• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 14:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik voel de tranen branden. " het spijt me ook, ik bedoelde het niet zo, zou je het erg vinden dat ik tot na de bevalling bij Finn blijf, het is denk slimmer moct de bevalling beginnen, maar ik kom vanmiddag een fotobremgen van de echo" zeg ik trots.

    ( ik ga zo denk)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik druk hem ook stevig tegen me aan en wrijf troostend over zijn rug. 'Dan hoef je alleen die ene vraag te beantwoorden' zeg ik lief en kijk hem teder aan. 'Dan pas breng ik je naar mijn huis en gaan we daar verder praten' zeg ik tegen hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Hiram Berry:

    'Is goed, lieverd. Maar dan willen we wel dat je wel af en toe van je laat horen en we willen je ook zien. En ik wil heel graag mijn kleindochter zien' zeg ik blij. 'Ik hou van je, rach' zeg ik ontroerd en hou de hand vast van Leroy die ook me ontroerd aankijkt. Wat hou ik toch van hem en van Rachel onze kleine meid.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    " zal ik na school komen dan laat ik gelijk jullie kleindochter zien" ik keek ev naar Finn die weer normaal lijkt te zijn. " ik hamg op wan we gaan Burt en Carole bellen" ik zeg doei en dat ik kom en hang op. " ik ga vanmiddag even langs maar ik bljif nog wel bij je" ik kus Finn. " zullen we zo terug gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Goed, laten we meteen gaan.' zei ik, mijn humeur kon vandaag echt niet meer stuk. Ik was zo blij, dat we samen een dochtertje kregen. We stapten in en ik reed meteen naar school toe.

    Kurt

    Die ene vraag? Had ik iets vergeten te beantwoorden? Ik keek hem aan met een puzzelende blik in mijn ogen. Maar ik kon niet stoppen met glimlachen, ik was weer zo gelukkig. Alle ellende van de afgelopen dagen was ik al snel vergeten. 'Vraag maar.' zei ik met een gelukkige blik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Raxhwl
    We reden terug naar school en gingen in de kantine zitten. " ik ga Kuet zoekenom zijn nichtje te laten zien" ik sta op met de foto's en zoek.
    niet bij Glee waar dan? Audio? Ik besloot een pogmg te wagen en zag hem i een knuffel met Blaine staan. " sorry slechte timing" riep ik door de zaal. Ik stak de foto omhoog en liep zo snel mogelijk naar Kuet toe em duwde de foto in zij hand


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Vraag maar.' zei hij met een gelukkige blik en ik grinnikte. 'Kurt, wil je mij als je lieve, slimme, schattige, vervelende, knappe, lekkere, aardige, grappige, eigenwijze en koppige vriend hebben?' zeg ik grijnzend. Ik hoopte nu wel dat hij het snapte, dat ik weer verkering aan hem vroeg.


    One Who Travels A Higher Path.

    ( ik reageer nog 1 x en dan ga ik echt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik moest lachen om Blaines manier maar was dolgelukkig. 'Natuurlijk wil ik dat, Blaine. Ik hou van je.' zei ik waarna ik hem kuste. Precies op dat moment kwam Rachel binnengestormd. 'Sorry, slechte timing!' riep ze door de zaal waarna ik onze zoen beeindigde en haar aan keek. 'as usual.' antwoordde ik waarna Rachel bij ons kwam staan. Ze duwde de foto in mijn hand en ik bekeek het. 'Oh.. Kijk dan!' ik hield de echo foto voor zodat Blaine het ook kon zien. 'Wij moeten jullie trouwens ook nog leuk nieuws vertellen.' zei ik tegen ze. 'Niet alleen dat we weer samen zijn, dat moment heb je trouwens mooi gepest. Rach.' grapte ik. 'Maar, er is nog iets anders. Blaine en ik gaan samenwonen!' zei ik enthousiast.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    " omg wat leuk" roep ik blij en omhels ze vrolijk.
    " i love youmguys" ik glimlach en leg men handen op mijn buik. " dus wanneer gaan we kleding kopen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Het is voor een halfjaar, maar het betekent veel voor me.' ik keek even naar Blaine en kreeg een gelukkige glimlach op mijn gezicht en keek weer naar Rachel. 'Zo snel mogelijk!' zei ik meteen. 'Misschien vanmiddag na school.' vroeg ik. 'Of morgen, want ik kan het voorstellen dat je het nog moet vertellen aan je ouders.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Racgel
    " mijn vaders weten het al maar mik ga nog even langs, we hebben het goed gepraat, we moetenhet jou ouders nog vertellen maar ik blijf toch wel bij jullie lopen" zeg ik glimlachend.

    Ik ga slapen ik heb hartstikke beel buikpijn al drie weken ofzo, binnennkort maar ff naar dokter denk. Ik ben morgen rond 8 uur er als het niet eerder is, dan moet ik rond half 9 folderen, scouting enz.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Slaaplekker, meiden! Ik ben kapot, ik ga ook slapen. Morgen laat in de middag kom ik online, rond 16:00 ofzo. Dan reageer ik op beiden RPG's. ^^ Tot morgen!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Ze zouden het vast helemaal geweldig vinden.' zei ik waarna ik weg begon te dromen. 'En dan hebben jullie al een naam?' vroeg ik enthousiast verder. 'Trouwens, ze mag ook bij mij en Blaine blijven logeren af en toe, hé? Wij worden haar ooms.' zei ik lachend. Door alles bij elkaar werd ik zo blij, ik dacht dat ik me nooit meer zo zou voelen.

    [Oké, welterusten girls! Ik kom morgenochtend nog wel, maar ik ga wel shoppen met vriendinnen smiddags, maar daarna kom ik ook weer :3]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik " we hebben al ideeën maar dat blijft een verassing, tuurlijk mag ze bij jullie logeren" glimlach ik blij en kik hem aan.
    Ik vond het dat hiij zichzelf weer was " jullie worden echt de liefste ooms die ze wensen kan"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan