• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 14:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik knikte instemmend. 'Het is heel belangrijk dat je dat verteld. Als ik bijvoorbeeld je weer een verkeerde indruk geef.' zei ik waarna ik een kus op zijn lippen drukte. 'Ik hou zoveel van je, Blaine. Zonder jou zou ik echt mijn hele leven ongelukkig zijn. Jij bent de enige die me dit kan laten voelen.' ik legde mijn hand op de plek van mijn hart en zoende hem.

    Finn

    ik zag dat ik haar ontroerd had, ik begon te glimlachen en drukte haar ook tegen me aan. 'Niks of niemand kan dit wat we hebben verpesten, Rachel. Wat anderen ook over ons zeggen.' zei ik zacht.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik zacht "Je word de beste vader die een kind zich kan wensen Finn" glimlach ik. Ik was trots op hem dat hij ondanks alle tegenslagen positief bleef


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik keek haar even haar in haar ogen. 'Ik zou in ieder geval mijn best doen,' zei ik gemeend. 'Maar ik weet wel zeker dat jij een geweldige moeder gaat worden. Als ik zie hoe jij de afgelopen dagen Kurt geholpen hebt. Je hebt zo je zorgzame kant laten zien.' zei ik eerlijk. Ze is heel zorgzaam, en ze zou ook wel weten wat het beste is voor onze dochter. 'Trouwens,' begon ik. 'Ik wil geen vriendjes over de vloer.' grapte ik. 'Niemand mag het hart breken van ons kleine meisje.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik "Tsja als het net zo'n knapperd word als haar vader is dat moelijk" ik glimlach en laat een vinger over zijn buik glijden "en wat groeit er in jou buik??"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik beantwoord zijn zoen en kijk hem glimlachend aan. 'Ik hou ook van jou en als er iets wat jij dwars zit, vertel het me' zeg ik bezorgd. 'Als er nu iets is, kan je me het vertellen. Dat je nog iets wilt weten of nog een bevestinging' zeg ik duidelijk en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Je bedoelt, als ze zo mooi is als haar moeder.' verbeter ik haar, waarna ik begin te lachen. 'Waarschijnlijk niet veel.' ik legde mijn handen op mijn buik. 'Nah, niks.' lachte ik.

    Kurt

    'Er is één ding wat me nog dwars zit..' zeg ik serieus terwijl ik hem ernstig aan kijk. Ik sla mijn ogen even neer en zucht dramatisch. 'Nou, ik rammel eerlijk gezegd van de honger, en de koelkast is helemaal beneden, dus.' zei ik waarna ik hem lachend aan keek. Ik wist dat het geen tijd was om grapjes te maken, maar ik kon het echt niet laten.

    [Ik zit echt vast met die andere RPG. Maar dat kom denk ik omdat we nog altijd geen lesrooster hebben en dus niet echt een kant op kunnen, denk ik. Dus sorry als ik sloom reageer daar. Ben even aan het bedenken wat ik terug kan zeggen. XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schiet in de lach door Finn. Ik legde mijn oor ertegen. "I know it, een" ik roffelde op een stoel. "Geldboom" en ik begin weer te lachen. "Ga je samen met kurt, Blaine en ik mee shoppen of durf je dat neit aan" grinnik ik naar hem.

    [iemand ideeën ik heb zin in drama]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik lach even om haar en schud mijn hoofd. 'Nou, dat is denk ik geen goed idee. Ik haat shoppen en dat zou ik inderdaad niet aandurven.' zei ik lachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik "gute gute gute, nee geeft niets, Kurt gaat dit dus zo geweldig vinden" ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder, nu ging het nog redelijk volgende maand was mijn buik te groot


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Liever hij dan ik,' mompelde ik.
    'Het is ook wel beter dat ik niet mee ga, ik heb volgens jullie toch een slechte smaak.' grinnikte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk hem even verbijsterd aan, waarnaar ik begin te lachen. Ik ga op hem zitten en begin te kietelen. 'Dus ik moet van meneer eten gaan halen, omdat hij honger heeft he?' vraag ik lachend en blijf door kietelen.

    (Dat begrijp ik! Ja, het is inderdaad waar. We hebben geen lesrooster, dus zijn we eigenlijk 'vrij' waardoor we nu inspiratieloos zijn. XD Maar geef niet. Ik ga dan ook even bedenken wat we kunnen doen.)


    One Who Travels A Higher Path.

    [we have something]
    Rachel
    Ik wil wat terug zeggen maar voel een pijnlijke steek in mijn buik.
    Ik krimp een beetje in elkaa ren begin wat sneller te ademen.

    [je moet heel snel reageren moet we morgen in de ochtend ben ik er maar smiddags naar optreden]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Nee, Blaine stop!' gilde ik lachend, als er één ding is waar ik niet tegen kan is het kietelen. 'Stop, Blaine, alsjeblieft!!!' riep ik lachend terwijl ik mezelf vrij probeerde te krijgen.

    Finn

    Mijn glimlach verdwijnt van mijn gezicht en meteen kijk ik gepanikeerd naar Rachel. 'Wat is er?' vraag ik terwijl ik haar bezorgd aan kijk. 'Voel je je niet lekker? Moet je bevallen? Wat is er?' vraag ik in paniek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zie dat Finn in paniek raakt. Ik wil mijn mond open doen om te zeggen dat het waarschijnlijk een voorwee is maar ik voel er nog een paar waardoor ik er niet uit kan. Oké ik had nu niet meer zoveel zin in de bevalling als het nog erger zou zijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [je mag rachel best wel wat besturen. Ik reageeren morgen om half 8 als het niet eerder is]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan