• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 14:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Weeën?' herhaal ik waarna ik ook bij haar neerkniel. 'Maar ze is pas 5 maanden zwanger!' riep ik ontdaan waarna ik Santana geschrokken aan keek.

    Kurt

    'Wauw, Blaine.' zei ik verrast. 'Dat ziet er echt geweldig uit.' zei ik waarna ik hem een kusje gaf op zijn wang. 'Je bent ook toch zo romantisch.' glimlachte ik verliefd naar hem. Ik begon meteen te eten, omdat ik het gewoon niet kon weerstaan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik slik even, en kijk naar de grond.
    5 maanden en weeën?
    Dat is niet goed..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik bloosde lichtjes en zag hem eten. 'Ik doe mijn best, Kurt' zeg ik eerlijk en begin ook met eten. Af en toe keek ik hem verliefd aan en pak zijn hand teder vast. Wat hou ik toch van hem, nu ga ik het heel romantisch maken voor ons samen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Er renden broeders met een brancard naar binnen en namen Rachel mee, ik vroeg aan ze of ik mee mocht, maar dat kon niet. 'Godver,' vloekte ik hardop waarna ik het gevoel kreeg om gek te worden. 'Dit is niet goed,' zei ik verward.

    Kurt

    'Dat was heerlijk,' zei ik tegen Blaine. Ik had alles opgegeten, omdat ik zo'n honger had en zat nu propvol. Ik keek hem dankbaar aan. Hij had zichzelf echt overtroffen, het was echt heerlijk. Ik bleef zijn hand vasthouden en keek hem verliefd aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Je meent het' antwoord ik een tikkeltje sarcastisch.
    Ik kijk Finn aan.
    'Oké, of je kan hier zielig blijven doen, ik ik breng je naar het ziekenhuis' mompel ik.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Gelukkig maar' zeg ik glimlachend en geef hem een zoen op zijn wang. Ik stond op en tilde Kurt op, waarnaar ik hem op de bank leg. Ik deed vervolgens de tv aan. 'Kijk jij lekker naar de tv. Ik ga afwassen en opruimen' zeg ik lief en geef een kus op zijn voorhoofd. Ik loop naar de tafel en begin met opruimen en afwassen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik zuchtte en negeerde Santana's sarcasme. Op de echo was nog alles goed, en nu gebeurt dit ineens.. Misschien is het wel vals alarm. Ik weet het niet, ik heb geen verstand van zulke dingen. 'Kom,' zei ik terwijl ik Santana mee trok naar de parkeerplaats.

    Kurt

    Een beetje overdonderd pakte ik de afstandsbediening en begon ik te zappen. Wat was Blaine toch ongelofelijk lief tegen me.. Mijn hart klopte in mijn keel en ik voelde me enorm warm worden van binnen. Ik kon niet stoppen met glimlachen, hij is zo lief..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Ik kan zelf ook wel lopen' mompel ik.
    Ik trek me los, en haal mijn Ferarri van het slot.
    Ik plof achter de bestuurdersstoel..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Toen ik eenmaal heb opgeruimt en heb afgewassen. Loop ik naar de cd-speler en zet zachtjes achtergrond muziek op, waarnaar ik naar een dimlampje loop en het licht wat donkerder maak om het gezellig te maken. Ik zou het met Kurt, het goed maken. Vroeg of laat zou hij mij ook weer vertrouwen. Ik wou hem alleen en niemand meer. Hij is mijn ware liefde voor altijd. Ik loop naar Kurt toe en ga naast hem zitten, waarnaar ik hem op mijn schoot trek en half ga liggen, dat hij ook op mij gaat liggen. Ik pak de afstandsbediening van hem over en zap naar een romantische film. Eenmaal gevonden leg ik het op het tafeltje en zoen hem teder.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik ging zonder er nog op in te gaan naast haar zitten. Ik was heus wel iets gewend van Santana dus het kon me niet zoveel schelen. Het kon me eigenlijk helemaal niks schelen nu ik alleen maar aan Rachel kon denken. Waarom had ze nu al weeën?

    Kurt

    Hij had achtergrond muziek aangezet, hij had het licht gedimd en zette een romantische film, trok me bij zich op schoot en zoende me teder. Ik glimlachte verliefd en zoende hem terug. Ik keek even naar de film, maar kwam tot de conclusie dat Blaine veel interessanter was en zoende hem hartstochtelijk op zijn mond. Dit is zo romantisch.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik begon met rijden en keek naar de weg.
    Niet te geloven dat ik dit doe..
    Maarja...


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik beantwoord zijn zoen en trek hem dichter tegen me aan. Ik laat mijn hand op zijn onderrug liggen en de andere op zijn wang. Ik aaide hem liefdevol over zijn wang en kijk hem vervolgens aan. 'Ik hou van je Kurt' zeg ik fluisterend en geef kusjes op zijn kaak en nek.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    We kwamen aan bij het ziekenhuis, ik had de hele rit gestrest voor me uit gekeken. Ik keek even naar Santana en vond dat een bedankje wel op zijn plaats was. Ik had zelf niet kunnen rijden, denk ik. 'Bedankt, Santana..' zei ik een beetje aarzelend. 'Als er ooit iets is wat ik voor jou kan doen, moet je dat zeggen.' zei ik iets wat gehaast waarna ik uitstapte..

    Kurt

    'Ik hou ook van jou, Blaine.' fluisterde ik terug waarna ik mijn ogen sloot zodat hij me kusjes kon blijven geven op mijn kaak en nek. Dit had ik zo gemist, het was heerlijk. Mijn handen liet ik onder zijn shirt gaan, en ik streelde zijn onderbuik liefdevol.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik knik, en steek een sigaret op.
    Nu maar wachten tot hij terug is..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik voelde zijn handen onder mijn shirt gaan en strelen mijn onderbuik liefdevol. Ik kreeg kippenvel en ik had dit moment zo erg gemist. Ik snakte naar Kurt en verlangde gewoon naar hem. Ik zou hem zo goed mogelik behandelen en ik doe niets meer verkeerd. Ik gaf nu alleen kusjes in zijn nek en bijt af en toe zachtjes erin. Ik wist dat Kurt daar niet tegen kan en dat hij weer snel opgewonden kan raken. Mijn ene hand gaat onder zijn shirt en streelt zijn onderrug, waarnaar de ander door zijn haren gaat.


    One Who Travels A Higher Path.