• Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.

    Jongeren

    Meisjes

    - Grace Sawyer - 18 jaar door Leannan
    - Rachel Elizabeth Davies - 18 Jaar door Unbroken
    - Allison Rachel Cervantes 18 Jaar door RainbowShine


    Jongens

    - William Blaze Ryker - 19 Jaar door Bisous
    - Nathan Erion Kacherson - 19 Jaar door ShallNotPass
    - Gereserveerd voor Unbroken



    Middeleeuwse Mensen

    Meisjes (Met 1 goede heks)

    - Mirabelle Jocelyn Talbot - 17 jaar en goede heks door Leannan
    - Cecily Amelia Chauncey - 17 Jaar door Bisous
    - Emmelie Everfire - 16 Jaar door Kaien
    - Catharina - 17 Jaar door Tesly


    Jongens (Mét 1 goede tovenaar)

    - Anthony Everfire- 19 Jaar door Kaien
    - Ethan Drews - 19 Jaar door Yuffie
    - Tanlor Cardiel - 17 Jaar en goede tovenaar door Paddo
    - Elric Derun - 18 Jaar door Paddo

    - Liam Oliver Sanz 19 Jaar door lluvia

    Slechte Heksen


    - Cyrille Flynn - 19 Jaar door Yuffie
    -

    Slechte Tovenaars

    - Tanthalas Zucchilo - 19 Jaar door LaCerise
    -



    Extra rollen

    Connor Davids - 20 Jaar door Alladin



    Regels:
    -Liefst meer dan 3 regels.
    -Schelden mag.
    -16+ mag, maar probeer het nog wel netjes te houden.
    -Doe niet perfect, iedereen heeft wel zijn of haar gebreken.
    -OOC tussen haakjes.
    -Maximum 3 personages per account, maar dan moet er wel zeker één iemand van het andere geslacht tussen zitten, niet 3 keer hetzelfde geslacht.
    -We sluiten niemand buiten want dat vindt niemand fijn.
    -Denk goed na voor je begint want het zijn een beperkt aantal rollen en ik hou niet van mensen die na de eerste dag al niets meer van zich laten horen.
    -Een reservering blijft 1 dag staan.
    -Naamwijzigingen doorgeven.


    Wat je moet invullen;


    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Komt uit: (Heden of Middeleeuwen)
    Uitgebreid Karakter:
    Uiterlijk mét foto en beschrijving:
    Verleden:
    Extra:


    Ik begin pas als het aantal tussen jongens en meisjes ongeveer gelijk is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:36 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Unbroken schreef:
    (...)
    Ik wil het wel doen, ik ben precies 29 juli terug dus ik heb sowieso een internetverbinding.
    Heb je die jongen trouwens nog nodig? Ik was helemaal vergeten dat ik hem had gereserveerd. :'D

    Haha, maakt niet uit en tuurlijk...hij is altijd welkom


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Schrijf me maar uit voor die jongen, dan kunnen andere mensen hem nemen, en anders vul ik hem morgen misschien nog in.


    Great minds think alike.

    [Chaim -> lluvia]

    zou ik mee kunnen doen nog?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 9:58 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alladin schreef:
    zou ik mee kunnen doen nog?

    Natuurlijk kan dat, maar dan moet je wel een aangepaste rol maken aangezien iedereen uit de middeleeuwen er al is.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    wel jammer want ik wil graag een middeleeuws mensje maar wat raad je me aan?
    Ik vind het stom als er al alle stelletjes zijn gemaakt en dat ik dus een beetje buiten de boot val. Als ik niet word gegeneerd dan wil ik nog wel meedoen (:
    Wat raad je me aan met wat voor personage ik ga aanmaken?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    -

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 10:10 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    abo vergeten...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alladin schreef:
    wel jammer want ik wil graag een middeleeuws mensje maar wat raad je me aan?
    Ik vind het stom als er al alle stelletjes zijn gemaakt en dat ik dus een beetje buiten de boot val. Als ik niet word gegeneerd dan wil ik nog wel meedoen (:
    Wat raad je me aan met wat voor personage ik ga aanmaken?

    Het is misschien een tip, maar dat je gewoon, wat later door het portaal naar het heden komt en dat het blijkt alsof die gewoon nog openstaat maar dat niemand er terug in kan?
    Of dat je iemand uit de middeleeuwen speelt die al een tijdje in het heden vast zit?
    Of misschien dat je iemand uit de middeleeuwen bent die op hetzelfde moment naar het heden werd gestuurd maar dan alleen op een andere plek terecht kwam?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    (...)
    Het is misschien een tip, maar dat je gewoon, wat later door het portaal naar het heden komt en dat het blijkt alsof die gewoon nog openstaat maar dat niemand er terug in kan?
    Of dat je iemand uit de middeleeuwen speelt die al een tijdje in het heden vast zit?
    Of misschien dat je iemand uit de middeleeuwen bent die op hetzelfde moment naar het heden werd gestuurd maar dan alleen op een andere plek terecht kwam?


    Dat is wel een goede, ik ga er zo een aanmaken -ik ga eerst eten, nog niet ontbeten- en dan hoop ik dat er mensjes tegen me gaan praten :P


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alladin schreef:
    (...)

    Dat is wel een goede, ik ga er zo een aanmaken -ik ga eerst eten, nog niet ontbeten- en dan hoop ik dat er mensjes tegen me gaan praten :P

    Is geen enkel probleem, ik zet je er straks dan wel bij want ik moet zo dadelijk weg aangezien ik ga shoppen :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    oké dankje, en veel plezier.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Volledige naam: Connor Davids
    Geslacht: Man
    Leeftijd: Twintig
    Komt uit: Middeleeuwen
    Uitgebreid Karakter: Hij is aardig voor veel mensen. Hij was echt een soort van held vroeger, hij vocht altijd voor zijn land, daarom werd hij altijd beschouwd als 'held'. Hij is betrouwbaar en vriendelijk, maar toch soms mysterieus. Hij kan goed geheimen bewaren, hij is best eigenwijs en heeft toch het gevoel dat hij fout haneld.
    Uiterlijk mét foto en beschrijving:


    Hij is zo'n 1,87 lang. Hij heeft altijd zijn wapenuitrusting aan. Ook heeft hij zijn haar in dezelfde stijl, tot op zijn schouders. Op het plaatje heeft hij een baard maar die heeft hij in 'het echt' niet. Hij is gespierd, komt vooral door het altijd trainen.
    Verleden: Hij heeft nooit iets met zijn ouders gehad, ze verdwenen na zijn geboorte. hij is opgegroeid bij de smid en daar heeft hij ook leren vechten. Na dat hij was opgevoed ging hij zwerven met zijn paard. Op zijn vijftiende keerde hij terug, na twee jaar dus, en ging zijn 'baas' weer helpen. Daarna ging hij vechten voor zijn land.
    Extra: x



    sorry dat hij niet zo uitgebreid is, ik verwijderde hem per ongeluk nogal vaak...

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:32 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alladin schreef:
    Volledige naam: Connor Davids
    Geslacht: Man
    Leeftijd: Twintig
    Komt uit: Middeleeuwen
    Uitgebreid Karakter: Hij is aardig voor veel mensen. Hij was echt een soort van held vroeger, hij vocht altijd voor zijn land, daarom werd hij altijd beschouwd als 'held'. Hij is betrouwbaar en vriendelijk, maar toch soms mysterieus. Hij kan goed geheimen bewaren, hij is best eigenwijs en heeft toch het gevoel dat hij fout haneld.
    Uiterlijk mét foto en beschrijving:


    Hij is zo'n 1,87 lang. Hij heeft altijd zijn wapenuitrusting aan. Ook heeft hij zijn haar in dezelfde stijl, tot op zijn schouders. Op het plaatje heeft hij een baard maar die heeft hij in 'het echt' niet. Hij is gespierd, komt vooral door het altijd trainen.
    Verleden: Hij heeft nooit iets met zijn ouders gehad, ze verdwenen na zijn geboorte. hij is opgegroeid bij de smid en daar heeft hij ook leren vechten. Na dat hij was opgevoed ging hij zwerven met zijn paard. Op zijn vijftiende keerde hij terug, na twee jaar dus, en ging zijn 'baas' weer helpen. Daarna ging hij vechten voor zijn land.
    Extra: x



    sorry dat hij niet zo uitgebreid is, ik verwijderde hem per ongeluk nogal vaak...


    Je staat er bij :)
    Je mag al mee doen als je wilt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.