• Ja, dat vraag ik me af. Omdat ik make-up persoonlijk niet nodig vind om mensen mooier te maken. Ik vind velen zelfs mooier zonder. Wat vinden jullie?

    Kun je zonder make-up of vind je het noodzakelijk? Voor iedereen? Share your thoughts. (:


    You are beautiful, you are love.

    Woodstockie schreef:
    (...)

    :O:|


    Wut? ;P Zou jij braaf voor je baas eyeliner en lippenstift gaan dragen? Hallo zeg, ik beslis zelf wel of ik er als een clown wil bij lopen of niet.


    You are beautiful, you are love.

    vroeger kwam ik de deur niet uit zonder found-de-teint en poeder , oogpotlood en al die stuff. Nu ga ik vaak gewoon met een vleugje mascara weg , en ik voel me veel beter in mijn vel , mijn huid is ook veel mooier sinds ik niet al die make-up meer draag en mensen vinden het ook veel mooier nu , nu ik naturel ben !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Impressie schreef:
    (...)

    Jeetje, dat meen je niet! Belachelijk zeg! Ik zou ook ontslag genomen hebben. D:
    Maar die vrouw heeft eigenlijk gewoon 5 jaar de regels van haar werk genegeerd. Zij wist van tevoren al waar zij aan toe was.
    En ze hadden speciaal nog de regels milder gemaakt.


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Maar die vrouw heeft eigenlijk gewoon 5 jaar de regels van haar werk genegeerd. Zij wist van tevoren al waar zij aan toe was.
    En ze hadden speciaal nog de regels milder gemaakt.

    Snap je eigenlijk wel wat dat bedrijf letterlijk gezien zegt?


    Deep inside, I've never felt alive

    Antebellum schreef:
    (...)
    Snap je eigenlijk wel wat dat bedrijf letterlijk gezien zegt?


    Zeker wel; Maar bepaalde 'luxe' bedrijven stellen nu eenmaal harde eisen voor hun werknemers. Zelfs al lijkt dat niet helemaal eerlijk; Je gaat er wel mee akkoord. Net als dat ik ook nooit stewardessen tegenkom zonder make-up of goed verzorgd haar in een vliegtuig. Over het algemeen is het overdreven en snap ik dat ze niet verder wilt gaan, maar als het in je contract staat en je gaat er mee akkoord - Heb je je er ook aan te houden als dat verwacht wordt van je. Net als ik evengoed op sommige dagen mijn piercings uit moet doen op mijn werk, als er mensen van het hoofdkantoor komen bijvoorbeeld. Dat weet ik en daar heb ik voor getekend, dus heb ik ook niet veel recht op klagen als het dan nodig is.


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Zeker wel; Maar bepaalde 'luxe' bedrijven stellen nu eenmaal harde eisen voor hun werknemers. Zelfs al lijkt dat niet helemaal eerlijk; Je gaat er wel mee akkoord. Net als dat ik ook nooit stewardessen tegenkom zonder make-up of goed verzorgd haar in een vliegtuig. Over het algemeen is het overdreven en snap ik dat ze niet verder wilt gaan, maar als het in je contract staat en je gaat er mee akkoord - Heb je je er ook aan te houden als dat verwacht wordt van je. Net als ik evengoed op sommige dagen mijn piercings uit moet doen op mijn werk, als er mensen van het hoofdkantoor komen bijvoorbeeld. Dat weet ik en daar heb ik voor getekend, dus heb ik ook niet veel recht op klagen als het dan nodig is.

    Ik had het niet tegen jou :')
    Maar dat klopt wel, en dan nog vind ik het onzin.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind het voor mezelf wel belangrijk, ik durf echt niet zonder de deur uit. :Y)

    Ik ben nog nooit met make up op, behalve lippenstift, de deur uit gelopen.. Dit klinkt echt heel dom maar ik heb ook geen mascara of oogpotlood ofso nodig want ik heb al lange en donkere wimpers van mezelf.
    Wel draag ik soms voor de gein rode lippenstift omdat ik dat mooi vind (bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Assassin schreef:
    Voor mij wel, niet voor iedereen.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    -

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 15:54 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Haddock schreef:
    Ik kan zeker zonder, ik draag elke dag enkel wat mascara, en intussen is het vooral uit gewoonte, maar het is zeker geen must voor mij. Ik denk wel dat make-up sommige dingen in je gezicht beter kan laten uitkomen. Maar het is zeker niet levensnoodzakelijk, haha.


    If we had not a soul, music would have created it.

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Maar die vrouw heeft eigenlijk gewoon 5 jaar de regels van haar werk genegeerd. Zij wist van tevoren al waar zij aan toe was.
    En ze hadden speciaal nog de regels milder gemaakt.


    Kom op, wat is dat nou voor regel? :') Wat nou als je allergisch bent voor make-up?


    You are beautiful, you are love.

    Impressie schreef:
    (...)

    Kom op, wat is dat nou voor regel? :') Wat nou als je allergisch bent voor make-up?


    Dan is er ook speciale make-up te verkrijgen. Ik snap je verontwaardiging maar al te goed, maar regels zijn regels en als het in je contract staat hoor je toch echt te weten waar je aan begint.


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Dan is er ook speciale make-up te verkrijgen. Ik snap je verontwaardiging maar al te goed, maar regels zijn regels en als het in je contract staat hoor je toch echt te weten waar je aan begint.


    Tja, daar heb je ook wel gelijk in. Al blijf ik het principieel niet vinden kloppen.


    You are beautiful, you are love.

    Voor mij niet. Ik draag eigenlijk nooit make-up. Alleen als ik tijd heb of me verveel ga ik soms wel eens make-uppen (:

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 17:09 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.