• Aangezien er blijkbaar nog geen nieuw topic was geopend, bij deze:

    xfoxvosx schreef:
    Vertel hier wat je kwijt wil over fairy tail!

    Ik vind zelf dat het een leuke anime en super leuk dat er lekker voor episodes zijn,maar helaas heb ik ze allemaal gekeken tot nu toe.


    Topic 1

    Als er toch een ander topic was geopend die ik niet kon zien/vinden kan een mod deze sluiten.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 14:07 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Uchiha schreef:
    Damn Minerva, you biatch.

    DAMN STRAIGHT.

    omg Ik wil echt NU de volgende episode!
    YEAH TAKE THAT BASTARD NATSU!

    bkx98 schreef:
    omg Ik wil echt NU de volgende episode!
    YEAH TAKE THAT BASTARD NATSU!


    YESH ME TOOOO.*O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    FUUUU Nu wil ik weten waar de episode over gaat, aangezien ik de volgorde van de manga chapters een beetje vergeten ben. :'')

    Fairy Tail OVA 5.
    Niet echt een OVA, eerder een stukje van de film, di ik overigens nog steeds nergens gevonden heb. D:
    Het is wel RAW.

    Oooh I really enjoyed this episode :Y). Laxus ftw! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Fairy Tail Movie Episode 1 mét subs! Ja, echt, mét subs! ;D Helaas is het wel, zoals al af te leiden is uit de namen, enkel een 'episode', dus ik denk dat ze hier, op animefreak, de film in delen gaan uploaden, in 'episodes'. Toch ben ik blij =D

    Okaaaay, het is nog niet echt de film, meer een proloog. -.- I got my hopes up to much. D:

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 15:19 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Fairy Tail Movie Episode 1 mét subs! Ja, echt, mét subs! ;D Helaas is het wel, zoals al af te leiden is uit de namen, enkel een 'episode', dus ik denk dat ze hier, op animefreak, de film in delen gaan uploaden, in 'episodes'. Toch ben ik blij =D

    Okaaaay, het is nog niet echt de film, meer een proloog. -.- I got my hopes up to much. D:

    Awh. D:
    Ik ga wel even zoeken. DESNOODS SUB IK HEM ZELF. nee

    Ja, hoor. Hier is hij dan echt met subs: Fairy Tail: Houou no Miko. Ik beloof jullie dat dit geen vals alarm is. ;3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Trouwens, vonden jullie de art van de nieuwste episode ook zo crappy? Seriously, what happened with the awesome Fairy Tail art? D: Ik was echt in staat om te huilen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Trouwens, vonden jullie de art van de nieuwste episode ook zo crappy? Seriously, what happened with the awesome Fairy Tail art? D: Ik was echt in staat om te huilen.

    Ik heb 'm nog niet gezien, ik probeer 'm te bewaren tot de nieuwe Amnesia morgen uit is. (krul)

    Parachutes schreef:
    Ja, hoor. Hier is hij dan echt met subs: Fairy Tail: Houou no Miko. Ik beloof jullie dat dit geen vals alarm is. ;3

    YAY~ Ik zit nu op 28 minuten en ik begrijp er al meer van dat bij de raw. :')

    Ik heb 'm gezien. Verwacht niet te veel van de verhaallijn; die is nogal standaard. Het einde is wel goed en juist niet cliché.

    Het is namelijk voor het eerst dat er iemand doodgaat in Fairy Tail, normaal gebeurt dat nooit in de anime.
    De art vind ik persoonlijk prachtig, veel mooier dan in de anime (alle personages, maar vooral Gray, zien er veel beter uit), maar je moet er wel van houden. En of course een awesome NaLu momentje, hehe. ^^

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 13:01 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hades ging toch ook dood? En in de manga ook Kagura. Of althans, 't lijkt er wel op :'D. Spoilertags zijn win.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uiteindelijk toch het topic gevonden, haha.

    Ik heb de Anime tot episode 100 ofzo gekeken, verder niet. Met de manga ben ik nu bij 182 (:


    I'd rather die my way, than live yours.