• Wat vinden jullie van ginger-rood haar?

    En dan wil ik jullie eerlijke harde mening. Geen 'iedereen is mooi op zijn manier' reacties. Oké?

    Tigger schreef:
    (...)


    Zo, nu kunnen ze het verschil zien :Y)


    Ehm eigenlijk is het hetzelfde. Alleen noemen we het in Engeland Gingers en in Amerika Redheads.

    Floyd schreef:
    (...)
    Eigenlijk is ginger een scheldwoord voor mensen met rood haar, lichte huid en sproeten, niet alleen voor oranjerood harige.


    Hoezo scheldwoord? 't Is gewoon een kleur, beetje amber achtig. Dat het nou vaak als belediging gebruikt wordt...


    i put the fun in funeral

    Morgue schreef:
    (...)

    Ehm eigenlijk is het hetzelfde. Alleen noemen we het in Engeland Gingers en in Amerika Redheads.

    Nah, t verschl zit erin dat de redheads knap zijn en daarom een ziel hebben, en gingers niet :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vind het afschuwelijk.


    Life is all about having a good time.

    Audacity schreef:
    (...)

    Hoezo scheldwoord? 't Is gewoon een kleur, beetje amber achtig. Dat het nou vaak als belediging gebruikt wordt...

    Het word als scheldwoord gebruikt, net zoals ze hier vuurtoren of goudvis zeggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bij meisjes vind ik het vaak heel mooi, maar bij jongens niet.


    Take risks and conquer your fears.

    Floyd schreef:
    (...)
    Het word als scheldwoord gebruikt, net zoals ze hier vuurtoren of goudvis zeggen.


    Homo wordt ook als scheldwoord gebruikt.


    i put the fun in funeral

    Vaak heb je bij vrouwen dat ze er dan op een natuurlijker manier jonger lijken. (denkt aan mijn leerkracht wiskunde) Bij meisjes vind ik het meestel wel mooi staan. (Redheads vind ik juist vaak lelijker)
    En van jongens... Ik ken er bijna geen... Ik vind het best wel apart, een 'ginger'jongen. Maar ik vind het gewoon, gewoon. Zoals een ander haarkleur.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Audacity schreef:
    (...)

    Homo wordt ook als scheldwoord gebruikt.

    Maar was in eerste instantie geen scheldwoord wat ginger wel is. Althans in Engeland en Amerika, hier niet nee.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het super mooi! ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Floyd schreef:
    (...)
    Maar was in eerste instantie geen scheldwoord wat ginger wel is. Althans in Engeland en Amerika, hier niet nee.


    Again: Nee, 't is geen scheldwoord, het is een kleur :'D. A ginger coloured horse. Daarmee beledigen ze het paard niet, ze zeggen alleen dat 'ie voskleurig is.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Again: Nee, 't is geen scheldwoord, het is een kleur :'D. A ginger coloured horse. Daarmee beledigen ze het paard niet, ze zeggen alleen dat 'ie voskleurig is.

    Nee, maar als iemand ginger naar mij roept is het wel een scheldwoord, net als vuurtoren en goudvis.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het echt heel leuk!*O*


    Shit happens but pee happens a lot more.