• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 14:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( ik ga zo foldereen dit duurt uiterlijk twee uur. Dusik reageer nog)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik glimlachte en pakte Blaines hand vast met mijn vrije hand. In mijn andere hand had ik de echo foto nog beet en bleef ik er naar kijken. 'Oh, ik zie het hoofdje,' zei ik waarna ik het nog even bekeek en de foto terug gaf aan Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Kurt die mag je hebben, we hebben er meerdere gekregen" zeg ik glimlachend.
    Het zou me eerlijk gezegd niets verbazen als hij het zou inlijsten voor op zijn kamer want zo is kurt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik glimlach als ze dat zegt. 'Oh, dank je!' zei ik vrolijk.
    'Ik heb al een heel leuk fotolijstje waar hij in kan!'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik ben er weer! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Yes! :] Perfecte moment! Was me echt net aan het vervelen :]]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Hahah, nou geluk dat ik er nu ben! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Blaine Anderson:

    Ik was echt blij, dat Kurt me weer een kans gaf. Deze keer verpest ik het niet. Ik was ook heel blij dat Kurt bij me gaat wonen. Oke, het was maar een half jaar. Maar als het goed gaat, dan weten we dat het later ook goed gaat same met samenwonen. Ik ga echt mijn best doen om Kurt zijn vertrouwen terug te winnen. Ik hou echt van hem, hij is de ware. Rachel kwam en liet een echo zien van haar dochtertje. Ik was echt blij voor haar en Finn en glimlachte. Ik keek naar Kurt en ik zag dat hij nu gelukkig is. Ik aaide teder zijn wang en luisterde naar hun gesprek. Af en toe moest ik even lachen en knikte ik, als een bevestiging. Misschien moest ik met Kurt praten over onze relatie nu, dat we regels opstellen ofzo of gewoon als iets ons dwars zit. Dat we moeten praten. Ik wou dat het nu echt goed ging.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik vond dat Blaine en ik nog een beetje moesten praten over onze relatie. Dat we bijvoorbeeld afspraken zouden stellen, dat zou in ieder geval wel handig zijn. 'We zijn echt heel erg blij voor jullie,' zei ik tegen Rachel en Finn. 'We zien jullie vanmiddag vast nog wel, Blaine en ik hebben nog wat dingetjes te doen.' zei ik waarna ik opstond van Blaines schoot en ze beiden even een knuffel gaf en me daarna omdraaide naar Blaine en zijn hand weer pakte. 'Zullen we gaan?' vroeg ik aan hem.

    [Haha, echt wel! :3]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'We zijn echt heel erg blij voor jullie,' zei Kurt tegen Rachel en Finn. 'We zien jullie vanmiddag vast nog wel, Blaine en ik hebben nog wat dingetjes te doen.' zei hij waarna hij opstond van mijn schoot en ze beiden even een knuffel gaf en zich daarna omdraaide naar mij en mijn hand weer pakte. 'Zullen we gaan?' vroeg hij aan me, ik knikte. En gaf ook Rachel een knuffel en Finn een mannelijke knuffel. 'Ja, we gaan' zeg ik glimlachend en druk een kus op zijn wang. 'Zullen we naar mijn huis gaan, daar kunnen we rustiger verder praten' vraag ik fluisternd in zijn oor, waarnaar ik hem vragend aan kijk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Ja, ik denk dat dat het beste is.' zei ik waarna ik hem de auditorium uit trok en vervolgens met hem naar de parkeerplaatsen liep van de school. 'We moeten wel met jouw auto want ik ben met Finn mee gekomen.' zei ik. Ik durfde nog niet echt te rijden. Ik denk dat zodra ik een auto voor me zie rijden dat ik dan zou schrikken en juist een ongeluk zou veroorzaken. Ik was al bang bij iemand anders in de auto na het ongeluk, dus laat staan als ik zelf zou rijden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik knikte en pak zijn hand, waarnaar we samen naar mijn auto lopen. Ik zie dat Kurt een beetje nerveus is. Vast vanwege zijn ongeluk. Ik laat hem instappen, waarnaar ik zelf achter het stuur ga zitten. 'Ik rij voorzichtig, Kurt. Maak je geen zorgen' zeg ik gerustellend, waarnaar ik de auto start en naar mijn huis begin te rijden.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Hij stelde me gerust, en ik werd al iets rustiger. We kwamen al snel aan bij zijn huis en stapten daar uit. Blaines huis voelde gewoon al zo vertrouwd, maar zolang ik maar bij Blaine was voelde ik me veilig. Blaine opende de deur en we gingen naar binnen. Ik keek even rond, ik had niet gedacht dat ik hier nog zou komen na alles wat er gebeurt was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    We kwamen bij mijn huis en stapten uit, waarnaar we naar binnen gingen. Ik pakte teder zijn hand en trok hem voorzichtig mee naar mijn kamer. Ik trok hem vervolgens op mijn bed en kijk hem aan. Waarnaar ik mijn lippen op de zijne druk. 'We moeten goed praten over onze relatie' zeg ik duidelijk en sla een arm om hem heen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik kroop verder tegen hem aan en staarde even voor me uit. Hoe moest ik beginnen? 'Het spijt mij als ik je de indruk gaf dat ik Damon leuk vond..' zei ik. 'Je dacht dat het zo was en ik had je nooit die indruk willen geven. Ik zag Damon alleen als iemand waar we eventueel vrienden mee konden worden. Meer niet.' zei ik eerlijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.