• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.

    BELANGRIJK!!
    Een meermens is oogverblindend mooi. Ze kunnen met elkaar praten via Telepathie. Ze kunnen iemand lichtelijk doof gillen of diegene hypnotiseren. Daar kan je niet aan ontsnappen. Iedere meermens kan iets met water. Een heel klein beetje besturen. Geen bloed alleen een beetje water. Daarmee wordt bedoeld dat ze mensen of zichzelf (meestal zichzelf) kunnen Healen. Ook kunnen ze van kleding veranderen als ze uit het water komen.

    Jagers: (6 )
    Jayden Jason Bright HurtedHeart
    Asanterelle Guinevive Ravenlore Jarvis
    Cameron Alexander Summers Prisoner
    Ryan Tereseon Black ShallNotPass
    -

    Meermensen: (8)
    Jade Skyler Grey HurtedHeart
    Amory Eleanor Griffith Jarvis
    Mia Whitemore Kaien
    Katherine Sophia Piazón Bisous
    Flower Adrina Drea LovelyLonely
    Amare May Lee Prisoner
    Delphine Rose Parker Frodo
    Daniël Edmund Georgi ShallNotPass
    VOL!!

    Mensen: Oneindig
    Madeline Melody Hope HurtedHeart
    Amberlynn Phoebe Smith Prisoner
    Tyler Brandon Smith LovelyLonely
    Nathan Alexander Scagotti ShallNotPass
    -

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!
    Vragen? Stel ze maar ;)

    Het Begin:
    De "oorlog" is al ongeveer 3 jaar bezig. De zeemeermensen die aan land komen zijn nieuw en komen in groepjes van 2/3 de Jagers lopen rond er zijn weinig tot geen mensen op het strand door het gevaar. De jagers hebben alleen messen netten harpoenen of verdovingspijltjes geen kogels aangezien deze op zijn en ze geen landingsbaan hebben. Je kan niet met de boot ontsnappen dan word je opgegeten!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jade Skyler Bright
    Delph vraagt of ik vegi ben en ik kijk haar aan. 'Tuurlijk ben ik dat al bijna 3 jaar. Ik dood alleen maar slechte mensen. Door die extra gave weetje wel. Maar ik dacht misschien heb je honger ofzo.' Zeg ik grinnikend. 'Ik heb hier trouwens zelfs een huisje in het dorp. De meeste zien me ook als een burger behalve de Jagers die me keerop keer niet geloven.' Zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt. 'Maar wat zullen we doen?' Vraag ik Dan aan haar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Amare May Lee

    'Course.' zeg ik dan met een glimlach tegen Jayden. Mijn gevoel zei dat er iets niet klopte maar ik wuifde het weg. Ik grinnikte even om het berichtje van Mia. 'Binnenpretje.' zei ik tegen de rest die me niet begreep ik telepatheerde Mia terug. Lets see if they're gonna take us there.
    Ik hoorde wat Cameron tegen Kat zei ik ik grijnsde onbewust. Hmm, dit zou nog eens leuk worden.

    Cameron Alexander Summers

    Ik grijnsde en pakte mijn badlaken waarna ook ik die over mijn schouder gooide. 'Deze kant op.' zeg ik dan en wacht tot de visjes voorop lopen. Ik doe het oortje even goed in mijn oor. Zo onopvallend mogelijk. Gelukkig viel mijn haar er net overheen dus konden ze het niet zien. Ik keek naar Jay. Madeline was al een eind verderop. Zij hoefde dit niet te zien. Vooral nadat ze 'vriendinnetjes.' Met Kat was geworden.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 23:38 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Jij zeker,' zegt Cameron met een knipoog.
    Ik grinnik even en als Jayden overeind komt, kom ik ook overeind.
    'Lopen jullie dan mee om het eiland te zien?' vraagt hij.
    'Tuurlijk,' zeg ik met een glimlach. Uiteindelijk krijg ik ze toch wel richting het water, met of zonder geweld.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 23:38 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Delphine Rose Parker

    Ze vertelt me over haar leven in de Mensenwereld en ik ben meteen geïnteresseerd. Ze moordt enkel wanneer het echt moet en zelfs als ze moordt zijn het slechte mensen. Zij zou nog wel eens de perfecte meermens kunnen zijn om...
    'Maar wat zullen we doen?' vraagt ze me. Ik kijk twijfelend om me heen en neem dan een beslissing.
    'Zou ik je iets mogen laten zien?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ Wat is Kat toch weer agressief xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mia Whitemore

    Met een lachje stond ik op en keek ik beetje vooruit. Eventjes keek ik nog naar mijn tenen, waar ik eventjes mee wiebelde. Ik vond dat grappig en kon dat wel de hele tijd blijven doen. 'Deze kant op,' zei één van de jongens. Ik liep naast Amare. I hope so. Ik hou van geurtje! Ik keek met een glimlachje naar haar. 'Waar gaan we eerst heen denk je?' vroeg ik hardop tegen haar. Zou wel raar zijn. Kijken naar elkaar, maar niks zeggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Ik ga slapen (; tot morgen!)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ Sleepwell ! ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jayden Jason Bright
    Ik loop naast Cameron en mompel iets naarhem wat onhoorbaar is voor die Meermensen. 'Wanneer grijpen we ze?' Vraag ik zo zacht mogelijk. Ik kijk naar de meiden. 'Willen jullie liever eerst het bos zien of richting het dorp?' Vraag ik vriebdelijk terwijl ik een knipoog geef. O god ik moest gewoon acteur worden.

    Jade
    'Zou ik je iets moen laten zien?' Vroeg ze plots. Ik keek haar aan en knikte. 'Natuurlijk. Is het hier op het eiland of in het water?' Vraag ik vriendelijk. Ik zag haar emoties in kleuren net als haar Aura en die was verbazingwekkend mooi. Ze was vriendelijk pienter maar ook verlegen. Ik vroeg me af wat ze me wou laten zien.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Willen jullie liever eerst het bos zien of richting het dorp?' vraagt Jayden met een knipoog.
    'Hmmm, ik heb liever het bos,' antwoord ik. Dan zien de andere mensen tenminste ook niet hoe je ze richting het water lokt.
    Ik werp een blik op Amare en Mia. 'Maar ik weet niet wat zij er van vinden'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amare May Lee
    Ik grijns even naar Mia en antwoord dan Jayden. 'Laten we naar het dorp toe gaan.' zeg ik dan en glimlach. Jayden geeft een knipoog en ik grijns even. Door de geur die steeds maar mijn neus binnen drong had ik zin om hem naar het water te lokken. Maar ik moest mezelf beheersen. Het zou me hoe dan ook lukken. Ik glimlach en kijk Mia aan maar draai me dan toch weer om. Zo goed?

    Cameron Alexander Summers

    Ik hoorde Jayden wat brommen en knikte. 'Bij het huis.' zei ik net zo onhoorbaar terug. Daar waren we op eigen terrein en konden ze ons vrij weinig aandoen. Ik keek naar Kat en grijns even maar draai mijn hoofd weer om. Ik laat een blik op de andere twee glijden en ik knik. Ik zei toch, deze dag wordt fantastisch. Kat was het niet eens met de andere meiden en ik keek haar aan. 'Zal ik anders met jou naar het bos gaan?' vraag ik dan. Ik keek Jayden aan. 'Zou je dat redden?' vraag ik net zo still als daarnet.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 0:00 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mia Whitemore

    'Willen jullie liever eerst het bos zien of richting het dorp?' vroeg één van de jongens. Ik werd iets opgewekter. Het dorp! 'Hmmm, ik heb liever het bos,' hoorde ik Kat antwoorden. Ik keek haar eventjes aan. 'Maar ik weet niet wat zij er van vinden,' zei ze toen ze ons aankeek. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Laten we naar het dorp toe gaan,' zei Amare en mijn glimlach werd weer iets breder. Ik hoorde haar berichtje en ik knikte. 'Ik ben het met haar eens,' zei ik opgewekt. 'Het dorp!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jayden Jason Bright
    Ik knik. '2 tegen 1. Dan gaan we dus naar het dorp.' Zeg ik met een grijns. Dan liepen we dus gezellig langs ons huis. Geweldig was dit. Ze vielen gewoon voor hun eigen val. Wij zijn hun prooi, maar dat denken ze maar. Ze zullen er snel achterkomen dat dat niet zo is. Plots wilt Cameron weg met Kat. Ik knik. 'Is goed. Dan breng ik deze mooie damens naar het dorp.' Zeg ik flirtend. 'Ja dat red ik wel.' Zeg ik net zo zacht als net terug.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 0:04 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Had het even veranderd van Cameron xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    Amare en Mia gaan dus liever naar het dorp. Dom.
    '2 tegen 1. Dan gaan we dus naar het dorp.' grijnst Jayden.
    Als de jongens niet zo lekker zouden ruiken was ik gelijk weer omgekeerd.
    'Zal ik anders met jou naar het bos gaan?' vraag Cameron dan.
    Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht en ik knik lichtjes. 'Als Jayden het niet erg vindt tenminste'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered