• Whoohow!
    Ik ben vandaag gaan shoppen! 12 nieuwe kledingstukken en 8 nieuwe nagellakjes!
    Ik ben happy!
    Nog iemand een leuke dag gehad?

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 20:12 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wezen paardrijden en daarnet heb ik me uitgeleefd met papier, potloden en verf :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wauw, vond ik maar mijn ding zo snel. :'D
    Ik ben echt te kieskeurig. Ben vandaag naar Antwerpen gegaan en heb maar 3 nieuwe kledingstukken.
    Een broek, een soort vestje en een onderbroek. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    Wauw, vond ik maar mijn ding zo snel. :'D
    Ik ben echt te kieskeurig. Ben vandaag naar Antwerpen gegaan en heb maar 3 nieuwe kledingstukken.
    Een broek, een soort vestje en een onderbroek. :'D

    Awtsch!
    Naah, ik miijn stijl is een mengeling van erg veel dingen...
    Dan is het makkelijk om iets te vinden!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb héél de dag gelezen.
    Niet tof.
    Stom jeugdboek.
    Moet voor school/mondeling examen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Leuk! Ik ben ook wezen shoppen. ;D
    -Vest
    -Shirt (poes er op)
    -Agenda voor volgend jaar

    En m'n h&m bestelling kwam binnen:
    -Wit blousjeding
    -Koraal kleuring truitje :3

    Jullie zullen er niet echt een beeld bij hebben, but i'm happy!


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb 1/2 van de h&m!
    Dat is echt een coole winkel.
    Ik zoek foto's van mijn kledij...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    FOOOTTTTOOO'S*O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb hoge broeken gevonden ik heb er een stuk of 10 verschillende kleuren gekocht. Die truitjes erboven moest ik natuurlijk ook hebbben. dus weer een stuk og 10 truitjes gekocht. En ook nog een paar slee hakken. In totaal 130 euro geshopt. Ik hou van me moeders salaris:Y)

    Ik vind der geen! GRR!
    Weet iemand waar ik die kan vinden?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    11 nieuwe boeken gehaald? (:
    Boekenbeurs hier, de boeken kosten nu gemiddeld 10 euro minder, yay.


    Destroy what destroys you.




    Deze broeken maar dan in geel rood groen blauw roze paars beige bruin zwart en grijs

    BlueRiver schreef:
    Ik vind der geen! GRR!
    Weet iemand waar ik die kan vinden?
    Die site van h en m

    Heb ik al gekeken...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik ben ook wezen shoppen vandaag :D

    Ik heb een nieuwe schooltas van Converse, een topje, een armband en parfum (cadeautje voor iemand) gekocht, dus ik ben ook helemaal blij met mijn aankopen! (cool)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    LovelyLonely schreef:
    Ik heb hoge broeken gevonden ik heb er een stuk of 10 verschillende kleuren gekocht. Die truitjes erboven moest ik natuurlijk ook hebbben. dus weer een stuk og 10 truitjes gekocht. En ook nog een paar slee hakken. In totaal 130 euro geshopt. Ik hou van me moeders salaris:Y)

    OMG! Waar heb je die broeken gevonden?!


    Shit happens but pee happens a lot more.