• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 14:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik zag dat Rachel nog meer pijn kreeg en pakte zo snel als ik kan mijn mobiel en belde een ambulance. Na een gesprek te hebben gehad, zeiden ze dat ze eraan kwamen. Volgens mij is er iets mis met het kindje. Het kan niet anders, waarom heeft ze anders zo'n pijn.

    [Wacht wel tot morgen ^^]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 20:31 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Nee, Blaine stop!' gilde hij lachend. 'Stop, Blaine, alsjeblieft!!!' riep hij lachend en probeerd vrij te komen. Ik lach en stop, waarnaar ik op hem ga liggen en hem teder zoen. 'Geef je je over?' vroeg ik lachend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Oké, oké. Ik geef me over.' zei ik lachend waarna ik mijn lippen op de zijne drukte en hem weer aan keek. 'Maar dat was wel gemeen.' zei ik met een pruillipje.

    [Ik ben even eten, kom zo weer terug :3]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Haha, ik moet ook eten. Kom ook zo terug! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    (Ik ben er weer! ^^)

    Blaine Anderson:

    'Oké, oké. Ik geef me over.' zei hij lachend waarna hij zijn lippen op de mijne drukte en me weer aan keek. Ik kijk hem triomfantelijk aan. 'Maar dat was wel gemeen.' zei hij met een pruillipje. Ik grinnik en aai hem teder over zijn wang. 'Ik maak het wel goed met eten' lach ik en ga van hem af, waarnaar ik ga staan. 'Wat wil je eten?' vraag ik lief.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik lachte en stond ook op. 'Maakt niets uit, alles is goed.' zei ik waarna ik mijn outfit weer goed streek. Ik had best wel honger, vanochtend had ik buiten een paar stukjes fruit om bijna niets gegeten. Eigenlijk had ik de afgelopen dagen weinig gegeten.

    [Yess :3]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Mag ik een samenvatting en kan een van mijn personages ergens inspringen?]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Hij lachte en stond ook op. 'Maakt niets uit, alles is goed.' zei hij en ik knikte. Ik pak zijn hand en trok hem naar beneden naar de keuken. Ik plaats hem op een stoel. 'Jij blijft hier zitten en doet niets. Ik maak iets lekkers voor je' zeg ik lief en geef hem een kus op zijn lippen. Ik loop naar de keuken en begin om iets lekkers te maken.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Het is weer helemaal goed tussen Blaine & Kurt, ze zijn nu bij Blaine thuis. Finn en Rachel staan in het auditorium, maar Rachel heeft last van voorweeën & omdat Finn niet wist wat het was had hij de ambulance gebeld. Maar nu moet ik dus wachten op MissStoran's reactie. Maar ik mocht Rachel een beetje besturen dus we kunnen anders wel doen dat ze al naar het ziekenhuis gebracht is en dat Finn niet mee mocht of zo. Kan je iemand naar hem toe sturen, want volgens mij is er niemand anders online?]

    Kurt

    Hij loopt naar de keuken om iets lekkers te maken en ik blijf nieuwsgierig voor me uit staren. Nu ben ik wel benieuwd wat hij voor me gaat maken. Ik zuchtte even, wat is Blaine toch romantisch.. Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht en wachtte totdat hij terug kwam.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ik kan Santana wel sturen? Dan moet ze naar het auitorium dus?]


    El Diablo.

    [Ja, is goed :]]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik rek me een beetje uit, en hand mijn tas weer over mijn schouders.
    Opeens zie ik Finn in het auditorium.
    'Hé Finn!' begroet ik hem.
    Opeens zie ik Rachel.
    'Wat is er met haar?' vraag ik verbaasd.


    El Diablo.

    Finn

    Ineens hoor ik iemands stem en draai ik me om naar degene. Het is Santana. 'Santana, ik weet het niet.' zei ik gepanikeerd, ik keek van Rachel naar haar. 'Ze kreeg ineens pijn, in haar buik. Dus ik heb een ambulance gebeld.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik kniel bij haar neer, en bestudeer haar even. Hoe erg ik haar ook niet mag, ik help toch.. Ik weet het al meteen. 'Weeën' mompel ik.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik hoopte dat hij het lekker zou vinden en kwam na een tijdje terug met een dienblad, waarop een broodje gezond erop lag voor ons beiden, er stond ook een milkshake voor ons beiden en als laats stond er een sandwich erop voor ons beiden. Voorzichtig loop ik naar Kurt toe en zet het dienblad voor zijn neus. Ik ga naast hem zitten en pak zijn hand teder vast. 'Ik hoop dat je het lekker vind' zeg ik blozend.


    One Who Travels A Higher Path.