• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.

    BELANGRIJK!!
    Een meermens is oogverblindend mooi. Ze kunnen met elkaar praten via Telepathie. Ze kunnen iemand lichtelijk doof gillen of diegene hypnotiseren. Daar kan je niet aan ontsnappen. Iedere meermens kan iets met water. Een heel klein beetje besturen. Geen bloed alleen een beetje water. Daarmee wordt bedoeld dat ze mensen of zichzelf (meestal zichzelf) kunnen Healen. Ook kunnen ze van kleding veranderen als ze uit het water komen.

    Jagers: (6 )
    Jayden Jason Bright HurtedHeart
    Asanterelle Guinevive Ravenlore Jarvis
    Cameron Alexander Summers Prisoner
    Ryan Tereseon Black ShallNotPass
    -

    Meermensen: (8)
    Jade Skyler Grey HurtedHeart
    Amory Eleanor Griffith Jarvis
    Mia Whitemore Kaien
    Katherine Sophia Piazón Bisous
    Flower Adrina Drea LovelyLonely
    Amare May Lee Prisoner
    Delphine Rose Parker Frodo
    Daniël Edmund Georgi ShallNotPass
    VOL!!

    Mensen: Oneindig
    Madeline Melody Hope HurtedHeart
    Amberlynn Phoebe Smith Prisoner
    Tyler Brandon Smith LovelyLonely
    Nathan Alexander Scagotti ShallNotPass
    -

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!
    Vragen? Stel ze maar ;)

    Het Begin:
    De "oorlog" is al ongeveer 3 jaar bezig. De zeemeermensen die aan land komen zijn nieuw en komen in groepjes van 2/3 de Jagers lopen rond er zijn weinig tot geen mensen op het strand door het gevaar. De jagers hebben alleen messen netten harpoenen of verdovingspijltjes geen kogels aangezien deze op zijn en ze geen landingsbaan hebben. Je kan niet met de boot ontsnappen dan word je opgegeten!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Woops..een fout die ik had geschreven ]

    Cameron Alexander Summers

    Ik grinnikte, 'Woops, ik bedoelde het dorp.' zeg ik dan en lach. Ik kijk hem aan. 'Maar, waarom wou jij een rondleiding. Jij lijkt me hier niet nieuw.' zeg ik dan en kijk haar aan. Ik hield mijn pijltjes alvast bij de hand.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jayden Jason Bright
    'Jullie vallen er ook elke keer voor.' Zeg ik grijnzend terwijl ik ze van de grond pak en over mijn schouders sla. Het was echt pal voor het huis. Ik steek de sleutel in het slot en open de deur en ga naar de kelder. Ik stap de betonnen kubus met een aquarium binnen en haal de netten van ze afwaarna ik ze vastketen met ijzeren ketens. Benen en handen. Bij beide deed ik dat en ik spoot even wat bij ze in zodat hun gaves niet zouden werken. Niet de gil of het gezang. Het manipuleren alleen de verandering van de staart naar shorts werkte nog.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Woops, ik bedoelde het dorp,' lacht hij.
    'Maar, waarom wou jij een rondleiding. Jij lijkt me hier niet nieuw.'
    Ik blijf even staan en neem hem onderzoekend in me op. Mijn blik valt op zijn licht gebalde vuisten, alsof hij iets vast heeft. 'Waarom zou ik niet nieuw zijn?' vraag ik hoewel ik het antwoord wel wel. Het is haast onmogelijk hier op het eiland te komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amare May Lee

    Ik begon te grommen en had zo gehoopt dat ik op mijn gevoel had vertrouwd. Maar nee. Ik zucht. 'Godver.' roep ik nog en probeer me los te trekken, maar kan uiteindelijk niks bewegen. Ik grom. Ik had nu zijn lichaam helemaal open willen scheuren. Ik probeerde te telepatheren maar het lukte niet, mijn gezang was uit gewerkt en ik kon geen moer meer doen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cameron Alexander Summers

    Ik rol met mijn ogen. Mijn stemming is in één klap veranderd. 'Dat weet je zelf ook wel meermin.' zeg ik waarna ik drie verdovende pijlen meteen richt die nog raak zijn ook. Haar benen, armen en nek. Weeet ik waarom ze die zou gebruiken maar alsnog. Ik grijns, 'Dom, dom meerminnetje.' zeg ik dan lachend waarna ik een net op haar wil afvuren.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mia Whitemore

    'Jullie vallen er ook elke keer voor,' zei Jayden. Hij nam ons mee en voor ik het wist waren mijn armen en benen vastgeketend. Hij had ook wat bij ons naar binnen gespoten. Het voelde niet echt lekker. Ik keek eventjes naar Amare. Ik werd bang. 'Amare,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amare May Lee

    'Waarom doe je dit.' grom ik dan. 'Amare.' hoor ik Mia dan zachtjes. Ik probeer mijn hoofd naar haar te draaien en kijk haar aan. 'Wees niet bang, ik probeer je hier zo snel mogelijk uit te krijgen.' zeg ik dan zelfverzekerd en zo zacht mogelijk. Ik kijk Jayden weer aan. 'Waarom doe je dit.' zeg ik dan met een zucht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Dat weet je zelf ook wel meermin.'
    Godver, ik had het moeten weten. Maar voordat ik weg kan rennen schiet hij drie pijltjes op me af waarna ik mijn benen slap voel worden en ik in elkaar zak. 'Dat weet je zelf ook wel meermin.' lacht hij waarna hij en net op me afvuurt.
    Ik kijk hem woedend aan. 'Laat me gaan. Nu,' sis ik en ik spuug in zijn richting.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia Whitemore

    Haar woorden stelden me ietsjes gerust, al gaf ik weinig hoop of we hier wel wegkwamen. Ik glimlachte een beetje naar haar. 'Waarom doe je dit,' zei ze met een zucht. Ik bleef nog eventjes naar haar kijken en vervolgens naar Jayden. 'Wij hebben toch niks gedaan?' vroeg ik aan hem. Dit keer deden we niets. 'Ik wou alleen maar naar de geurtjes winkel,' zei ik onschuldig. Eerlijk gezegd was het nog waar ook. 'Je weet wel. Die ene met zo veel geurtjes. Rozen, vannile en nog veel meer!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cameron Alexander Summers

    Ergens diep van binnen had ik medelijden met haar. Hoewel het jagen in mijn bloed zat was dit niet als hoe ik was opgevoed. Ik kijk haar aan, de herinnering van Jazzlynn komt weer omhoog en mijn zachte kant verdwijnt. Ze spuugt mijn richting op en ik ontwijk het waarna ik spottend begin te lachen. 'Je kan toch geen moer, al laat ik je los.' Ik grijns en pak haar op waarna ik via de achter kant in het bos liep.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jayden Jason Bright
    Elke keer weer die vragen. Waarom doe je dit? We hebben je nooit iets verkeerds aangedaan. Bla bla bla. Tuurlijk. 'Omdat ik moeilijk kan aanzien hoe jullie iedereen willen vermoorden.' Zeg ik sissend vanachter de koelkast waar ik spullen uit aan het pakken was. Dan kijk ik naar iee ene die zegt dat ze nooit wat verkeerds bij mij hebt gedaan. Een minachtendlachje rolt over mijn lippen. 'Hoeveel doden zal je wel niet op je geweten hebben? 50? 100? 200? Nog meer?' Zeg ik minachtend. De ene was woedend de andere bang. Die woedende ging ik een kopje kleiner maken. Haar gewoon laten zien wie hier de baas is. De moorden die ze wel niet gepleegd heeft. Ik pak een stuk vlees. Dierenvlees uit de koelkast en gooi het naar de bange. Dan pak ik een stuk die ik tussen de twee trek zodat ze elkaar niet meer kunnen zien. Ik kijk naar het boze meisje. Ik tilde haar omhoog en deed haar in een tobbe vol met water. Zo kreeg ze haar staart weer terug en kon het martelen van haar beginnen. Dit was natuurlijk ook om die bange nog banger te maken. Schubben uittrekken liet iedere meermin schreeuwen. Zelfs de sterkste.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 0:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Wacht niet antwoorden ik verander het!!]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aangepast]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Je kan toch geen moer, al laat ik je los,' grijnst hij waarna hij me optilt.
    Hij heeft geluk dat ik me nu niet kan bewegen anders had hij een harde klap gekregen.
    'Ik krijg je nog wel,' sis ik boos. 'Klootzak,' mompel ik er achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia Whitemore

    Er werd dieren vlees naar mij toegegooid, maar niet naar Amare. Er werd een hek tussen mij en Amare gedaan. Ik kon haar niet meer zien. Mijn ogen werden groter. Het vlees hoefde ik niet meer. Al zag ik ze niet ik kon nog wel antwoord geven. 'Ik heb er niet zo veel op mijn geweten staan,' jammerde ik zachtjes. 'Een stuk of 6,' zei ik half nadenkend. 'Dat zijn er 6 teveel volgens jou,' voegde ik er daarna nog gauw aan toe. 'Er zitten redens achter. Alsjeblieft doe haar geen pijn!'

    [Nou ga ik slapen, dag dag]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you