• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 14:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Wat doe je?' vroeg iemand. Ik keek hem aan, het was Kurt, die tegen de kluisjes aanleunde. Ik knipper even en voelde een steek door me hart gaan. Ik wou hem ontwijken, maar blijkbaar lukte dat gewoon niet. 'K-kurt' zeg ik zachtjes en keek hem aan. 'Ik ga naar een andere school toe' zeg ik zuchtend en haal weer wat spullen eruit.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik fronste en keek even toe hoe hij zijn spullen uit zijn kluisje haalde. Ineens, vanuit een automatische beweging sloeg ik zijn kluisje dicht en keek ik hem aan. 'Stop daarmee,' zei ik streng tegen hem. 'Je gaat niet naar een andere school, Blaine. Denk je echt dat ik je dan wel ga vergeten?' vroeg ik. Niet dus, ik zou hem nooit kunnen vergeten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Mijn hakken tikten luid bij elke stap dat ik deed terwijl ik gehaast naar het hoofdgebouw wandelde.
    Ik had me nogmaals overslapen op een zeer korte tijd.
    Wanneer ik het schoolgebouw in wandelde, haalde ik mijn zonnebril van mijn gezicht af en keek nog een laatste keer naar mijn kleren.
    Aangezien het toch lekker warm was, had ik uit mijn kast een jeansshort gehaald en een simpele, witte tanktop.
    Snel ging ik naar mijn kluisje waar ik alles uit haalde wat ik nodig had.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ik wou weer wat spullen eruit pakken, waarnaar Kurt mijn kluisje dicht sloeg en naar me keek. 'Stop daarmee,' zei hij streng tegen me en ik keek hem vragend aan. 'Je gaat niet naar een andere school, Blaine. Denk je echt dat ik je dan wel ga vergeten?' vroeg hij. 'Misschien' zeg ik, waarnaar ik mijn kluisje weer open doe. 'Heb je überhaupt nagedacht, of ik misschien niet naar een andere school wil?' vraag ik en kijk hem weer aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    (Fudge het wordt een beetje saai met Dawn en stef. XD Ik weet niet wat ik moet posten. -.- Wat voor drama of iets anders kunnen we doen tussen hun twee?)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Nee,' zei ik kortaf. 'Je hebt vrienden hier, vrienden die je in de steek zou laten. En Glee club dan?' vroeg ik. Ik wist eigenlijk niet zo goed waarom ik hier zo mijn best zat te doen om hem hier te houden. Wacht, dat wist ik wel.. Ik hield natuurlijk van hem. Ik wou niet dat hij naar een andere school ging.. Maar tegelijkertijd deed het me toch pijn om hem te zien.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Haha, precies. Ik kon ook al heel moeilijk iets bedenken. Ik zou ook niet echt weten wat voor drama we zouden kunnen verzinnen. Misschien dat stef iets over zn verleden gaat vertellen of zo en dat Dawn dat niet zo leuk vindt? Of weet jij misschien is beters want ik ben op dit moment bestwel inspiratieloos voor die rpg ;$]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Nee,' zei hij kortaf. 'Je hebt vrienden hier, vrienden die je in de steek zou laten. En Glee club dan?' vroeg hij. Ik keek hem zuchtend aan, terwijl ik de laatste spullen in mijn tas doe, waarnaar ik de kluisje dicht deed. 'Kurt, ik ga naar Dalton Academy. Daar hebben ze ook een glee club, en daar zitten een paar oude vrienden van mij op school' zeg ik en kijk hem aan. 'Volgens mij weet bijna iedereen van glee club, dat ik ben vreemdgegaan, ook al zouden ze het niet weten. ze komen erachter en dan gaan ze me haten wat ik heb gedaan, net als jij' zeg ik en probeer mijn tranen binnen te houden. 'Of je het leuk vindt of niet. Ik ga daar naar toe en ik laat je met rust' zeg ik pijnlijk en loop naar de jongenskleedkamer.

    (Dat kan, dat Dawn ofzo flipt. Of stef ziet opeens een litteken op haar arm en trekt opeens haar mouw weg en ziet haar littekens? Dat ze ruzie krijgen ofzo? Mij maakt het niet uit, kies jij maar. Ik ben op dit moment ook inspiratieloos)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 15:28 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Een zucht verliet mijn mond en ik keek hem na toen hij wegliep. Ik liet mezelf weer tegen de kluisjes aanzakken en ging er tegen aan zitten. Ik hou van hem, heel erg veel.. Maar het zou nooit meer iets kunnen worden.. Dit zou altijd bij ons in de weg blijven staan.. Ik sloot mijn ogen en negeerde iedereen die langs liep gewoon.

    [Ik moet weer even weg, ben denk ik wel binnen een uur terug. Misschien schiet er dan ook wel een idee binnen voor de andere rpg :] ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Is goed! Tot straks! Oja, ik laat Blaine naar de auditorium gaan en Kurt moet hem volgen en dan gaat Blaine zingen en weet niet dat Kurt het hoort. Vind je dat goed? ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    {Samenvatting?}


    El Diablo.

    (We hebben drie dagen vooruitgespoeld, dus Kurt, sebas en Damon zijn uit het ziekenhuis voelen zich beter enzo. Blaine en Kurt zijn al drie dagen uit elkaar en hebben ruzie enzo. Rachel is 5 maanden zwanger en voor de rest is alles goed met haar. Volgens mij was dat het wel. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Het enige dat ik weet is dat Quinn nu aan haar kluisje staat en dat we blijkbaar enkele dagen hebben overgeslagen....En dat ik Mercedes heb vrijgegeven. ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [trug vriendin is er maar ik ben er want ze weet van mijn quizlet versla ving. Kan rachel iets doen met Quinn, Sebas, Damon of Blaine


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Je kan altijd naar Sebas xd -Zit automatisch Damon bij..- ]


    El Diablo.