• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 14:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zuchte en pakte zijn gezicht en kijk hem aan. 'Het is al goed, Kurt' zeg ik. 'Je wou zo graag daarnaar toe met hem. Ik wou echt niet, omdat ik een slecht gevoel erover had. Maar ik zag dat je het jammer vond en daarom puste ik ook. En ook om Damon, ik dacht gewoon dat je hem leuk vond' zeg ik en sloeg mijn ogen neer. Als hij het wou weten, wat ik prescies had gedaan met die jongen, zeg ik het gewon eerlijk. Maar aangezien ik aan het nadenken ben. Ik ben niet zo ver gegaan, maar het is toch vreemdgegaan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Achteraf wilde ik dat ik nooit was gegaan,' zei ik eerlijk. 'Niet alleen om het ongeluk, maar omdat het gewoon echt niets voor mij is zo'n club.' gaf ik toe. 'En ik haat dronken zijn, het was helemaal niet mijn bedoeling. Ik zei nog tegen Damon dat ik geen alcohol wilde, maar hij gaf me steeds hele sterke drankjes, waarvan hij zei dat ze heel licht waren. Niet dus.' vertelde ik aan hem. Ik had hem nog niet eens alles verteld, herinnerde ik me net pas. 'Later miste ik jou veel te erg en wilde ik naar je toe. Damon en Sebastian wilden me niet alleen laten gaan en namen me mee naar buiten. Damon ging rijden, maar hij had ook al gedronken. Ik had het niet eens door, door de alcohol. Dus onderweg zagen we lichten op ons afkomen, we wisten niet wat het was en hoorde getoeter. Nou, en de rest kun je vast wel raden.' zei ik. 'Ik wilde je het vertellen omdat je het nog niet wist.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik knikte langzaam. 'Dankje om het aan me te vertellen. Ik had nog een sms van je gekregen en ik zag in dat sms dat je dronken was. Dat sms spoorde mij eigenlijk aan om..' die zin wou ik niet afmaken en sloeg mijn ogen neer. 'Er stond gewoon in dat je van me hield en dat je niet zonder me kan. Maar je was dronken, dat zag ik en ik dacht, dan kan ik ook plezier maken. Maar zo niet' zeg ik langzaam en voel weer tranen komen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik zuchtte en kreeg tranen in mijn ogen toen hij dat zei. Had ik nou maar nooit dat sms'je verstuurd. Ik schudde mijn hoofd even om die gedachten te vergeten. Het was nou eenmaal gebeurt, en het kon niet meer veranderd worden. 'Ik had niet eens door wat ik deed,' zei ik. 'Ik ben soms zo blind, ik had toch moeten zien hoe je je voelde.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'We waren allebei blind, Kurt. Ik moest zo niet denken, ik wist dat je van me hield. Ik ben gewoon bang om jouw kwijt te raken' zeg ik met en brok in mijn keel. 'Je bent gewoon geweldig. Iedereen zou jouw willen, als vriend' zeg ik en sloeg mijn ogen neer, waarnaar ik hem weer aankijk. 'Wil je weten, wat ik prescies gedaan heb met hem?' vroeg ik uiteindelijk. 'Er is niet veel gebeurd, maar het is toch vreemdgaan. Ik begrijp natuurlijk, als je het niet wilt weten' zeg ik knikkend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Het is eerder andersom, Blaine. Jij zou iedereen kunnen krijgen die je zou willen. Je ziet er goed uit, hebt een geweldig lichaam en alles is gewoon zo mooi aan je.' zei ik gemeend. Het is waar, Blaine is hartstikke handsome. Ik beet even op mijn lip en dacht na. Zou ik dit willen weten? Aan de ene kant wel, zodat ik niet de hele tijd gek word van al dat gepieker over wat ze gedaan hebben.. Maar aan de andere kant zou ik het vast weer niet los kunnen laten. Ik weet het niet.. Ik keek hem weer aan. 'Ik weet het echt niet,' zei ik naar waarheid. 'Weet je wat,' begon ik ineens. 'Jij mag beslissen, als je het kwijt wilt tegen me mag je het vertellen, maar als je het liever voor je houdt is dat ook goed.' zei ik terwijl ik Blaine afwachtend aan keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Kurt, jij bent ook geweldig. Ik wil niemand, behalve jou. Jij bent mijn ware liefde' zeg ik en kus hem zachtjes. Ik kijk hem aan. Hoe moet ik beginnen? Ik wou eerlijk tegen hem zijn. 'Kurt, het was niets tussen hem en mij. Het was puur lust en ruw, het was zo anders. Met jouw is het liefdevol, zacht, verlangend, teder en geweldig' zeg ik en kijk hem met tranen in mijn ogen aan. 'Ik had hem eerst met Finn en Rachel ontmoet. Waarnaar ik naar huis ging, omdat ik wou slapen. Toen kwam ik hem tegen en stonden we een beetje te praten. Waarnaar we naar mijn huis toegingen. We liepen naar mijn kamer en zaten daar ook wat te praten' zeg ik en stop even met mijn verhaal. Ik sloeg mijn ogen even neer, waarnaar ik hem aankeek. 'Ik kreeg een sms van jou en ik werd daardoor stil, waarnaar hij me begon te zoenen. Ik schrok heel even, waarnaar ik hem toch terug zoende. We streelden wat en hij deed mijn shirt uit en ik zijn shirt en broek en boxer. Later hij ook de mijne, waarop ik boven op hem lag. We wreven onze onderlichaam tegen elkaar en zoende elkaar om elkaar op te winden. En toen werdt ik gebeld en nam ik op, waarnaar ik hoorde dat jij in het ziekenhuis lag en ik begon als een gek aan te kleden. Hij zuchte en ik zag dat hij meer wou. Ik zei, dat hij weg moest gaan en dat ik naar jou toeging. Toen ging hij me chanteren en liep weg' vertel ik hem. 'En toen ben ik naar jou gegaan' zeg ik vervolgens en sloeg mijn ogen neer.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Het deed pijn om alles zo in detail te horen, er ging van alles door mijn hoofd heen en ik kreeg het allemaal maar even niet op een rijtje. Ik kon even niet helder denken dus hield ik mijn mond maar even en keek ik de andere kant uit. Blaine was tenminste eerlijk, en dat vond ik fijn. Ik vond het gewoon moeilijk om even iets te zeggen. De tranen rolden onophoudelijk over mijn wangen, ik had er geen controle over. 'Dankje..' wist ik er schor uit te brengen. Ik was hem dankbaar voor zijn eerlijkheid.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ugh moest mee naar Ikea]
    Rachel
    Ik glimlachte ze na en ging naast Finn zitten. Ik elgde mijn hoofd op zijn schouders en ik voelde me gelukkig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zag dat tranen over zijn wangen rollen en de mijne gingen nu ook. 'Dankje..' zegt hij schor. 'Kurt, het spijt mij zo vreselijk. Ik zou alles doen om het goed te maken met je' zeg ik huilend en sla mijn armen rond hem heen. 'Ik hou echt van je' zeg ik en druk hem dicht tegen me.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Nou, dat is toch leuk?? XD hihi, ik ga daar altijd eten als ik daar ben ;$]

    Finn

    Ik sloeg mijn arm om haar heen en staarde de auditorium in. 'Weet je, eigenlijk is dit een mooi moment om iets te zingen.' zei ik vanuit een ingeving tegen haar.

    Kurt

    'Ik hou ook van jou, we gaan dit achter ons laten.' snikte ik terwijl ik mijn armen om hem heen sloeg. Ik hou van hem, hij houdt ook van mij.. En die jongen heeft verloren, hij zou nooit tussen ons in komen. Nooit. 'We komen hier samen door heen.' zei ik waarna ik hem met een betraande gezicht aan keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [had geen zin wou rpgen.]
    rachel
    Ik glimlach "Inderdaad, dat zou een mooi moment zijn" ik pak zijn hand ast.
    Ik voeld eme echt gelukkig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Dan nemen we dat moment,' zei ik gelukkig. 'Wacht, blijf hier zitten en waag het eens om weg te lopen.' zei ik tegen haar waarna ik het podium op liep om muziek aan te zetten en liep weer terug naar haar en pakte haar hand en begon te zingen.

    'You're having my baby
    what a lovely way of saying
    How much you love me.

    You're Having my baby
    what a lovely way of saying
    What you're thinking of me.

    I can see it your face is glowing
    I can see it in your eyes.
    I'm happy knowin' that you're having my baby.
    You're the woman I love and I love what it's doin' to you.

    you're having my baby
    you're a woman in love and I love
    What's goin' through you.

    The need inside you
    I see it showin'
    Oh
    the seed inside you
    baby
    do you feel it growin'
    Are you happy in knowin' that you're having my baby?

    you're a woman in love and I love
    What it's doin' to you.
    you're Having my baby.
    you're a woman in love and I love
    What's goin' through you.

    Didn't have to keep it
    wouldn't put you through it.
    You could have swept it from your life
    But you wouldn't do it
    no
    you wouldn't do it.
    And you're having my baby.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Natuurlijk wist hij het perfecte nummer te zingen.
    Ik voelde mijn tranen stromen, van trots, liefde van alles.
    Na het nummer fluisterde ik dankje en gaf hem een kus. Ik omhelsde en bleef zo staan. het voelde als het perfecte gezinnetje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Ik hou ook van jou, we gaan dit achter ons laten.' snikte hij en sloeg zijn armen ook om me heen. 'We komen hier samen door heen.' zei hij en kijkt me met zijn betraande gezicht aan. Ik veeg met mijn duim zijn tranen weg en zoen hem teder. Ik trek hem mee in bed en sla de dekens om ons heen, waarnaar ik hem tegen mij aandruk. 'Het belangrijkste is dat je mij weer kan vertrouwen' zeg ik zachtjes. 'En nu ga ik alles aan je vragen en met je praten en hoe ik me voel' zeg ik en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.