• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.

    BELANGRIJK!!
    Een meermens is oogverblindend mooi. Ze kunnen met elkaar praten via Telepathie. Ze kunnen iemand lichtelijk doof gillen of diegene hypnotiseren. Daar kan je niet aan ontsnappen. Iedere meermens kan iets met water. Een heel klein beetje besturen. Geen bloed alleen een beetje water. Daarmee wordt bedoeld dat ze mensen of zichzelf (meestal zichzelf) kunnen Healen. Ook kunnen ze van kleding veranderen als ze uit het water komen.

    Jagers: (6 )
    Jayden Jason Bright HurtedHeart
    Asanterelle Guinevive Ravenlore Jarvis
    Cameron Alexander Summers Prisoner
    Ryan Tereseon Black ShallNotPass
    -

    Meermensen: (8)
    Jade Skyler Grey HurtedHeart
    Amory Eleanor Griffith Jarvis
    Mia Whitemore Kaien
    Katherine Sophia Piazón Bisous
    Flower Adrina Drea LovelyLonely
    Amare May Lee Prisoner
    Delphine Rose Parker Frodo
    Daniël Edmund Georgi ShallNotPass
    VOL!!

    Mensen: Oneindig
    Madeline Melody Hope HurtedHeart
    Amberlynn Phoebe Smith Prisoner
    Tyler Brandon Smith LovelyLonely
    Nathan Alexander Scagotti ShallNotPass
    -

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!
    Vragen? Stel ze maar ;)

    Het Begin:
    De "oorlog" is al ongeveer 3 jaar bezig. De zeemeermensen die aan land komen zijn nieuw en komen in groepjes van 2/3 de Jagers lopen rond er zijn weinig tot geen mensen op het strand door het gevaar. De jagers hebben alleen messen netten harpoenen of verdovingspijltjes geen kogels aangezien deze op zijn en ze geen landingsbaan hebben. Je kan niet met de boot ontsnappen dan word je opgegeten!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Amare May Lee

    Ik begon te grommen. Maar eerlijk was eerlijk. Ik had mensen vermoord. Ik was er niet trots op, zeker niet. En ik probeerde me in te houden. Plotseling stopte hij me in een tobbe terwijl hij Mia een stuk vlees gaf. Ik fronste, wat was die nou weer van plan. 'Als dit me bang moet maken kan je wel iets beters verzinnen.' Mijn staart kwam terug en ik zuchtte ik keek erna en keek weer naar Jayden. Hij had zo'n minachtend gezicht toen hij erna keek en ik zuchtte. Hij kwam naar me toe en begon schubbe uit mijn staart te trekken. Dit was om Mia bang te maken en om mij een kopje kleiner te maken. Toen hij een schub eruit trok deed het verschrikkelijk veel pijn. Ik beet op mijn lip terwijl ik het gillen in me probeerde te houden. 'Als dit alles is wat je kan, mag je iets beters gaan verzinnen.' grom ik naar hem. Tranen stonden in mijn ogen, gelukkig zag je die niet door het water. Ik probeerde met een glimlach naar Mia te kijken. En haar te wenken dat het allemaal goed kwam , maar een stom hek versperde onze weg.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 0:59 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Je weet dat iedere zeemeermin minimaal 1 mens per 2 weken moet opvreten anders gaan ze een soort van dood van de honger en Mia is al 16. Hoe wilt ze dat doen met 6 doden xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Sleepwell xx]

    Cameron Alexander Summers

    Ik lachte, 'Jij bent de gene die onschuldige mensen vermoord. Dus wie is hier een klootzak.' zeg ik waarna ik rollend met mijn ogen doorloop. Normaal had ik dit neit gedaan. Maar ja, het is hun eigen schuld.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Veel dieren vlees eten XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Jij bent de gene die onschuldige mensen vermoord. Dus wie is hier een klootzak.'
    'Jij eet toch ook dieren of niet soms?' vraag ik. 'Dus in feite vermoord jij die dieren ook. Je bent geen haar beter als mij als je dat soms wilt beweren,' bijt ik hem toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jayden Jason Bright
    O een harde dame dus. Ik keek naar het Aquarium achter mij. Daar zat Melody in. Een onwijs magere en hongerige zeemeermin die is een keer kanibalisme had gedaan. Ze was onwijs sterk en snel en haar gave werkte, maar kon niet door het glas. Ze kon delen van je lichaam verlammen. 'Wat dacht je van Kanibalisme?' Zeg ik vals. Ik trek nu 2 schubben tegelijkertijd eruit en strooi zout over haar wonden. Heerlijk dat prikt. Ik negeer de bange meermin met haar smeekgebedes dat ik Amare geen pijn moet doen. Het mooie is nog dat hun soortgenoten me zo gemaakt hadden. Als Sarina nooit gestorven was hadden hun twee hier nooit gelegen


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Wauw, ik had even een black out. Wist de hele naam neit meer ;o ]

    Cameron Alexander Summers


    'Jammer niet zo.' zeg ik dan. Toch had ze gelijk, en het irriteerde me. 'Je moet even nadenken over wat je de mensen aan doet. Mensen kunnen nog vegetarier worden. Meerminnen niet, die hebben ons bloed nodig.' grom ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amare May Lee

    Als hij over kanibalisme begint kijk ik vreemd op. 'Opdonderen Jayden.' roep ik dan. Wanneer hij zout over de open plekken strooit kan ik me niet langer meer inhouden en begint er een traan over mijn wang te rollen. Ik geef nog steeds geen kick. 'Ik heb ergere dingen meegemaakt schat, je zal wat anders moeten bedenken. En wat heb je nou aan kanibalisme. Zo heb jij de eer om mij te vermoorden toch niet meer.' zeg ik dan met een knipoog. Mijn koppigheid zou me nog eens zwaar in de problemen brengen maar probeer je groot en sterk te houden voor Mia, je blijft de oudere. 'Kom maar op Jayden, dit kan voor jou nog eens een lange dag worden namelijk.' roep ik nog uitdagend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Dus ik heb dat nodig om te overleven. Alsof jij dat niet zou doen in mijn plaats schijnheilig joch,' grom ik. En serieus, alsof die dieren geen vrienden hebben of zoiets. 'En jij kan me niet laten geloven dat je een vegetariër bent'.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 1:14 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron Alexander Summers

    'Heb ik dat dan ooit gezegd? Nee, heb ik ooit gezegd dat ik dit met plezier doe? Nee, dus hou je mond. Jullie hebben het er zelf tot toe gemaakt.' grom ik dan. 'Heb jij ooit een dierbaar persoon moeten verliezen door een ander wezen? Nee, want jullie komen nooit boven water en voordat wij jullie iets kunnen doen hebben jullie alweer gemoord.' kaats ik dan terug.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jayden Jason Bright
    Een kleine traan rolt over haar wang. Heerlijk sadisme in de vroege ochtend. Ik til haar op en leg haar in de glazen bak die gekoppeld is aan die van Melody. 'Gelukkig hoef ik ook geen moord op mijn geweten.' Zeg ik grijnzend. Amare haar gave werkte nog steeds niet en die van Melody wel die hongerig uit haar ogen keek. Ze had de staart van Amare al verlamt en ik keek hoe Melody een hap uit haar Amare haar schouder nam. Mia kon dit ook mooi zien. Dit kreeg je als je zo bleef doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Amare mag nog niet dood gaan ;o alleen gewond raken xd ]

    Amare May Lee

    Ik kon hem nu wel weer verscheuren. Mijn staart was verlamt en een één of andere meermin die uitgehongerd was nam een hap uit mijn schouder. Ik gromde. 'Verrader.' zei ik nog tegen haar. Ik denk niet dat zij mij ooit kan verstaan maar goed, ik gromde naar Jayden. 'Haal me hier godverdomme uit.' roep ik dan. De pijn was ondragelijk en ik veegde mijn tranen ruw weg zodat Mia die niet zag. 'Laat me hier uit.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Heb ik dat dan ooit gezegd? Nee, heb ik ooit gezegd dat ik dit met plezier doe? Nee, dus hou je mond. Jullie hebben het er zelf tot toe gemaakt.' gromt hij. 'Heb jij ooit een dierbaar persoon moeten verliezen door een ander wezen? Nee, want jullie komen nooit boven water en voordat wij jullie iets kunnen doen hebben jullie alweer gemoord.'
    'Ik heb het er niet zelf tot gemaakt ik moet dit doen omdat ik anders doodga verdomme. En waarom denk je dat we nooit boven water komen? Dat ligt natuurlijk zeker niet aan jullie gastvrijheid,' antwoord ik sarcastisch.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Jayden was ook niet van plan haar te vermoorden :)]
    Jayden Jason Bright
    Melody gromde en Amare huilde. Goed zo. Mooi zo. Ze wou er dus uit. Ze huilde en smeekte/zeurde het. Ik grijns, maar knik. 'Melody stop.' Zeg ik streng. Melody stopt gelijk stoot met verlammen en zwemt terug naar de hoek. Ik laat de plek waar Amare nu zit waterdicht en lucht dicht maken en laat hem leeglopen als een bad. De wond is niet heel groot maar ik zou hem wel even voor haar verbinden. Ik drukte op een knopje zodat Melody wat te eten kreeg en ik tilde Amare op om haar weer in haar hoek vast te zetten. Ik verbind met verband haar arm en geef haar dan een deken. Ik kon wel lief zijn tegen deze wezens, maar alleen als ik het wou en als ze huilde en smeekte dat ik moest stoppen. Ze was braaf.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Amare

    Ik voelde me slap en verzwakt. Jayden verzorgde mijn wond en ik duwde zijn hand weg. 'Waarom doe je dit. Je wil me toch zo graag dood? Waarom verbind je mijn wond.' Roep ik nog grommend. Mijn staart was al opgehoogd en je zag duidelijk een paar diepe sneeen in mijn been. Ik gromde toen hij me weer terug stopte. 'Laat Mia gaan. Ze moord geen mensen uit. ' zeg ik dan. Mij zou hij nu niet meer laten gaan. Maar Mia mischien wel. 'Ik doe alles zodat ze weer v vrij is. ' zeg ik nu wat zachter. 'Ik ben heus ook niet trots op de moorden.'

    Cameron

    Ik begon te lachen. 'Ja ja ja' ik rolde voor de zoveelste keer met mijn ogen en liep rustig door. Het was een heel stuk van het huis af. 'Laat ik maar zeggen dat het me weer vrij weinig boeit. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.