• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday Overleden Eenhoornpoep
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WithDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Eenhoornpoep
    Naya -Dit personage is vrij-

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 9:50 ]


    ©1998

    Beth

    Ik slikte en liep naar mijn bed, waardoor ik tegen een kast aanknalde. Ik was niet zo fantastisch in in een kamer lopen waar ik pas een halve dag ben.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:00 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    clair

    Ik viel die avond voor het eerst sinds een maand gelukkig in slaap, zonder nachtmerries


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Beth

    Ik ging verder met mijn boek en sliep de hele nacht niet. Pas vanochtend was ik op de helft en las door. Soms streelde ik voor de zekerheid een tweede keer over de zin om het zeker te weten. Iedereen lag in bed, maar ik zat de hele nacht middenin de kamer een boek te lezen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jade

    Ik moet ontzettend nodig plassen, maar dan moet ik weer helemaal naar beneden. Bovendien ligt het pad vol met tassen, en Naya slaapt voorlopig op en matras op de grond. Als ik het licht aan doe wordt iedereen wakker. Ik hou het echt niet meer op en besluit toch maar te gaan ander wordt het zo'n natte boel. Ik glij voorzichtig uit mijn bed. En probeer het gangpad te vinden die we vrij gelaten hebben. Opeens blijf ik ergens achter haken, maak een koprol achtig ding en knal tegen de muur. Achter me hoor ik iemand au zeggen. Bij een paar bedden gaat het nacht lampje aan. Ik zie nu dat Beth midden in het pad een boek zat te lezen en dat ik waarschijnlijk over haar heen ben gevallen. Beth heeft heel erg pijn aan haar voet, ik heb op een beetje hoofdpijn na nergens last van, maar ik moet nog steeds plassen. Een beetje wankelend spring ik overeind en ren de trap af. 'Jade!' hoor ik iemand roepen. Ik loop snel door ik hou het echt niet meer. Als ik boven kijkt iedereen me aan. 'Gaat het goed Jade?' vraagt Clair. 'Ik, ik moest gewoon naar de WC.....'

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 11:47 ]


    ©1998

    Beth

    Ik piepte een beetje en wreef over mijn voet. Daarna ging ik snel weer verder met mijn boek en iemand kwam achter me staan en pakte mijn boek af. 'Je moet slapen, Beth' hoorde ik Clair zeggen en ik schudde hevig nee. Ik sprong op maar viel gelijk neef door mijn voet. 'Jade...harde voeten....' mompelde ik en bleef boos als een klein kind zitten. Ik keek heel lief in de richting van Clair en ze jammerde. 'Oke, hier dan' zei ze en ik pakte het boek aan. Snel begon ik met lezen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    Ik droomde over mijn ouders, Orey en het lieve vrouwtje. Opeens was iedereen weg en ik voelde me alleen. Toen hoorde ik stemmen, harde geluiden en ik zag lichtflitsen. Waarschijnlijk onweer, daar droom ik wel vaker van.

    [Voor de duidelijkheid, ik sliep overal doorheen en zag alles half in mijn droom.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Sarah

    Die nacht had ik een nachtmerrie. Ik zag het hele ongeluk voor me. Doordat iedereen zo uitbundig hun verhalen verteld hadden was ik niet echt bang maar was het ongeluk me weer duidelijk. Ik heb er meer aan zitten denken. Het is me allemaal zo duidelijk.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    clair

    De volgende dag ging ik voor het eerst in tijden weer opgewekt en wakker naar de eetzaal. Geflankeerd door mijn nieuwe vrienden kon ik alles aan en het was net alsof ik dat ook uitstraalde. Het werd verzwegen, maar ik merkte dat mensen naar me keken, zich iets meer van me bewust waren dan anders. Alsof ik ze onbewust een beetje aantrok. Natuurlijk keken de jongens naar me, jongens keken altijd op die manier naar me. Het was geen echt liefde, maar een onderdeel van mijn gave. Ik was er aan gewend


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Beth

    Ik was nieuw dus zoals gewoonlijk voelde ik ogen die naar me keken toen ik door de school liep. Ik hoorde meisjes smiespelen 'Wat doet die blinde hier?' en 'Raar meisje. Zou ze blind zijn?' hoorde ik jongens mompelen. Het maakte me wel wat uit. Midden in de gang keek ik naast rechts en bleef staan. 'Hierzo blinde' zei een meisje met een jaloerse klank. Ik keek naar links en had mijn gezicht neutraal staan en ik wist dat je de verdrietigheid in mijn ogen kon zien. 'Ik ben blind, daarom ben ik nog niet anders' fluisterde ik. Het meisje lachte vals en ik liep naar haar toe. Ik zette mijn kracht aan en ze wouw me duwen maar toen gilde ze hoog. Ik deinsde achteruit en de andere twee meisjes waren druk bezig zo te horen met het andere meisje. Ik liep naar de eetzaal waar iemand me vast wouw pakken maar toen hoorde ik diegene schreeuwen. Ik had mijn kracht nog aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah

    Ik kwam als laatste in de eetzaal en iedereen keek naar ons. Vele keken vooral om naar Beth. Ik besloot mijn verhaal ook maar te vertellen het was tenslotte niet zo er voor mij om het erover te hebben. 'Jongens' zei ik. Iedereen keek direct naar mij. Het was best eng. Ik was gister zo'n beetje de enige die zijn verhaal nog niet had gedaan. Ik weet niet of het interresant is hoor. Maar ik denk dat veel van jullie niet eens snappen waarom ik er zo jong uit zie terwijl ik qua gedrag iemand van 18 ben. Nou dat komt zo. Ik was 8 en ik was en ik was aan het spelen met mijn vriendinnetje kayla. Tot dat er een auto aankwam. De auto bleek het duidelijk op ons gemunt te hebben en er was geen ontsnappen meer mogelijk. We renden maar het was al te laat. Eerst zag ik hoe mijn vriendin geplet werd onder dit reuzachtige ding. Daarna was ik aan de beurt. Omdat mijn ouders ook engelen waren had ik de kans om er ook een te worden. daarvoor moest ik een opdracht uitvoeren die ik ook heb gehaald. Daarom kan ik alleen in deze omgeving ook met jullie praten. Met mensen heel ver hiervandaan zou er geen enkele communicatie zijn. Mijn uiterlijk zal nooit meer veranderen maar mijn geest zou wel door functioneren. Ik ben ook niet zo doorzichtig als echte engelen. Dat komt ook doordat mijn vader en moeder laatst als engel zijn gestopt. dat versterkt mijn geest en verminderd dus mijn doorzichtigheid. Het klinkt vast wel leuk gestopt zijn met engel zijn maar op en dag moet ik er ook mee stoppen en plaats maken voor een ander. Maar in de tussentijd is he net alsof ik echt leef.'

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 14:26 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Het is engelen, anders lijkt het alsof ze Engels spreken xD Sorry.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [dat staat er maar een keer verkeerd hoor](N):(((huil)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Huh? Ik begrijp je niet...]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (zit op pad dus. Ik heb niet alle leestekens)

    Jade

    Bijna iedereen had nu zijn verhaal vertelt en ik begon me hoelanger hoe meer te schamen over hoe ik gedaan had terwijl ik vergeleken hun slechts geluk had. We gingen in de rij staan voor het eten. Ik pakte zoals iedere morgen een schaaltje muslie, een glas melk en een stuk fruit. Vandaag is het een appel. Ik loop naar de tafel toe waar we altiijd zitten en ga op de bank naast Beth zitten ' Gaat'ie weer een beetje met je voet?'


    ©1998

    |Ik denk me uit te schrijven. Het ligt echt niet aan jullie maar ik voel me gewoon wat afwezig. ^^ Daag. (doeg) |


    kindness is never a burden.