• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.

    BELANGRIJK!!
    Een meermens is oogverblindend mooi. Ze kunnen met elkaar praten via Telepathie. Ze kunnen iemand lichtelijk doof gillen of diegene hypnotiseren. Daar kan je niet aan ontsnappen. Iedere meermens kan iets met water. Een heel klein beetje besturen. Geen bloed alleen een beetje water. Daarmee wordt bedoeld dat ze mensen of zichzelf (meestal zichzelf) kunnen Healen. Ook kunnen ze van kleding veranderen als ze uit het water komen.

    Jagers: (6 )
    Jayden Jason Bright HurtedHeart
    Asanterelle Guinevive Ravenlore Jarvis
    Cameron Alexander Summers Prisoner
    Ryan Tereseon Black ShallNotPass
    -

    Meermensen: (8)
    Jade Skyler Grey HurtedHeart
    Amory Eleanor Griffith Jarvis
    Mia Whitemore Kaien
    Katherine Sophia Piazón Bisous
    Flower Adrina Drea LovelyLonely
    Amare May Lee Prisoner
    Delphine Rose Parker Frodo
    Daniël Edmund Georgi ShallNotPass
    VOL!!

    Mensen: Oneindig
    Madeline Melody Hope HurtedHeart
    Amberlynn Phoebe Smith Prisoner
    Tyler Brandon Smith LovelyLonely
    Nathan Alexander Scagotti ShallNotPass
    -

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!
    Vragen? Stel ze maar ;)

    Het Begin:
    De "oorlog" is al ongeveer 3 jaar bezig. De zeemeermensen die aan land komen zijn nieuw en komen in groepjes van 2/3 de Jagers lopen rond er zijn weinig tot geen mensen op het strand door het gevaar. De jagers hebben alleen messen netten harpoenen of verdovingspijltjes geen kogels aangezien deze op zijn en ze geen landingsbaan hebben. Je kan niet met de boot ontsnappen dan word je opgegeten!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Ja, doei,' lacht hij.
    Hij snijdt het vlees in stukjes en nadat hij dat in bakje heeft gedaan geeft hij het aan mij. 'En ik moet jou vertrouwen.' lacht hij minachtend.
    Ik kijk hem geïrriteerd aan en rol met mijn ogen. 'Je moet toch zelf ook wel kunnen inzien dat ik zo niet kan eten?' Ik zucht even en geef met mijn armen een, voor mijn doen, zachte ruk. Mijn blik glijdt even naar Cameron. Als hij zo meteen nou even weg gaat...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jayden Jason Bright
    'Waaraan heb ik dit verdiend?' vroeg ze rustig. Ik keek haar aan. 'Aangezien jullie als jullie honger hebben niet heel erg vriendelijk zijn, Zie Melody, Willen we liever dat jullie eten.' Zeg ik grinnikend. Ik zag dt ze al wat minder bang was. als ze het hier waren gewend kon ik ze alleen laten. De metalen deur natuurlijk wel op slot. en dan weer jagen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [@bisous eh even dat je het weet. Dat spuitje die Cameron jou gaf houd alle gaves tegen ook dat ze dus super sterk is. Die spuit is pas na een dag uigewerkt :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Amare

    Ik knik. 'Wat gaan jullie doen met ons. Uiteindelijk?' Zeg ik dan. En kijk hem aan. Ik had verwacht dat hij de boeien meteen weer om zou doen maar dat deed hij niet. Ik schudde mijn hoofd en armen eventjes los en probeerde wat te kalmeren. Hij was opzicht geen serge jongen. Er zal vast wel een reden achter zitten.

    Cameron

    Ik zuchtte en begon haar maar te voeren. 'Je zal de komende tijd niet snel alleen worden gelaten.' Merkte ik nog op. Ik gaf haar een stuk en ging even languit op de bank zitten. 'En als je één poging waagt te ontsnappen kunnen we je nog altijd naar Melody sturen. ' zeg ik dan met een grijns.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ach, dan is dat gewoon niet gebeurd xd]

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    Ik begin te fronsen als hij me begint te voeren. 'Je zal de komende tijd niet snel alleen worden gelaten,' zegt hij waarna hij languit op de bank gaat zitten. 'En als je één poging waagt te ontsnappen kunnen we je nog altijd naar Melody sturen'.
    'Melody, hmmm?' zeg ik nadenkend. Volgens mij was ze twee à drie jaar geleden gevangen genomen. Niet dat ik dat zo héél erg vond, ik mocht haar toch niet echt maar blijkbaar leeft ze dus nog. 'Ik had verwacht dat ze al dood zou zijn,' antwoord ik nonchalant. 'En wie zegt dat als ik ontsnap jullie me weer te pakken krijgen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jayden Jason Brigt
    'Wat gaan jullie doen met ons. Uiteindelijk?' vraagt ze dan. Ik kijk haar aan. 'Je zal wel zien. voor iedermeermens wacht en ander lot.' Zeg ik terwijl ik de hendel weer ovehaal zodat ze weer minder bewegingsruimte heeft. Ik sta opp en lop de trap op en vergrendel de kelder. Ik ga de andere kelder in waas Cam is. 'Als je klaar bent met deze ga je dan mee naar buiten ze kunnen hier toch niet uit ntsnappen.' Zeg ik rustig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [@bisous eh even dat je het weet. Dat spuitje die Cameron jou gaf houd alle gaves tegen ook dat ze dus super sterk is. Die spuit is pas na een dag uigewerkt :S]


    [maar het is zo saai als ze alleen maar een beetje vastgeketend zitten ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Dat is waar. Oké. Kat komt los, maar haar gave werkt nog steeds niet. Ze had een vaarskalf ofzo mee om te ketens los te maken. Dan loopt ze gewoon rond kan ze met Amare en Mia praten aangezien je door een tunnel naar de andere kelder kan gaan. Maar naar buiten gaan lukt niet daar is de der te dik voor :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [wat is een vaarskalf xd?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amare

    Godver. Nu kan ik zeker geen kant meer op. Ik begon aan de boeien te trekken. Maar het lukte niet. Ik begon te grammen. 'Val godvrrdomme af .' Roep ik luid. Waarom moest dit mij overkomen.

    Cameron

    Als ik klaar ben met voeren doe ik de boeien wat strakker. Ik zucht als ik Jayden hoor. Ik loop dan de trap op. 'Ik kom zo nog even kijken.' Ik loop naar Jayden. 'Whaddup?' Vraag ik da nc rustig waarna ik een flesje water pak.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Een haarspeld (autocorrectie)
    Jayden Jason Bright
    'Wel oké. Gaan we zo nog even kijken bij de stranden en in het bos?' Vraag ik aan hem. 'En het ging wel goed. Ik heb de moordenares van Sarina eindelijk gevonden. Hoe ging het met Kat het visje?' Vraag ik grijnzend aan hem. Oké ik plaagde hem alleen maar. Ik pak even een AA'tje en drink hem leeg. Heerlijk spul.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Delphine Rose Parker

    Geboeid luister ik naar Jade en alles wat ze vast pakt lijkt ineens meer waarde te hebben nu ik er meer over weet. Ineens kijkt ze naar een kist die ik in een hoek heb geplaatst en nu als tafeltje gebruik.
    'Daar heb ik over gelezen. Het zou een piraten schat kunnen zijn. Zou ik hem mogen proberen open te maken?' haar stem klinkt hunkerend en ik zie de opwinding in haar ogen.
    'Natuurlijk. Ik heb hem gevonden in een gezonken schip, net zoals dit.' ik zwem naar boven en pak een parelsnoer, die uit loopt in een diamanten druppel. Ik geef het aan Jade met de grootste voorzichtigheid en kijk met grote ogen naar haar op.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Never underestimate a girl,' mompel ik met een lichte grijns als Cameron de kelder uit is verdwenen. Het lukt me om mijn haarspeld uit mijn haar te krijgen en na wat gepruts heb ik de ketens los gemaakt.
    'Perfect,' mompel ik waarna ik de deur even bestudeer. Ik weet niet zeker of ze al wel weg zijn dus ik kan beter de deur nog niet intrappen. Bovendien heb ik zo'n gevoel dat spuitje er voor heeft gezorgd dat ik een stuk minder sterk ben.
    Ineens moet ik weer denken aan Amare en Mia. Zij waren bij die andere jongen... 'Amare?' roep ik op een zachte toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron

    Ik lachte. 'Jij had het vast gemakkelijk met die twee.' Zucht ik dan. 'Ik kreeg alleen maar discussies met dat kind.' Ik rol met mijn ogen. 'En de moordenaar van Staring?' Vraag ik dan voorzichtig. Ik zucht. 'Opluchting?' Vraag ik dan. Als ik degene vind die mijn moeder en Jazzlyn hebben vermoord zou ik niet weten wat ik zou moeten doen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amare

    Ik hoor een zachte stem. 'Amare?' Het was Kat. Ik kon moeilijk nog wat zeggen ik was verlslapt en de wonden begonnen eindelijk zijn werk te doen. Ik opende mijn mond. 'Hier.' Zeg ik net zo zacht. Ik zuchtte. Hoe was ze los gekomen?


    The duty of youth, is to challenge corruption.