• Aangezien er blijkbaar nog geen nieuw topic was geopend, bij deze:

    xfoxvosx schreef:
    Vertel hier wat je kwijt wil over fairy tail!

    Ik vind zelf dat het een leuke anime en super leuk dat er lekker voor episodes zijn,maar helaas heb ik ze allemaal gekeken tot nu toe.


    Topic 1

    Als er toch een ander topic was geopend die ik niet kon zien/vinden kan een mod deze sluiten.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 14:07 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Er gaat een afschuwelijk gerucht rond, namelijk dat de Fairy Tail anime gaat stoppen op 30 maart. Als je hier kijkt, zie je dat het maximum episodes inderdaad op 175 staat plus een einddatum. In dit forum kijkt, zie je dat iedereen er zo zijn bedenkingen bij heeft. Niemand weet precies wat er aan de hand is, maar het is op een aantal sites dus wel bevestigd. Door Hiro zelf (de mangaka) is nog niks gezegd, dus het is wachten op dat nieuws.
    Maar serieus, als dit gebeurt, ga ik echt huilen, ik zit nu al te huilen, actually. (': I don't want Fairy Tail to end D: We hebben nog steeds de manga, maar toch. Kom op D:
    Laten we hopen dat er gewoon een seizoen twee komt dan maar... Plus dat het niet te lang duurt.
    Wat ik wel vreemd vind, is dat de anime dan gewoon zou stoppen middenin een arc... Ik bedoel, maak dan op z'n minst de arc af. D:
    SERIOUSLY, I DON'T WANT THIS! (no_chears)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    NEE! Dat mag niet! No way!
    Misschien maken ze later een tweede deel, net zoals Dragonball Z een opvolger is van Dragonball. But it still doesn't make sense in dit geval.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 16:53 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Er is ook nog deze bron. Geen idee of die betrouwbaar is, maar ik vond eerlijk gezegd dat wat op myanimelist staat al heel erg duidelijk; gewoon dat er staat dat Fairy Tail uit 175 episodes gaat bestaan...
    GOOOOD ik wil dit echt niet! ;(


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hashirama schreef:
    NEE! Dat mag niet! No way!
    Misschien maken ze later een tweede deel, net zoals Dragonball Z een opvolger is van Dragonball. But it still doesn't make sense in dit geval.


    Ik vind het gewoon zooooo raar dat ze middenin deze arc stoppen... ;S

    Edit; Het zou misschien kunnen zijn (ja ik ben nu allerlei theorieën aan het bedenken xd) dat ze een 'pauze' nemen, omdat de anime zo dicht bij de manga komt. Dat zou in ieder geval beter zijn dan dat er allemaal fillers komen enzo, maar still... Ik weet niet of ik Fairy Tail kan missen D:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 17:00 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat zou heel goed kunnen hoor, want dat zeiden enkelen in dat forum ook :]. Die suggereerden dat ze de serie niet wilden verkrachten met nog meer spoilers en voila. It's lame tho' nonetheless. Dan maar de manga volgen :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Parachutes schreef:
    Er gaat een afschuwelijk gerucht rond, namelijk dat de Fairy Tail anime gaat stoppen op 30 maart. Als je hier kijkt, zie je dat het maximum episodes inderdaad op 175 staat plus een einddatum. In dit forum kijkt, zie je dat iedereen er zo zijn bedenkingen bij heeft. Niemand weet precies wat er aan de hand is, maar het is op een aantal sites dus wel bevestigd. Door Hiro zelf (de mangaka) is nog niks gezegd, dus het is wachten op dat nieuws.
    Maar serieus, als dit gebeurt, ga ik echt huilen, ik zit nu al te huilen, actually. (': I don't want Fairy Tail to end D: We hebben nog steeds de manga, maar toch. Kom op D:
    Laten we hopen dat er gewoon een seizoen twee komt dan maar... Plus dat het niet te lang duurt.
    Wat ik wel vreemd vind, is dat de anime dan gewoon zou stoppen middenin een arc... Ik bedoel, maak dan op z'n minst de arc af. D:
    SERIOUSLY, I DON'T WANT THIS! (no_chears)


    Ik. krijg. serieus. een. hartaanval. D:


    | Reality is for people that lack imagination |

    dragonslayer schreef:
    (...)

    Ik. krijg. serieus. een. hartaanval. D:


    Had ik ook ;(. Ik kwam er achter via MAL, toen ik de nieuwste episode had gezien en dat wilde bijwerken op mijn lijst. Toen zag ik dus ineens 171/175 staan op mijn lijst en ik kon het gewoon echt niet geloven. (no_chears)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Er gaat een afschuwelijk gerucht rond, namelijk dat de Fairy Tail anime gaat stoppen op 30 maart. Als je hier kijkt, zie je dat het maximum episodes inderdaad op 175 staat plus een einddatum. In dit forum kijkt, zie je dat iedereen er zo zijn bedenkingen bij heeft. Niemand weet precies wat er aan de hand is, maar het is op een aantal sites dus wel bevestigd. Door Hiro zelf (de mangaka) is nog niks gezegd, dus het is wachten op dat nieuws.
    Maar serieus, als dit gebeurt, ga ik echt huilen, ik zit nu al te huilen, actually. (': I don't want Fairy Tail to end D: We hebben nog steeds de manga, maar toch. Kom op D:
    Laten we hopen dat er gewoon een seizoen twee komt dan maar... Plus dat het niet te lang duurt.
    Wat ik wel vreemd vind, is dat de anime dan gewoon zou stoppen middenin een arc... Ik bedoel, maak dan op z'n minst de arc af. D:
    SERIOUSLY, I DON'T WANT THIS! (no_chears)

    Ik dacht al zoiets, eigenlijk. :"D Ze zijn nu zo dicht bij de draken te vinden, maar ik had erop gehoopt dat Hiro de mangaka van One Piece op zou volgen en er nog jaren mee door zou gaan, omdat ze toch al goeie vrienden zijn en zo.

    ^ Huh? I don't get what you say. Ik heb One Piece nooit gelezen :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik dacht al zoiets, eigenlijk. :"D Ze zijn nu zo dicht bij de draken te vinden, maar ik had erop gehoopt dat Hiro de mangaka van One Piece op zou volgen en er nog jaren mee door zou gaan, omdat ze toch al goeie vrienden zijn en zo.


    Dit gaat over de anime hè, niet over de manga. De manga gaat gewoon nog door, als het goed is.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dit gaat over de anime hè, niet over de manga. De manga gaat gewoon nog door, als het goed is.

    Ik heb het ook over de anime. :') One Piece is nu geloof ik al sinds 1998 bezig, en het is nog ongoing. Gildarts lijkt enorm op Shanks, en Hiro Mashima en de maker/mangaka/whatever van One Piece zijn goede vrienden. Fairy Tail lijkt ook best wel op One Piece. (bijna?) geen bloed, veel verschillende vijanden, er is een doel maar eigenlijk geen "einde".

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik heb het ook over de anime. :') One Piece is nu geloof ik al sinds 1998 bezig, en het is nog ongoing. Gildarts lijkt enorm op Shanks, en Hiro Mashima en de maker/mangaka/whatever van One Piece zijn goede vrienden. Fairy Tail lijkt ook best wel op One Piece. (bijna?) geen bloed, veel verschillende vijanden, er is een doel maar eigenlijk geen "einde".


    Klopt, maar ik snap niet helemaal de link die je legt tussen wat je nu zegt en het eind van de anime. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Klopt, maar ik snap niet helemaal de link die je legt tussen wat je nu zegt en het eind van de anime. ;p

    ...Ik denk het nu over en dan kom ik uit op de manga, die dus wel doorgaat. Faal.
    Ik heb niks gezegd. (krul)

    Dragneel schreef:
    (...)
    ...Ik denk het nu over en dan kom ik uit op de manga, die dus wel doorgaat. Faal.
    Ik heb niks gezegd. (krul)


    Okaaaay. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    De Anime ligt gevaarlijk dichtbij de manga. Dus waarschijnlijk zetten ze een tijdelijke stop op de Anime, wat ze wel vaker doen, totdat de manga een aantal arc's verder is en dan gaat de Anime gewoon weer door.


    I'd rather die my way, than live yours.