• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday Overleden Eenhoornpoep
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WithDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Eenhoornpoep
    Naya -Dit personage is vrij-

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 9:50 ]


    ©1998

    Sarah

    Ik zit achter de computer en log uit. Ik loop naar Clair en ik moet het boek van Beth ontwijken die Clair naar mijn hoofd gooide. Dit is de tijd waarbij ik mijn kracht het beste kan gebruiken dacht ik. Ik concentreerde me en legde mijn hand op Clair haar hoofd. Ze schrok op. 'Stil maar' zei ik. Ze probeerde me weg te drukken maar het lukte niet. Ik concentreerde me op een mooie plek. Ik fluisterde met mijn zachte stem. 'Rustig maar, het komt allemaal weer goed. Als je je boos blijft voelen lost het niks op je moet rustig blijven. Rustig blijven.' zei ik nogmaals. 'Als ik je zo los laat dan voel je je rustig. Je bent je problemen nog niet vergeten maar bekijkt ze van een positieve kant.' Ik wist niet of het lukte. Tot nu toe had ik het alleen nog maar bij me zelf geoefend. En het was me goed afgegaan. Ik haalde mijn hand van haar hoofd en ik kruiste mijn vingers in de hoop dat het goed zou gaan.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    s]Clair wil jij ooit nog op msn komen?[/s


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Nu snap ik er niks meer van. En hoe zou jij je voelen als je een hele sterke band had met je vader en hij besluit zijn gezin binnen een uur op te geven om met zijn nichtje te gaan? Precies ja. Ik wil nu niet de zielige uithangen maar moet je is weten. Dan kan je je toch wel voorstellen dat je gestrest en verdrietig bent. En ik heb het goed, hoor. Ik woon mooi, ik heb genoeg geld, maar alsnog. Sorry als ik het op jullie afreageer, maar mijn vader geeft meer om zijn vriendin dan om mij en mijn familie. Niemand, behalve onze familie zelfs die van mijn vaderskant, steunt ons. Dan begrijp je denk ik wel dat ik nogal prikkelbaar ben. Ookal is het zo al een jaar bezig.]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:22 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [... Ik snap helemaal niks meer van jou, misschien kun je bij een praatgroep op een forum gaan, dan kan je daar je hart luchten en er met mensen over praten. (Dat is een serieuze tip, niet om je belachelijk te maken). maar laten we nu alsjeblieft met het verhaal verder gaan, ik zal mijn reacties verwijderen als het kan.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [het is niet zo dat we niet met je meeleven hoor. het is alleen zo dat je er ook andere mensen mee kan kwetsen enzo.]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Ik help je wel kan je weer verder schrijvenmisschien vergeet je het dan even.}


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sarah

    Terwijl ik vol verwachting naar Clair kijk komt Beth binnen stormen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Beth

    Ik liep door de kamer en viel over een boek. Suf stond ik op en slenterde naar een bed. Het maakte niks uit welk bed, ik ging erop zitten en besloot maar te oefenen. Ik zette mijn kracht aan en sloot mijn ogen. Ik ging in een kleermaker zitten en zette mijn handen op mijn knieën.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    clair

    Ineens voel ik een warme hand op mijn hoofd. Het voelde troostend. Maar troost was niet wat ik wilde op dit moment. Ik kon het niet verdragen. Wanhopig probeerde ik uit de greep te ontsnappen. Zonder succes. Ik hoorde hoe sarah's zachte stem me troostte. En ineens voelde alles in me vredig, calm. Ik zuchtte toen de hand weggehaald werd. Niet wetend of dat goed was. Het duurde daarna nog even, maar langzaam voelde ik hoe alle pijn uit mijn lichaam verdween en mijn lichaam ontspande zich. Sarah kwam naast me zitten en sloeg haar arm om me heen. Ik drukte me trillend tegen haar aan. veilig


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    clair

    Ineens voel ik een warme hand op mijn hoofd. Het voelde troostend. Maar troost was niet wat ik wilde op dit moment. Ik kon het niet verdragen. Wanhopig probeerde ik uit de greep te ontsnappen. Zonder succes. Ik hoorde hoe sarah's zachte stem me troostte. En ineens voelde alles in me vredig, calm. Ik zuchtte toen de hand weggehaald werd. Niet wetend of dat goed was. Het duurde daarna nog even, maar langzaam voelde ik hoe alle pijn uit mijn lichaam verdween en mijn lichaam ontspande zich. Sarah kwam naast me zitten en sloeg haar arm om me heen. Ik drukte me trillend tegen haar aan. veilig


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jade

    Ik moest flink knipperen met mijn ogen, het licht was erg fel. Ik draai voorzichtig mijn hoofd en bekijk de omgeving. Ik zie, slangetjes, witte jassen, piepende apparaten, nog meer witte jassen, en Sherina. 'Ze komt bij! ze komt bij!' roept ze blij. De dokter gebaart haar iets minder actief te doen en ze zakt weer terug op de haar stoel. 'Ik kijk op de klok. Het is 3 uur. 'Hoelang.' begin ik. 'Hoelang ben ik weg geweest.' 'Drie dagen' zegt de dokter. 'Drie dagen!' roep ik. 'Rustig, rustig maar, je moet niet te hard van stapel lopen.'


    ©1998

    Sherina

    Ik zat rustig op de stoel, maar van binnen schreeuwde ik van geluk. Ik voelde me zo opgelucht. Ik wilde gelijk iedereen bellen, maar dat mag niet in het ziekenhuis. Ze zeiden dat een zuster het zou doorgeven aan de school [ons gebouw, het is toch een school?]. "Hoe voel je je? Wat herinner je je nog? Heeft Beth iets met je gedaan?" Ik wou alles weten. "Rustig aan, ze is maar net wakker," lacht de dokter. Ik mag niet springen en niet praten. Lekker is dat.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Beth

    Ik zat nu al drie dagen in een kleermaker, ogen dicht en handen op knieënm. Ik volgde even geen lessen meer. Ik kon wel een maand zo zitten, als ik honger had dan ging ik gewoon naar de eetzaal, maar dat was dan maar drie minuten. Zo kon ik uitrusten, dat deed ik altijd als ik rust nodig had. Dan zat ik in een soort trance.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    Na een paar uur mocht Jade weer naar huis, en een dokter kon ons brengen, want het was veel te ver lopen. Toen we op onze kamer kwamen zag ik Beth in de kleermakerszit [x'D kleermaker omg, dank je wel, ik had de lol van mijn leven] zitten. Ik vroeg wat ze aan het doen was, maar ze gaf geen antwoord. Sarah en Clair sprongen op en renden naar Jade. Voor de verandering was Clair niet somber. Ik wist niet waarom maar ik was blij voor haar.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    'rustig, rustig jongens. Ik ben nog niet helemaal de oude hoor.'


    ©1998