zonde hè. Er zaten echt goede arcs in. Zoals de Tower of Heaven, Edolas en Tenrou Island.


    Tenrou Island. Damn!

    En om nog even terug te komen op die discussie dat er "niemand dood gaat in Fairy Tail", jullie vergeten Zancrow! Hij was echt badass. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Tenrou Island. Damn!

    En om nog even terug te komen op die discussie dat er "niemand dood gaat in Fairy Tail", jullie vergeten Zancrow! Hij was echt badass. ^.^


    Oh ja, Zancrow. (': Maar wat ik vooral bedoelde (ik weet niet of de anderen dat ook hadden) was dat er van de guild zelf niemand dood zal gaan. Geen major rollen, zeg maar. Zelfs Lisanna kwam terug. (wat ik dan wel weer een goede plot twist vond, maar oké ;p)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Oh ja, Zancrow. (': Maar wat ik vooral bedoelde (ik weet niet of de anderen dat ook hadden) was dat er van de guild zelf niemand dood zal gaan. Geen major rollen, zeg maar. Zelfs Lisanna kwam terug. (wat ik dan wel weer een goede plot twist vond, maar oké ;p)

    Ja, van de guild.
    Al gaan er ook echt weinig vijanden dood. Nouja, Zancrow dus, en Purehito, al zou het me niet verbazen als hij later in een nieuwe arc terug zou komen. Maar dat Lisanna terugkwam vond ik wat minder. Ik bedoel, kan er niet iemand dood blijven ffs? :') Also, Lisanna zit een beetje in de weg van mijn ship, al is ze niet echt een grote bedreiging en ben ik geen hardcore shipper.
    :Y)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ja, van de guild.
    Al gaan er ook echt weinig vijanden dood. Nouja, Zancrow dus, en Purehito, al zou het me niet verbazen als hij later in een nieuwe arc terug zou komen. Maar dat Lisanna terugkwam vond ik wat minder. Ik bedoel, kan er niet iemand dood blijven ffs? :') Also, Lisanna zit een beetje in de weg van mijn ship, al is ze niet echt een grote bedreiging en ben ik geen hardcore shipper.
    :Y)


    In de weg van je ship? Dan wil ik nu weten wie je shipt. :Y) NaLu? ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    In de weg van je ship? Dan wil ik nu weten wie je shipt. :Y) NaLu? ;D

    Who else? c:


    Ja, want Lisanna zit erg in de weg voor de ElfmanxEver shippers. Lol.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Who else? c:


    Ja, want Lisanna zit erg in de weg voor de ElfmanxEver shippers. Lol.


    YESHHH I found a NaLu comrade! *O*

    Haha, ja, weet ik veel. Misschien shipte (dat klinkt niet als normaal Nederlands) je wel iemand anders met Natsu. Erza? Gray? Die ships bestaan ook. :Y)
    ElfmanxEver is too obvious for shipping, by the way. It's no fun to ship such an obvious pairing. :Y) Vind ik ten minste. Hoewel ik ook Jellal/Erza ship en dat is ook behoorlijk obvious.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    YESHHH I found a NaLu comrade! *O*

    Haha, ja, weet ik veel. Misschien shipte (dat klinkt niet als normaal Nederlands) je wel iemand anders met Natsu. Erza? Gray? Die ships bestaan ook. :Y)
    ElfmanxEver is too obvious for shipping, by the way. It's no fun to ship such an obvious pairing. :Y) Vind ik ten minste. Hoewel ik ook Jellal/Erza ship en dat is ook behoorlijk obvious.

    True, dat laatste.
    Ach, NaLu is anders ook best obvious, al wordt er niet verder bij ingehaakt.
    Zoals het laaste chapter.

    Wat doe je als Lucy naakt is door omstandigheden? Naar Natsu ofcourse. Oh, Hiro, you silly mangaka.

    NaLu radar staat aan!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    NaLu radar staat aan!


    SO MUCH SPARKLES.

    nice parfum tho, seriously.

    Dragneel schreef:
    (...)
    True, dat laatste.
    Ach, NaLu is anders ook best obvious, al wordt er niet verder bij ingehaakt.
    Zoals het laaste chapter.

    Wat doe je als Lucy naakt is door omstandigheden? Naar Natsu ofcourse. Oh, Hiro, you silly mangaka.


    Ja, daar heb je wel gelijk in. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ichiya schreef:
    NaLu radar staat aan!



    MEEEEN~


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja, daar heb je wel gelijk in. (':

    Mijn favoriete episodes zijn 50, 109, 89 (of zo, met de Rainbow Sakura) en 125. Guess what they all have in common. c:

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 20:10 ]

    Dragneel schreef:
    (...)
    Mijn favoriete episodes zijn 50, 109, 89 (of zo, met de Rainbow Sakura) en 125. Guess what they all have in common. c:


    Hmmm. Let me guess... NaLu? :3
    Ik vind die scène zo mooi waarin Lucy zichzef van die toren afgooid en Natsu haar opvangt. T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)