• Aangezien er blijkbaar nog geen nieuw topic was geopend, bij deze:

    xfoxvosx schreef:
    Vertel hier wat je kwijt wil over fairy tail!

    Ik vind zelf dat het een leuke anime en super leuk dat er lekker voor episodes zijn,maar helaas heb ik ze allemaal gekeken tot nu toe.


    Topic 1

    Als er toch een ander topic was geopend die ik niet kon zien/vinden kan een mod deze sluiten.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 14:07 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hmmm. Let me guess... NaLu? :3
    Ik vind die scène zo mooi waarin Lucy zichzef van die toren afgooid en Natsu haar opvangt. T.T

    Daar is een GIF van, maar ik zou niet weten bij wat voor term ik die in Google op moet zoeken.
    Bedoel je bij het Element Four gebeuren?

    Dragneel schreef:
    (...)
    Daar is een GIF van, maar ik zou niet weten bij wat voor term ik die in Google op moet zoeken.
    Bedoel je bij het Element Four gebeuren?


    Ja, die bedoel ik!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja, die bedoel ik!

    En als ze dan op de grond vallen stikt Natsu gelijk in Lucy's boobs.
    Oh, Hiro.

    Dragneel schreef:
    (...)
    En als ze dan op de grond vallen stikt Natsu gelijk in Lucy's boobs.
    Oh, Hiro.

    HAHA ja, dat is dan weer... eh... typisch Hiro inderdaad. Beetje jammer van het moment vind ik dan weer, maar oké. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)
    HAHA ja, dat is dan weer... eh... typisch Hiro inderdaad. Beetje jammer van het moment vind ik dan weer, maar oké. (':

    OHWELL.

    Episode 109 is gewoon geniaal, in de manga ook al. Die grote gast is zo awkward. En Natsu-Lucy-Happy teamwork is the best teamwork. c:

    Dragneel schreef:
    (...)
    OHWELL.

    Episode 109 is gewoon geniaal, in de manga ook al. Die grote gast is zo awkward. En Natsu-Lucy-Happy teamwork is the best teamwork. c:


    What's episode 109 again? ;x


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    What's episode 109 again? ;x

    Lucy en Natsu vechten tegen die grote, witte sumo. Hoe heette hij ook alweer?
    Oh right, Kain.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Lucy en Natsu vechten tegen die grote, witte sumo. Hoe heette hij ook alweer?
    Oh right, Kain.


    Oh ja, hij! Dat was ook een mooie epi ja (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Oh ja, hij! Dat was ook een mooie epi ja (:

    De manga was leuker though. Geen onnodige spirits werden gesummoned, en die schaap-spirit van Lucy waarvan ik de naam steeds vergeet gaat daar ook geen toneelstukje performen.

    Dragneel schreef:
    (...)
    De manga was leuker though. Geen onnodige spirits werden gesummoned, en die schaap-spirit van Lucy waarvan ik de naam steeds vergeet gaat daar ook geen toneelstukje performen.


    Yeah I know. Ik vind de manga sowieso beter eigenlijk. Die filler arc met Daphne en die nepdraak, echt omg ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Yeah I know. Ik vind de manga sowieso beter eigenlijk. Die filler arc met Daphne en die nepdraak, echt omg ;p

    Dat was een arc met iets van 5 episodes, right? Dat sloeg echt nergens op, Gray die zich opeens tegen Natsu keert, thefuck.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Yeah I know. Ik vind de manga sowieso beter eigenlijk. Die filler arc met Daphne en die nepdraak, echt omg ;p


    Oh jaaaa!!! *was alweer bijna uit mijn geheugen* Die arc was echt... dom.
    Die nalu fanservice die Hiro in chapter 331 geeft is trouwens nogal weird. Had niet gehoeven, vond het nogal... tjsa. Het is leuker als het meer romantisch gebeurd. Bij FT draait het de laatste tijd steeds meer en meer om tieten, konten, vrouwen etc. en dat vind ik serieus jammer...


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Oh jaaaa!!! *was alweer bijna uit mijn geheugen* Die arc was echt... dom.
    Die nalu fanservice die Hiro in chapter 331 geeft is trouwens nogal weird. Had niet gehoeven, vond het nogal... tjsa. Het is leuker als het meer romantisch gebeurd. Bij FT draait het de laatste tijd steeds meer en meer om tieten, konten, vrouwen etc. en dat vind ik serieus jammer...


    Ben ik het helemaal mee eens. Echt zonde.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ben ik het helemaal mee eens. Echt zonde.

    Het wordt langzaamaan echt ecchi.
    :c

    Dragneel schreef:
    (...)
    Het wordt langzaamaan echt ecchi.
    :c


    T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)