• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 14:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik zag dat ze een sigaret op stak.
    'Ga je niet mee?' vroeg ik.
    Ze hoefde er natuurlijk niet bij te zijn als Rachel ging bevallen, maar misschien was het vals alarm of mocht ik nog niet eens naar binnen toe.

    Kurt

    Hij gaf me kusjes in mijn nek en bijt af en toe. Een zachtje kreun verliet mijn lippen en daarna ging zijn ene hand onder mijn shirt en streelde mijn onderrug. De andere liet hij door mijn haren gaan. 'Blaine Anderson, weet je wel hoelang ik bezig was vanochtend?' grapte ik lichtelijk opgewonden waarna ik mijn handen zijn buik en zijn borst liet verkennen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik hoor hem zachtjes kreunen. 'Blaine Anderson, weet je wel hoelang ik bezig was vanochtend?' grapte hij en ik hoor dat hij lichtelijk opgewonden war. Waarna hij met zijn handen mijn buik en mijn borst verkent. Ik kreun zachtjes en weer kreeg ik kippenvel. 'Kurt, je bent prachtig' zeg ik lichtelijk opgewonden. Ik verplaats mijn beide handen naar zijn kont en druk zijn onderlichaam tegen de mijne. Ik laat zijn benen wat spreiden, wat het makkelijker drukken is.


    One Who Travels A Higher Path.

    Santana

    Ik zucht even, maar stap dan toch uit.
    Ik zet mijn zonnebril op mijn neus, en sluit de auto.
    Daarna trek ik Finn mee naar binnen.
    Wat is er nu weer met Miss. Attention aan de hand..


    El Diablo.

    Kurt

    Ik kreun als hij zijn onderlichaam tegen de mijne aan drukt. Deze keer zoen ik hem liefdevol op zijn mond en streel ik tegelijkertijd zijn borst. Daarna geef ik hem kusjes op zijn voorhoofd, wangen, neus en op zijn kin en ga ik met een baan naar beneden naar zijn nek. Daar zuig ik redelijk hard, en kus hem nog een paar keer.

    Finn

    Uiteindelijk stapt Santana toch uit en trekt ze me mee naar binnen. Ik liep naar de balie toe om te vragen waar ze was, en we werden naar een kamer gestoord ergens op de eerste verdieping. De dokter daar vertelde ons dat het gewoon voorweeën waren, en dat er niks anders aan de hand is. Maar dat ze nog wel goed onderzocht werd, omdat ze toch aan de vroege kant waren.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kreun dat hij overal kusjes geeft en in mijn nek begint te zuigen. Ik wrijf zachtjes met mijn onderlichaam tegen de zijne en trek zijn shirt uit en de mijne volgt daarna. Waarna ik zijn buik en borst streel en boven zijn sleutelbeen kusjes geef.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ik moet gaan, ik reageer morgen wel! Welterusten alvast!!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Is goed! Alvast slaaplekker! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Vaag merkte ik dat Santana kwam, voor ik het wist kwamen er mensen aangerend en werd ik gescheidden van Finn.
    Ik wou roepen da thij mee moest maar ik werd al in de ambulance gedaan.
    Een paar mensjes begonnen me te onderzoeken en eindelijkmwerd de pijn minder.
    Ik sloot even mijn ogen, dit was echt vermoeiend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Na een tijdje besloot ik om gewoon Rachels kamer binnen te gaan, of de dokters dat nou wilden of niet. Ik ben toch de vader? Ik heb het recht om hier bij te zijn en ze hebben het maar te accepteren. Ik ga naar Rachel toe en pak haar hand stevig vast.

    Kurt

    Hij streelt mijn buik en mijn borst waardoor ik kippenvel krijg, gevolgd door hete tintelingen door mijn helemaal lichaam. Hij geeft boven mijn sleutelbeen kusjes en ik zucht even opgewonden. Mijn onderlichaam druk ik tegen de zijne en mijn handen verplaats ik naar zijn middel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik hoor een deur open en dichtgaan en daarna pakt iemand mijn hand vast.
    Met moeite krijg ik mijn ogen open en zie ik Finn. Zonder dat ik het merk rollen er tranen over mijn wangen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Het komt goed, Rachel.' zei ik zachtjes, ook al wist ik het zelf niet eens zeker. 'Het komt g..-' mijn stem brak en snel wendde ik mijn gezicht af, om niet te verraden dat ik net zo overstuur ben als haar..

    [Ben tegelijkertijd aan het eten, dus ik kan sloom zijn ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik snik "ik ben bang Finn, ik wil dat het kindje gezond is" snik ik zacht.
    Hij had er zo te merken ook moeite mee, niet gek we wisten dat we een dochter kregen en dan dit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik hoorde haar snikken en kneep enkel alleen in haar hand, als gebaar van troost. Ik kon haar nu niet in de ogen aan kijken, en zeggen dat alles goed kwam. Dat wist ik zelf namelijk niet eens. Ik kon haar niet kalmeren, omdat ik zelf ook in de stress zat.

    [Kan jij anders zo ff de dokter spelen? Aangezien jij het best weet wat er is met Rachel. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel [lolz dan moet ik ff wat verzinnen]
    "Ik hoop gewoon dat het goed kom" zeg ik zacht en ik kijk hem aan.
    "weten onze ouders en Kurt het al?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik schudde mijn hoofd, daar had ik niet eens bij nagedacht.
    'Wil je dat ik ze bel?' vroeg ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.